11.3.08

Προσγειωμένο

Στο σπίτι μας, πριν από λίγο, βάζω τον Αχιλλέα να κοιμηθεί για μεσημέρι. Έχει ξαπλώσει στο κρεβάτι του και εγώ τον σκεπάζω και αρχίζω τις γλύκες.

- Αχιλλάκο μου, αγοράκι μου, παιδάκι μου, πιτσιρικάκι μου…

Με κοιτάζει και χαμογελάει. Εγώ συνεχίζω με υποκοριστικά από το ζωικό βασίλειο.

- Μαϊμουδάκι μου, ιπποποταμάκι μου, ό,τι ζώα βλέπω να έχει σε κουκλάκια στο κρεβάτι του.

Ο Αχιλλέας προφανώς αντιλαμβάνεται ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει, με διακόπτει και λέει:

- Μαμά, Αχιλλέας είμαι. Μόνο Αχιλλέας.

Ευτυχώς ο ένας στους δύο έχει τα πόδια του στη γη.

2 σχόλια:

sousou είπε...

χα χα :-)
τι γλύκας!

Διόνα είπε...

Γεια, sousou.
Ξαφνιάστηκα τόσο πολύ όταν το άκουσα. Δεν περιμένεις μια τόσο γερή δόση της πραγματικότητας από ένα μικρό παιδί...

Related Posts with Thumbnails