28.4.08

Ακινητοποιημένο

Τη Μεγάλη Δευτέρα το απόγευμα γονάτισα μπροστά από την ντουλάπα στο υπνοδωμάτιό μου για να τακτοποιήσω μια χάρτινη τσάντα με σεντόνια που θα παίρναμε μαζί μας στο χωριό για τις διακοπές του Πάσχα. Έμεινα εκεί ακινητοποιημένη και έβγαλα μια φωνή πόνου. Με μεγάλο κόπο έφτασα μέχρι το κρεβάτι και ξάπλωσα, αν και η στάση του σώματός μου συνέχιζε να θυμίζει τη θέση στην οποία είχα κολλήσει αρχικά, δίπλα στην ντουλάπα. Με πάρα πολλή προσπάθεια και ακόμα περισσότερο πόνο κατάφερα μετά από ώρα και με τη βοήθεια τρίτων να ξαπλώσω σχεδόν, να πάρω ένα παυσίπονο και να περιμένω τον γιατρό.

Ο ορθοπεδικός διέγνωσε, προς μεγάλη μου έκπληξη, ήπια δισκοπάθεια. Ήμουν ακινητοποιημένη στο κρεβάτι και εντελώς ανήμπορη, πώς θα ήταν άραγε αν η δισκοπάθειά μου ήταν οξεία; Συνέστησε αγωγή με φάρμακα που θα έπαιρνα από το στόμα και όχι με ενέσεις, όπως συνηθίζεται στις πιο δύσκολες περιπτώσεις. Και φυσικά συνέστησε να ξεκινήσω άμεσα γυμναστική μόλις αναρρώσω.

Με τη βοήθεια των φαρμάκων, της ώρας που περνούσε και της οικογένειάς μου που με υποβάσταζε, κατόρθωσα μέχρι το βράδυ να σηκωθώ και να φτάσω μέχρι το μπάνιο και το σαλόνι! Δεν ήμουν πια μια μάνα κουράγιο, όπως αστειευόμουν πολλές φορές, αλλά μια μάνα λουμπάγκο. Μπορεί να μην ήμουν αναγκασμένη να σέρνω έναν βαρύ αραμπά πίσω μου σαν τη θεατρική μάνα αλλά είχα καθώς φαίνεται διάφορα άλλα βάρη που η μέση μου δεν άντεξε. Αυτά λοιπόν σε συνδυασμό με τις πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή σε μια όχι και τόσο καλή καρέκλα γραφείου, έκαναν τον σπόνδυλό μου να αγανακτήσει.

Τώρα βρισκόμαστε όλοι οικογενειακώς στο χωριό, όπου κυκλοφορώ αργά και συντηρητικά, κάποιες φορές με μια ορθοπεδική ζώνη, κάποιες φορές άνευ, με ελεγχόμενες κινήσεις και ελάχιστες κάμψεις. Η βελτίωση είναι αισθητή σε σημείο που πολλές φορές με κάνει να ξεθαρρεύω ενώ δεν πρέπει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα σήμερα στην τραμπάλα. Δεν έπρεπε να ανέβω παρόλο που με κάλεσε με τόση χαρά ο μικρός μου γιος. Για να το θέσω με απλά λόγια, ξεράθηκα εντελώς. Είναι όμως που δεν είχα καμιά τέτοια οδηγία από τον γιατρό μου. Μου έδωσε τα φάρμακά μου, πρότεινε να επισκεφτώ και κάποιον φυσιοθεραπευτή, δεν νομίζω να ανέφερε τίποτα για τραμπάλα...

8 σχόλια:

Nikos είπε...

Σίγουρα αυτό που σου συμβαίνει είναι ζόρικο, αλλά τουλάχιστον δεν είναι μόνιμο. Προσωπικά σου συστήνω να δοκιμάσεις την ρεφλεξολογία, μέθοδος χωρίς φάρμακα και με πολύ καλά αποτελέσματα. Εκτός αν δεν κάνεις κέφι τίποτε άλλο πέρα από την κλασσική ιατρική, οπότε είσαι σε "καλό" δρόμο...
Σε κάθε περίπτωση καλή δύναμη και περαστικά!

ou ming είπε...

Περαστικά, Διόνα. Κερδίζεις λίγο περισσότερο σεβασμό έτσι, αφού δεν εκτιμούν τη δουλειά σου :)

Δες κι αυτό. Με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Δεν μπορώ πλέον να δουλέψω σε κανονική καρέκλα.

popelix είπε...

Περαστικάαααααααααααααα!

annie είπε...

Ξάδελφε περαστικά! Συμπάσχω και στέλνω θετική ενέργεια από μακρυά. Η γυμναστική σίγουρα θα βοηθήσει και θα σου δώσει και ανάσες ελευθερίας. Γιατί δεν ξεκινάς πάλι γιόγκα;
Σε έναν λίγο πιο δυσάρεστο τόνο, τα αποτελέσματα του γιατρού εδώ δεν ήταν πολύ ευχάριστα και θα χρειαστεί να δω κάποιον πιο ειδικό πριν αποκτήσει ο Αχιλλέας ξαδελφάκι. Το ευχαριστο είναι οτι μου πήραν αίμα χωρίς να το καταλάβω, γεγονώς που με ενθαρρύνει για μελοντικές ιατρικές εξετάσεις. Υπάρχει ελπίδα και για τους αιχμοφοβικούς. Πολλά φιλια και περαστικά και πάλι απο την ηλιόλουστη ζυρίχη.

sousou είπε...

Περαστικά, Διόνα!

περαστικός είπε...

Περαστικά!

Διόνα είπε...

Γεια σου, Νίκο, ευχαριστώ για την πρόταση. Κάνω χρόνια ομοιοπαθητική και με έχει βοηθήσει πολύ. Αυτή τη φορά όμως ακολούθησα αγωγή με φάρμακα διότι η κατάσταση ήταν επείγουσα.

Ou ming, η πιασμένη μαμάκα είναι σαφώς πιο καταξιωμένη από την εργαζόμενη στο σπίτι :) Ευχαριστώ και για τον σύνδεσμο, η αλλαγή καρέκλας εργασίας είναι από τις πρώτες αλλαγές που πρέπει να γίνουν.

Γεια σας popelix, sousou και Περαστικέ, ευχαριστώ για τις ευχές!

Annie, θα πάνε όλα καλά με το ξαδελφάκι, είμαι σίγουρη. Χαίρομαι που η ελβετική τεχνολογία είναι φιλική όσον αφορά τις εξετάσεις αίματος :) Πολλά φιλιά.

Διόνα είπε...

Σημείωση:
Τα ορθογραφικά λάθη της ανάρτησης διορθώθηκαν με την επιστροφή στην Αθήνα :)

Related Posts with Thumbnails