26.5.08

Εξομολογητικό

Από τότε που έχουμε τον γιο μας δεν βλέπω τόσο συχνά τις φίλες μου. Επίσης δεν διαβάζω όσα βιβλία διάβαζα και δεν βγαίνω όσο συχνά έβγαινα, μόνο που τα βιβλία, τα εστιατόρια και οι κινηματογράφοι δεν διαμαρτύρονται. Οι φίλες μου καμιά φορά μου λένε καλοπροαίρετα ότι έχουμε χαθεί. Είμαι η πρώτη που το αναγνωρίζω. Θυμάμαι πολύ καλά πότε ήταν η τελευταία φορά που τις συνάντησα, το κακό είναι ότι δεν μου φαίνεται και τόσο μακρινή. Οι μέρες περνούν πολύ γρήγορα και μερικές φορές πολύ όμοια και οι έξι μήνες μπορεί να φαντάζουν ακόμα και ένας.

Το επιχείρημα που ακούω συνήθως είναι ότι μπορώ να ξεκλέψω μία ώρα και να τις συναντήσω. Αυτό που έχω όμως να εξομολογηθώ είναι ότι πολλές φορές επιδιώκω να έχω μία ελεύθερη ώρα στη διάρκεια της οποίας δεν θα δω κανέναν απολύτως. Η διαχείριση του χρόνου μου είναι πράγματι δύσκολη, αλλά αυτό δεν είναι κάτι καινούριο για έναν γονιό. Ωστόσο, ελεύθερος χρόνος ευτυχώς βρίσκεται κατά καιρούς. Απλά δεν θέλω πάντα να τον γεμίζω. Θέλω να κάνω μια βόλτα μόνη μου στους δρόμους χαζεύοντας τις βιτρίνες και μπαίνοντας σε βιβλιοπωλεία. Εκεί βέβαια ομολογώ ότι πηγαίνω ήδη με έτοιμη λίστα από το Διαδίκτυο για όσα θέλω να δω και περνάω τον υπόλοιπο χρόνο της επίσκεψης στο παιδικό τμήμα. Πάντως ο περίπατος μόνη μου στη Αθήνα είναι από τις αγαπημένες μου ασχολίες. Κάνω ταυτόχρονα πράγματα που δεν έχω την ευκαιρία να κάνω συχνά. Είμαι μόνη μου, περπατάω και δεν χρειάζεται να μιλάω ή να σκέφτομαι λίστες για το σούπερ μάρκετ.

Έτσι λοιπόν ξεφυτρώνουν μερικές ελεύθερες ώρες μέσα στην εβδομάδα και σε κάποιες από αυτές μπορώ και θέλω με μεγάλη μου χαρά να βλέπω τις φίλες μου για συζήτηση και ανάπτυξη σοβαρότατων κατά κανόνα θεμάτων και χαλαρωτική συναναστροφή υψηλού επιπέδου. Αλλά υπάρχουν και άλλες ελεύθερες ώρες που κρατάω για μένα, για μια βόλτα, για λίγο άσκοπο χάζι στο Διαδίκτυο ή ακόμα και για πιο σύνθετες δραστηριότητες: μπάνιο και λούσιμο και στέγνωμα και φορμάρισμα με βούρτσα των μαλλιών! Όλα αυτά μαζί σε συνεχόμενο χρόνο χωρίς διακοπές.

2 σχόλια:

popelix είπε...

Ααααααχ ... αυτές οι μοναχικές βόλτες στην Αθήνα. Το μόνο κακό που έχουν είναι ότι με ζημιώνουν οικονομικά και ... κουράζουν σωματικά σε βαθμό που να μην μπορείς να πάρεις τα πόδια σου.
Πάντως mammaka, για ακόμα μια φορά εκφράζεις κοινές μαμαδο-αλήθειες!

Διόνα είπε...

Αλήθεια είναι, Popelix. Υπάρχουν και οι οικονομικές επιπτώσεις των περιπάτων :)

Related Posts with Thumbnails