28.1.09

Ιρανικό

Δώρο φέτος από τα ξαδέρφια μου ήταν το βιβλίο κόμικς Περσέπολις της Μαργιάν Σατραπί, μιας ιρανής συγγραφέως για την εφηβεία και την ενηλικίωσή της στην πατρίδα της το Ιράν και το Παρίσι. Η αφήγηση και τα σκίτσα της λιτά και σκοτεινά με πικρό χιούμορ κάνουν το βιβλίο της ένα πολύ δυνατό αλλά και τρυφερό ανάγνωσμα. Στο βιβλίο βασίστηκε και η ομώνυμη βραβευμένη ταινία κινουμένων σχεδίων της ίδιας δημιουργού.

Πριν λίγες ημέρες και μετά από επίσκεψη στην έκθεση παιδικού βιβλίου, έμαθα ότι η Σατραπί είναι μεταξύ άλλων και συγγραφέας βιβλίων για παιδιά. Στον κατάλογο του 2008 των εκδόσεων
Επόμενος Σταθμός είδα τυχαία δύο βιβλία που έχει γράψει και εικονογραφήσει η ίδια.




Το
Αζδάρ, για παιδιά άνω των 5 ετών και το Τα τέρατα δεν αγαπούν το φεγγάρι, για παιδιά άνω των 4 ετών και τα δύο σε μετάφραση Τώνιας Νενοπούλου. Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ και θα σπεύσω να τα πάρω και για να τα διαβάσουμε μαζί με τον γιο μου αλλά πρώτα και κύρια για να τα διαβάσω εγώ. Θα ακολουθήσουν προσωπικές εντυπώσεις, μέχρι τότε επιλέγοντας τους συνδέσμους μπορείτε να δείτε μια συνοπτική περιγραφή των βιβλίων.

4 σχόλια:

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

MAMAKA ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΤΥΧΑΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΊ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΤΟ LINK ΜΟΥ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ

Διόνα είπε...

Γεια σου, Μαμά Βίκυ και καλώς ήρθες!

Κι εγώ χαίρομαι που θα τα λέμε ηλεκτρονικά :-)

elie είπε...

Ωραία! Το δεύτερο καλύπτει ηλικιακά την πριγκιπέσα μου και φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Μπαίνει στη λίστα προς αγορά και μελέτη! Θα επανέλθω για εντυπώσεις.

Διόνα είπε...

Περιμένω τις εντυπώσεις και των δύο :)

Related Posts with Thumbnails