16.9.08

Ανώριμο

Σε μια βάφτιση την Κυριακή χαζεύω γύρω μου και προσπαθώ να βρω μια δροσερή γωνιά στο προαύλιο της εκκλησίας για να σταθώ. Κάνει φρικτή ζέστη, έχει πολλή υγρασία και η τελετή γίνεται έξω. Ο παπάς κρατάει μικρόφωνο παρόλο που είμαστε πενήντα άνθρωποι σε ελάχιστα τετραγωνικά μέτρα. Λέει αυτά που πρέπει να πει κατά το τυπικό και κάνει παύσεις-επεξηγήσεις όπως, «τώρα κάνουμε τον σταυρό μας». Προφανώς κανείς δεν τον έκανε στο σημείο που έπρεπε και θεώρησε σκόπιμη την υπόδειξη.

Βλέποντας ότι το κλίμα είναι χαλαρό από την πλευρά του ιερέα, χαλαρώνω κι εγώ και βαριέμαι πλέον απροκάλυπτα. Ο Αχιλλέας, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα παιδάκια που έχουν μαζευτεί γύρω από την κολυμπήθρα για να απολαύσουν το θέαμα και τα οποία ο παπάς διώχνει κατά διαστήματα, ζει το δικό του προσωπικό δράμα. Κλαίει στην αγκαλιά του μπαμπά του και δηλώνει μεγαλόφωνα «θέλω να φύγουμε από την εκκλησία τώρα», «θέλω να πάμε στην Αθήνα τώρα»!

Παράλληλα η βάφτιση προχωράει, η μαμά έχει πάει στην άκρη να ντύσει το μωρό που μόλις πήρε το μπάνιο του και ο παπάς, στο χρονικό κενό που δημιουργείται, βγάζει το κινητό του και στέλνει μηνύματα. Ο μπαμπάς καταφέρνει να παρηγορήσει κάπως τον απαρηγόρητο γιο κι εγώ αγγίζω το αποκορύφωμα της ανωριμότητάς μου παρομοιάζοντας τις τσυρίδες του με τις τσυρίδες του κοριτσιού στον Εξορκιστή.

Το μωρό ντύνεται, ο παπάς διακόπτει την τηλεπικοινωνία και ξαναπιάνει το μικρόφωνο. Η πανέμορφη ξαδελφούλα του Αχιλλέα πήρε και επισήμως το όνομά της. Ο μεγάλος της ξάδελφος κατόρθωσε τελικά να ηρεμήσει και συνέχισε με πιο ήπιες μεθόδους τη διαμαρτυρία του για τις εκδηλώσεις, αρνούμενος να φάει όλη μέρα.

2 σχόλια:

maria_pin είπε...

Αχ, τί να κάνουμε γλυκιά μου, που τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν από κοινωνικές συμβάσεις!! Και πολύ καλά κάνουν αν θες τη γνώμη μου!! Εμένα να δεις που τους βάφτισα και μεγάλους: ο Αρης που τον βαφτίσαμε πέρισυ το καλοκαίρι ( θα κλείσει τα τρία τον Οκτώβρη) ακόμα δε θέλει να κάνει μπάνιο- για τέτοιο τραύμα μιλάμε!!

Διόνα είπε...

Γεια σου, Μαρία! Η αλήθεια είναι ότι ο Αχιλλέας έχει ένα ζόρι με τις βαφτίσεις. Και άλλες φορές έχει διαμαρτυρηθεί. Ελπίζω να μην ανακαλεί υποσυνείδητα τη δική του βάφτιστη και να φρικάρει :) Όταν βαφτίστηκε ήταν αρκετά ήσυχος από όσο θυμάμαι...

Related Posts with Thumbnails