3.9.08

Ινδικό γυαλιστερό

Διάβασα ένα άρθρο εδώ για μια φωτογράφηση με αξεσουάρ πολυτελείας. Στη φωτογραφία, το παιδάκι φοράει μια πανάκριβη σαλιάρα από μεγάλο οίκο μόδας. Το παιδάκι και η οικογένειά του μάλλον δεν γνωρίζουν καν τον οίκο, ενδεχομένως να μην γνωρίζουν και σε τι εξυπηρετεί μια σαλιάρα.

Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο κάτω από το συνοπτικό κείμενο με την εικόνα, θα δείτε το πλήρες άρθρο. Δεν καταλαβαίνω τα επιχειρήματα. Η μόδα έχει ήδη κατακτήσει μεγάλο κομμάτι της αγοράς και της συνείδησής μας και από τις φωτογραφήσεις δεν λείπει σχεδόν ποτέ η φαντασία και η πρωτοτυπία. Αλλά μπορεί στο όνομα αυτών των δύο να γίνεται προσβλητική; Και ποιος μπορεί να προστατεύσει το πρόσωπο αυτού του ανήλικου που εν αγνοία του ποζάρει με σινιέ σαλιάρα; Τι προσφέρει στον διαφημιζόμενο η φωτογραφία του προϊόντος του με έναν μικρό άνθρωπο ο οποίος δεν πρόκειται να αναγνωρίσει σχεδόν ποτέ τη συγκεκριμένη μάρκα και του οποίου η επιβίωση παίζεται μέρα με τη μέρα; Όσο για εκείνον που μπορεί να καταναλώσει το προϊόν, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το δει να προβάλλεται κατ΄ αυτόν τον τρόπο προκειμένου να το επιθυμήσει. Λυπηρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails