11.2.08

Μυστήριο

-Αγαπητέ Ηρακλή, χαίρομαι αφάνταστα που δεχτήκατε να με βοηθήσετε να λύσω τα μυστήρια της εποχής μου. Έχω έναν γιο ξέρετε και σύντομα θα αρχίσει να μου κάνει ερωτήσεις για να κατανοήσει τον κόσμο γύρω του. Πολύ φοβάμαι ότι δεν θα καταφέρω μόνη μου να δώσω τις σωστές απαντήσεις. Εσείς είστε ένας καταξιωμένος ντετέκτιβ και σίγουρα θα έχετε άλλη οπτική. Είστε, επίσης, Γάλλος με διαφορετική μενταλιτέ και αυτό ίσως σας βοηθήσει να προσεγγίσετε πιο ψύχραιμα τα μυστήρια της χώρας μας.
- Βέλγος, αγαπητή μαμάκα, Βέλγος.
- Μα φυσικά. Λοιπόν, ξεκινώ με το πρώτο μυστήριο που αδυνατώ να καταλάβω. Γνωρίζετε υποθέτω από την επικαιρότητα το φλέγον ζήτημα του ντιβιντί.
-Βεβαίως το γνωρίζω και νομίζω ότι έχω βρει και την απάντησή του. Θα σας αποκαλύψω μάλιστα τη μυστική μου μέθοδο. Για να βρείτε τη λύση του μυστηρίου που σας απασχολεί πρέπει απλά να χρησιμοποιήσετε τα μικρά γκρίζα κύτταρα του μυαλού σας. Προσοχή, μην χρησιμοποιείτε τα ροζ. Το ροζ καλύπτει τα πάντα και θολώνει την κρίση. Εμπιστευτείτε το γκρίζο του μυαλού σας και η απάντηση είναι δική σας.
- Πείτε μου, όμως, Ηρακλή. Την ίδια μέθοδο ακολουθείτε σε όλα τα μυστήρια; Για παράδειγμα, το μυστήριο με το ασφαλιστικό πώς σκέφτεστε να το λύσετε;
- Αυτό, αγαπητή μαμάκα, είναι πολύ απλό και το έχω λύσει ήδη. Είναι μια κλασική περίπτωση εγκλήματος στο Όριεντ Εξπρές. Όσοι περνάνε ρίχνουν και μια μαχαιριά και ύστερα συμφωνούν μεταξύ τους να μην αποκαλύψουν τίποτα.
-Μα, Ηρακλή, αυτά που μου λέτε είναι τρομερά. Οι αποκαλύψεις με ξεπερνούν. Τι θα πω στο παιδί μου, έχω έναν γιο, ξέρετε…
-Στη θέση σας δεν θα ανησυχούσα. Υπάρχουν βέβαια πολλά μυστήρια που θα παραμένουν άλυτα ή που η λύση τους θα σας απογοητεύει αλλά υπάρχει και ένα μυστήριο που ενώ κάνει τη χώρα σας να αγωνιά, έχει πάντα αίσια κατάληξη. Η υποψηφιότητα της Γιουροβίζιον! Βουαλά!
-Πόσο δίκιο έχετε. Κάθε χρόνο μετά από εβδομάδες αγωνίας, πάντα λύνεται το μυστήριο του καλλιτέχνη που θα μας εκπροσωπήσει. Υπάρχει μια νότα αισιοδοξίας. Έχω μια σίγουρη απάντηση να δώσω στο παιδί μου. Θα ξέρει πως ό,τι και αν συμβεί, αυτό θα είναι ένα ζήτημα που δεν θα μένει σε εκκρεμότητα, που δεν θα καλύπτεται από σκοτεινά σύννεφα αμφιβολίας. Με βοηθήσατε πολύ, Ηρακλή. Έχετε κάτι άλλο που θα θέλατε να με συμβουλεύσετε; Κάποια λέξη-κλειδί που μπορώ να πω στο παιδί μου για να κατανοήσει μεγαλώνοντας τα μυστήρια στον κόσμο γύρω του;

-Μερντ, αγαπητή μαμάκα, μερντ.

3 σχόλια:

περαστικός είπε...

Εύγε μαμμάκα! :D

athens, athens είπε...

Ντε τουτ φασον, μερντ, σσσερ μαμακά, μερντ...

Διόνα είπε...

Μεγσί, Πεγαστικέ :)

Μπον σουάρ, Ατέν Ατέν :)

Related Posts with Thumbnails