1.9.08

Βροχερό

Φύγαμε την Παρασκευή το μεσημέρι για σαββατοκύριακο δίπλα στη θάλασσα. Το Σάββατο είχαμε λίγη συννεφιά και την Κυριακή από τα χαράματα δυνατή βροχή. Η βροχή μου αρέσει, ακόμα και όταν κρατάει πολύ δεν δυσανασχετώ. Και το φθινόπωρο μου αρέσει πολύ αν και τα τελευταία χρόνια δεν είναι πια μια ενδιάμεση ξεχωριστή εποχή αλλά συνέχεια του καλοκαιριού.

Οι μέρες της επιστροφής από τις καλοκαιρινές διακοπές συνδέονται πάντα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς ακόμα και όταν κάποιος δεν είναι πια μαθητής. Το σχολείο δεν με ενοχλούσε ιδιαίτερα, μάλλον με έκανε να βαριέμαι, αλλά νομίζω ότι μου άρεσε να πηγαίνω. Χαραγμένη στη μνήμη μου έχει μείνει η απειλητική ατάκα των μεγάλων που φοριόταν πολύ εκείνα τα χρόνια: «Τώρα, κάθε κατεργάρης στον πάγκο του». Ευτυχώς, οι γονείς μου ποτέ δεν τη χρησιμοποιούσαν.

Ελπίζω να συνεχιστούν οι βροχές. Καλό μήνα.

2 σχόλια:

Περαστικός είπε...

Καλό μήνα!

Διόνα είπε...

Επίσης, Περαστικέ. Πάντως, ούτε στάλα βροχής μέχρι τώρα...

Related Posts with Thumbnails