22.7.08

Σημερινό

Σήμερα το πρόγραμμα είχε κούρεμα του υιού. Πήγαμε λοιπόν στο κομμωτήριο της γειτονιάς, στο οποίο περιμέναμε τρία τέταρτα της ώρας να ολοκληρωθεί η περιποίηση ενός κυρίου με ομολογουμένως ήδη κοντό μαλλί. Στη συνέχεια, ο Αχιλλέας άντεξε στωικά τη διαδικασία του δικού του κουρέματος και τις τρίχες που τον τσιμπούσαν αν και προς το τέλος τραβούσε την μπέρτα δηλώνοντας «τελειώσαμε».

Γυρίσαμε στο σπίτι, έκανε ευχαρίστως ντους για να απαλλαχθεί από τις κολλημένες τρίχες, διαβάσαμε και φάγαμε. Προς το τέλος του φαγητού γύρισε και μου είπε ότι η μαμά του είναι η πιο όμορφη στον κόσμο. Το Σάββατο αγοράσαμε δύο βιβλία για έναν μικρό πιγκουΐνο, τη μαμά και τον μπαμπά του. Η δήλωση ανήκει στον πιγκουΐνο αλλά ο γιος μου πολύ σοφά σκέφτηκε ότι ταιριάζει και στη δική μας περίπτωση. Όταν βγήκα μετά από ώρα από τα πελάγη ευτυχίας στα οποία έπλεα, θεώρησα σκόπιμο να δημοσιεύσω τη χαρά μου. Τα βιβλία είναι πραγματικά ένα παράθυρο στη γνώση.

Οι πιγκουΐνοι βρίσκονται
εδώ.

2 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

:-), εμένα που βλέπει Μπομπ μάστορα φανατικά μου λέει φρομ τάιμ του τάιμ: "Μα είσαι υπέροχη!"-ατάκα Μπομπ προς Γουέντυ.

Διόνα είπε...

Πάντως προσωπικά, το γεγονός ότι πρόκειται για δανεική ατάκα δεν με εμποδίζει να λιποθυμώ από χαρά στο άκουσμά της :D

Related Posts with Thumbnails