3.10.08

Φεστιβαλικό

Town for Kids
1ο Παιδικό Φεστιβάλ

Η φωτογραφία, εδώ.

3 σχόλια:

sousou είπε...

Εντυπώσεις;

maria_pin είπε...

Αχ, τί να πω.. ότι οργανώνουν για τα παιδιά είναι καλό! Εγώ αν και όχι εργαζόμενη στο σπίτι μάνα, είμαι πάντως στο σπίτι τον περισσότερο καιρό μαζί με το παιδί, και είναι μια ανάσα να ξεπορτίζουμε πότε πότε, όταν αξίζει τον κόπο!!

Διόνα είπε...

Χαίρε Sousou μας, μου άρεσε το παιδικό φεστιβάλ, ο χώρος στο Άλσος Στρατού είναι μεγάλος και ωραίος. Η αλήθεια είναι ότι κουραστήκαμε λίγο και μας βάρεσε και ο ήλιος. Υπήρχε πάντως ποικιλία εκδηλώσεων κι εμείς συμμετείχαμε σε πολύ λίγες, υποθέτω λόγω ηλικίας αλλά και χρόνου, έπρεπε να καθίσεις αρκετά για να τα δεις όλα.

Μαρία, ήμουν στην ουρά για τα εισιτήρια και δυο μπαμπάδες πιο πίσω συζητούσαν ότι δεν υπάρχουν πολλές διέξοδοι για την ελληνική οικογένεια. Δεν ξέρω, υποθέτω ότι σε μεγάλο βαθμό ισχύει.
Μου άρεσε πολύ το κείμενό σου για την έξοδό σας στην έκθεση ζωγραφικής. Με κίνδυνο να ακουστεί κανείς ανικανοποίητος όταν συγκρίνει με το εξωτερικό, φαντάζομαι ότι στο ΗΒ οι εκδηλώσεις για παιδιά θα είναι πιο συχνές και δεν θα περιορίζονται στις μεγάλες πόλεις.

Related Posts with Thumbnails