3.3.08

Βοηθητικό

Χρειάζεται αρκετές φορές να εργάζομαι τα σαββατοκύριακα. Γενικά το αποφεύγω αλλά μερικές φορές είτε ξεφεύγει ο προγραμματισμός μου είτε υπάρχει πράγματι πολλή δουλειά σε συνδυασμό με πολύ νοικοκυριό. Πιστεύω πως το σαββατοκύριακο είναι ιερό, είναι προσωπικός χρόνος και πρέπει να το διαθέτουμε διαφορετικά.

Αυτό το Σάββατο το απόγευμα κάθισα να μεταφράσω μετά από μια μεγάλη βόλτα με τον γιο μου και τον μπαμπά του. Την Κυριακή το βραδάκι βρέθηκα πάλι μπροστά στον υπολογιστή ύστερα από ένα απολαυστικό γεύμα που κατέληξε σε φράουλες ποτισμένες σε ούζο και ζάχαρη, με τρία δίχρονα πιτσιρίκια χωμένα κάτω από σερπαντίνες και πασαλειμμένα με παγωτό σοκολάτα. Το μυαλό μου μόνο στη μετάφραση δεν ήταν.

Το σκέφτηκα, λοιπόν, πολύ και πήρα μια απόφαση. Χρειάζομαι βοήθεια. Οι απαιτήσεις στην εργασία και το σπίτι πολλές φορές με ξεπερνούν. Αποφάσισα λοιπόν να βρω έναν άνθρωπο που θα με βοηθάει. Θα έρχεται μια δυο φορές την εβδομάδα, δεν χρειάζεται περισσότερο. Θα μου κάνει τις μεταφράσεις, τουλάχιστον τα χοντρά. Τις υπόλοιπες ημέρες θα κάνω εγώ μια συντήρηση, ένα συμμάζεμα, μια συμπίεση των αρχείων και αποστολή στον αντίστοιχο πελάτη. Κάθε άνοιξη και φθινόπωρο θα κάνουμε μαζί γενική. Θα δημιουργούμε αντίγραφα για το αρχείο, θα αποδελτιώνουμε όρους, θα φτιάχνουμε γλωσσάρια, θα ταξινομούμε την ηλεκτρονική αλληλογραφία και θα ξεκαθαρίζουμε τις μεταφραστικές μνήμες. Έτσι θα μπει μια τάξη και θα μπορώ να οργανώνω καλύτερα τον χρόνο μου. Δεν θα χρειάζεται πια να παραδίδω μεταφράσεις ποτισμένες σε ούζο και ζάχαρη.

2 σχόλια:

περαστικός είπε...

Οι μεταφράσεις ποτισμένες σε ούζο και ζάχαρη μου ακούγονται καλύτερες πάντως.

Διόνα είπε...

Αγαπητέ Περαστικέ,
διαμαρτυρήθηκε ο πελάτης, προτιμούσε κονιάκ!

Related Posts with Thumbnails