5.3.09

Ενεργειακό

Πολλές φορές είμαι εξαντλημένη μέσα στην ημέρα χωρίς οι δραστηριότητες που έχουν προηγηθεί να δικαιολογούν τον βαθμό εξάντλησής μου. Κατόπιν βαθιάς σκέψης κατέληξα στο γεγονός ότι δεν είμαι ανανεώσιμη πηγή ενέργειας όπως θα έπρεπε να ήμουν προκειμένου να μπορώ να ακολουθώ την αστείρευτη ζωντάνια ενός τρίχρονου αγοριού. Νιώθω μια μικρή και μετά βίας επαναφορτιζόμενη μπαταρία που πρέπει να συναγωνιστεί ένα λιβάδι με ανεμογεννήτριες.

Παίζω πολύ με τον γιο μου και ζωηρά παιχνίδια όπως ποδόσφαιρο και μπάσκετ, σε ήπια εκδοχή κατάλληλη για εσωτερικό χώρο και αγύμναστους ενήλικες παίκτες, αλλά και πιο ήσυχα όπως τουβλάκια, παζλ και τα συναφή. Το θέμα είναι ότι ακόμα και σε αυτές τις δραστηριότητες ο ρυθμός και η ένταση εκφράζονται σε διαφορετικά μεγέθη σε δυο άτομα που τα χωρίζουν 33 έτη.

Δεν μπορώ όμως να μην παίζω μαζί του, θέλω και οι δυο μας να έχουμε αναμνήσεις παιχνιδιού, άλλωστε πολύ σύντομα θα περάσει αυτή η ηλικία και αργά ή γρήγορα θα φτάσουμε στην εποχή του μοναχικού παιχνιδιού με τους δύο αντίχειρες και τη μικροσκοπική οθόνη. Πώς να συναγωνιστώ την τεχνολογία; Τώρα τουλάχιστον καταφέρνω να βάλω και κανένα καλάθι στην άλλη γωνία του σαλονιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails