17.2.09

Οικείο

Για έναν χρόνο μετά τη γέννα σταμάτησα να εργάζομαι και έμεινα στο σπίτι. Δηλαδή και όταν εργαζόμουν έμενα στο σπίτι, εκείνο το διάστημα λοιπόν έμεινα στο σπίτι άνευ εργασίας μαζί με το μωρό. Τις ώρες που κοιμόταν, κοιμόμουν και εγώ και τις ώρες που ήταν ξύπνιο προσπαθούσα να του μιλάω. Λένε ότι κάνει πολύ καλό στα μωρά να ακούνε τη φωνή των οικείων τους.

Σκέφτηκα τότε να αγοράσω μερικά βιβλία για παιδιά και να αρχίσω να του διαβάζω ώστε να ακούει και κάτι πιο δομημένο και συγκροτημένο από τα συνήθη: γλυκέ μου, η μαμά πάει στο μπάνιο, γλυκέ μου, τώρα πάμε να αλλάξουμε, γλυκέ μου, τώρα πάω για το γάλα σου, γλυκέ μου, είπαμε τώρα το φτιάχνω, σώπασε, γλυκέ μου, το φτιάχνει η μαμά!

Αυτό έγινε σε ηλικία ενάμιση μήνα περίπου και ένα από τα πρώτα βιβλία που αγόρασα ήταν ο
Ματθαίος ο Σκαραβαίος. Ήταν λοιπόν εκείνος ξαπλωμένος στο ριλάξ και εγώ δίπλα του διάβαζα. Διάβαζα το βιβλίο σχεδόν μία φορά την μέρα όταν έβλεπα ότι είχα καιρό να του πιάσω κουβέντα. Αργότερα αγόρασα δυο τρία ακόμα για ποικιλία, είχα κουραστεί να το ακούω σε καθημερινή βάση. Μεγαλώνοντας του πήραμε πολλά από την ίδια σειρά των εκδόσεων Παπαδόπουλος, κάθε ένα με τις περιπέτειες ενός ζουζουνιού. Ενώ του αρέσουν όλα, ο Ματθαίος έχει ξεχωριστή θέση στις προτιμήσεις του και τον διαλέγει από τα πρώτα για ανάγνωση.

Σήμερα είναι λίγο άρρωστος με πυρετό. Καθίσαμε στον καναπέ να διαβάσουμε και από διάφορα βιβλία που έφερα για να έχουμε κοντά μας, διάλεξε τον Ματθαίο, ήταν το μόνο που διαβάσαμε και μετά ξάπλωσε να ξεκουραστεί.

4 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Περαστικά :-). Οικεία κ για μένα η εικόνα, ο Αργύρης στο ριλάξ να ακούει με εμβρίθεια το ανάγνωσμα. Από την ίδια σειρά εγώ θυμάμαι τη Σούλα τη Μελισσούλα.

Διόνα είπε...

Α ναι, η Σούλα, πρωταγωνιστεί και στον Ματθαίο, δεν τον αφήνει σε ησυχία :)
Ευχαριστούμε για τα περαστικα!

mamma είπε...

Περαστικά.
Δεν τα είχα υπόψη μου τα συγκεκριμένα. Αύριο θα πάω να τα αγοράσω :)

Διόνα είπε...

Ευχαριστούμε, mamma!
Η σειρά είναι πολύ ωραία και με ωραία εικονογράφηση.

Related Posts with Thumbnails