24.8.07

Μεθυσμένο

Στο χειρουργείο ήμουν ναρκωμένη από τη μέση περίπου και κάτω. Ο Αχιλλέας γεννήθηκε με καισαρική τομή. Από τη μέση και πάνω είχε γίνει, από όσα μου είπαν και από όσα θυμάμαι, ένα είδος νάρκωσης που ονομάζεται «μέθη» και κάνει αυτό που λέει το όνομά της. Είναι μια πιο ήπια νάρκωση που σου επιτρέπει να είσαι ξύπνιος και συνειδητός αλλά ταυτόχρονα χαλαρωμένος και λίγο νυσταγμένος.

Είδα τον Αχιλλέα μόλις βγήκε από την κοιλιά σπαράζοντας από το κλάμα, να κρέμεται ανάποδα μαζί με ένα γκριζωπό μακρύ λουρί. Τον τύλιξαν σε κάποια πετσέτα υποθέτω γιατί δεν μπορώ να πω ότι τα θυμάμαι όλα με λεπτομέρειες και τον ακούμπησαν πάνω στο στήθος μου. Εκεί ήταν ήρεμος, άνοιξε για λίγο τα μάτια και ύστερα ξανακοιμήθηκε. Στη συνέχεια τον πήραν για τις απαραίτητες εξετάσεις και για να τον φροντίσουν.

Σε όλο το διάστημα και στο υπόλοιπο του σώματός μου πίσω από το πράσινο ύφασμα που με χώριζε στη μέση, οι εργασίες συνεχίζονταν. Ήμουν κουρασμένη από το ξενύχτι της προηγούμενης βραδιάς και από τον φόβο που μου προκαλούσε η διαδικασία του χειρουργείου αλλά είχα πλέον κάπως χαλαρώσει. Ήμουν ελαφρώς πιο ήρεμη και άρχισα να κοιτάζω γύρω μου και να παρατηρώ. Ξαπλωμένη στο χειρουργικό τραπέζι, κατάκοπη και λίγο ζαλισμένη, το βλέμμα μου πλανήθηκε ψηλά, πάνω από τα κεφάλια των γιατρών και των νοσηλευτών. Και τότε τον είδα. Ήταν εκεί, ήταν ξεκάθαρα μπροστά μου, μέσα στα λευκά. Ήταν ο Σνούπυ.

Καθώς διατηρούσα, όπως πίστευα, τα λογικά μου, άρχισα να αναρωτιέμαι για ποιον λόγο από όλο το ατομικό και συλλογικό υποσυνείδητο εμφανίστηκε μπροστά μου ένα σκίτσο το οποίο μάλιστα δεν ήταν καν στατικό αλλά πηγαινοερχόταν. Έμεινε μαζί μου μέχρι να ολοκληρωθεί η επέμβαση και μου κράτησε συντροφιά και στην αίθουσα ανάνηψης. Πετούσε πάνω από τα κεφάλια των νοσηλευτών που έρχονταν κάθε τόσο να ελέγξουν τον ορό μου, να με ρωτήσουν αν πονούσα και να μετρήσουν τη θερμοκρασία μου. Με συνόδευσε στο ασανσέρ και ύστερα στο δωμάτιό μου και μετά δεν τον ξαναείδα.


Στο μαιευτήριο που γέννησα, τα σκουφάκια του προσωπικού των χειρουργείων ήταν στολισμένα με ήρωες παιδικών κινουμένων σχεδίων. Στους ορόφους για τις μαμάδες και τα μωρά τους, όλοι φορούσαν τη συνηθισμένη λευκή στολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails