19.12.08

Ελεγχόμενο

Άπειρες ώρες περνούν οι γονείς κοιτώντας τα παιδιά τους που κοιμούνται. Στην αρχή νόμιζα ότι το κάνουν απλά επειδή παρουσιάζουν ένα ωραίο θέαμα. Και είναι αλήθεια πολύ όμορφο να βλέπεις ένα μικρό παιδάκι να κοιμάται ήρεμο και ήσυχο.

Στέκομαι κι εγώ λοιπόν στην πόρτα του δωματίου που κοιμάται ο γιος μας και συνειδητοποιώ ότι η μαγεία της στιγμής οφείλεται στην αίσθηση ή καλύτερα στην ψευδαίσθηση του ελέγχου που έχω. Ο χρόνος παγώνει και ελέγχω τα πάντα. Το παιδί μου είναι υγιές, χορτάτο, καθαρό και χαρούμενο, κάτω από ένα ζεστό σκέπασμα, μέσα σε ένα ασφαλές σπίτι. Ο σπουδαιότερος λόγος για να αισθάνομαι κι εγώ χαρούμενη και ασφαλής. Αυτή η στιγμή δεν θέλω να χαθεί και γι΄ αυτό στέκομαι κι άλλη μία κι άλλη μία, ακουμπισμένη στην κάσα της πόρτας.

Σε πιο κυνικό επίπεδο, μπορεί να είμαι χαρούμενη που το παιδί μου κοιμάται επειδή μπορώ κι εγώ να κάνω επιτέλους ένα ντους και να διαβάσω το βιβλίο μου. Στην πραγματικότητα όμως, την απειροελάχιστη χρονική στιγμή που κοιτάζω το κοιμισμένο παιδί μου, γνωρίζω ότι είναι καλά και ότι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει.

4 σχόλια:

sstamoul είπε...

Πόσο αλήθεια είναι αυτό που λες! Πόσο αληθινό!

Διόνα είπε...

Είναι ωραίο να ξεγελιέσαι έστω και λίγο.

Καλές γιορτές :-)

annie είπε...

Λοιπόν όντως είναι όμορφο να παρατηρεί κανείς τον Αχιλλέα να κοιμάται, να παίζει, να υπάρχει. Όμως σε αυτή τη ζωή έχεις χρέη και απέναντι σε κάποιους άλλους ανθρώπους. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη: έχεις χρέη απέναντι στο αναγνωστικό σου κοινό που ένα μήνα τώρα περιμένει να περάσουν οι γιορτές και τα φαγοπότια, να ευχηθείς, να στείλεις νέα, να κάνεις κοινωνικά σχόλια! Εδώ ο κόσμος χάνεται, η mammaka που πήγε?
Φιλάκια τρυφερά σε όλη την οικογένεια!

Διόνα είπε...

Αγαπητή Annie,

η αλήθεια είναι ότι άφησα στην άκρη τον υπολογιστή για μεγάλο διάστημα και ασχολήθηκα με πιο πεζά καθημερινά πράγματα, όπως τα ολοήμερα φαγοπότια που πολύ σωστά ανέφερες αλλά και για τα οποία σε κάποιον βαθμό ευθύνεσαι επίσης :-)

Δεσμεύομαι λοιπόν να δημοσιεύσω ανάρτηση άμεσα, συγκεκριμένα μόλις γυρίσω από το σούπερ μάρκετ και την τράπεζα. Είπαμε, πεζά καθημερινά...

Πολλά φιλιά από την οικογένεια και την πατρίδα.

Related Posts with Thumbnails