6.2.09

Καναδικό

Μια αγαπημένη μου παιδική σειρά κινουμένων σχεδίων που την ανακάλυψα βλέποντας τηλεόραση μαζί με τον γιο μου είναι οι ιστορίες της Φράνυ.

Η φωτογραφία εδώ.

Η Φράνυ βοηθάει τον παππού της ο οποίος είναι τσαγκάρης. Σε κάθε επεισόδιο δοκιμάζει τα παπούτσια που φέρνουν οι πελάτες για επιδιόρθωση και ζει μια φανταστική περιπέτεια. Η ιδιαιτερότητα της σειράς είναι κατά τη γνώμη μου τα πολύ πρωτότυπα και καλαίσθητα σκίτσα της.

Η παραγωγή είναι καναδική και προβάλλεται μεταγλωττισμένη στο Κανάλι 9 με τον τίτλο Η Φράνυ και τα Μαγικά Παπούτσια. Ο πρωτότυπος τίτλος είναι Franny’s Feet και στον διαδικτυακό τόπο θα βρείτε διαδραστικές δραστηριότητες, σελίδες που μπορείτε να εκτυπώσετε για να τις χρωματίσουν τα παιδιά και συνδέσμους για γονείς και εκπαιδευτικούς.

5 σχόλια:

mamma είπε...

Πολύ καλό το σάιτ. Θα τυπώσουμε μερικά να τα επενδύσουμε χρωματικά!!!!
Καλημέρα:)

Psipsinel είπε...

to exo di ine poli oreo :)

Διόνα είπε...

Καλή σας διασκέδαση, Mamma. Τυπώσαμε κι εμείς μερικά και μας περιμένουν!

Καλώς ήρθες, Ψιψινέλ! Δεν είναι πράγματι ωραία και διαφορετική σειρά;

:)

efi είπε...

πολυ ωραια σειρα

Διόνα είπε...

Γεια σου Έφη, κι εμένα μου αρέσει, αν και τώρα πια έχει μεγαλώσει ελαφρώς ο γιος μας και βλέπει άλλα πιο... αγριεμένα. Καμιά φορά όμως ακόμα και τώρα μπορεί να την παρακολουθήσει.

Related Posts with Thumbnails