6.3.09

Ενοχλητικό

Μετά από πρόσκληση της elie, την οποία και ευχαριστώ, αναφέρω και εγώ πέντε pet peeves, πέντε πράγματα που με ενοχλούν. Είναι σίγουρα περισσότερα (άμα είναι γκρινιάρης ο άνθρωπος) αλλά διαλέγω μερικά με οικογενειακό ενδιαφέρον:

1) Η ευκολία με την οποία όλοι σχολιάζουν ένα τόσο ευαίσθητο και προσωπικό θέμα όπως η τεκνοποίηση, άντε τι περιμένετε βάλτε μπρος για κανένα παιδάκι, άντε τώρα να του κάνετε αδερφάκι, άντε τώρα να πάτε για το κορίτσι/αγόρι, ανάλογα τι λείπει για να συμπληρωθεί το σετ.

2) Οι γονείς και συνοδοί παιδιών στα αυτοκίνητα που για κάποιον ανεξήγητο λόγο δεν θεωρούν απαραίτητο το κατάλληλο ανά ηλικία κάθισμα και τη ζώνη ασφαλείας και αφήνουν τα παιδιά να χοροπηδάνε στις πίσω θέσεις ή ακόμα και να κάθονται μπροστά αγκαλιά με τον συνοδηγό.

3) Η τάση τα παιδιά να ασχολούνται με ένα σωρό δραστηριότητες από πολύ μικρή ηλικία και να έχουν το πρώτο τους δίπλωμα ξένης γλώσσας μέχρι να πάνε στο νηπιαγωγείο.

4) Η παραδοσιακή αντίληψη για το φαγητό που ισοδυναμεί με το μπούκωμα. Η εικόνα ενός παιδιού να τρέχει και να παίζει και από πίσω ο ενήλικας να προωθεί μπουκιές σάντουιτς τις οποίες είναι αμφίβολο αν θα καταφέρει να κρατήσει το παιδικό στομάχι σε κίνηση.

5) Τα παιδικά συνολάκια για κορίτσια που θυμίζουν τραγουδίστρια της πίστας και τα ρούχα για αγόρια που θυμίζουν νεαρό εφοπλιστή ή ιππότη της ασφάλτου.

Προσκαλώ με τη σειρά μου στο παιχνίδι, αν έχουν διάθεση και όρεξη να παίξουν, την Popelix, τη Μαριλένα, τη Mamma και τη Σοφία.

13 σχόλια:

annie είπε...

Ειμαστε παντρεμένοι σχεδόν 4 χρόνια και δεν έχουμε παιδί. ΟΛΟΙ μα ολοι μας ρωτάνε "πότε θα βάλουμε μπρος", "τι άλλο πια περιμένετε" ή επισημαίνουν ότι δεν θα μπορώ για πάντα να κάνω παιδιά. Επίσης σε οικογενειακές συγκεντρώσεις πάντα κοιτάνε την κοιλιά μου και μετά αρχίζουν τα μεταξύ τους σχόλια. Ο άντρας της ξαδέλφης μου συζητάει ανοιχτά με την μητέρα μου την καθυστέρηση ως προς την γονιμοποίηση και όλοι συμφωνούν ότι ΤΩΡΑ είναι η κατάλληλη εποχή, ασχέτως των προγραμμάτων μου ή των διαθέσεων μου...

popelix είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση! Πώς θα συμμετάσχω πείτε μου γιατί από το χτεσινό ξενύχτι δεν λειτουργώ πολύ καλά (ο γιος έχει συνάχι ...).

Διόνα είπε...

Αγαπημένη μας Annie, η αλήθεια είναι ότι πρέπει να δηλώσω κι εγώ ένοχη αλλά έχω προσωπικό συμφέρον, ένα ξαδελφάκι για τον υιό.

Πάντως το θέμα της αδιακρισίας είναι σοβαρό παρόλο που του δίνουμε καλοπροαίρετα αστεία διάσταση. Κοινώς πρέπει να σε αφήσουμε στην ησυχία σου και ειδικά αυτό το πειραχτήρι, ο άντρας της ξαδέλφης σου :-)

Σε φιλούμε γλυκά και εσένα και τον σύζυγο!

Διόνα είπε...

Popelix, νομίζω ότι αν θέλεις δημοσιεύεις απλά μια ανάρτηση στο ιστολόγιό σου αναφέροντας 5 πράγματα που σε ενοχλούν και ύστερα καλείς κι εσύ με τη σειρά σου κάποιους άλλους να παίξουν.

Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάποιος κανόνας, είναι το πρώτο μπλογκοπαιχνίδι και για μένα.

Περαστικά στον γιο σου! Εύχομαι να είναι καλύτερα σήμερα :-)
Αλήθεια ποια είναι η σχέση του με τον φυσιολογικό ορό; Εμένα βάζει τις φωνές μόλις δει το μπουκάλι και δεν πείθεται να βάλει στη μύτη του...

popelix είπε...

Για να μπει ορός στα ρουθούνια μας γίνεται ... η μάχη του Μαραθώνα! Στο τέλος όμως απαντά θετικά στην ερώτηση "Δεν είναι καλύτερα τώρα;"

Μαριλένα είπε...

Εννοείται, εννοείται ότι θα παίξω από Δευτέρα αν και συμφωνώ πάρα πολύ με τα 4/5-το φαγητό δε με πολυενδιαφέρει. Gee thx :-)

Διόνα είπε...

Ωραία, Μαριλένα, ανυπομονώ να διαβάσω το ποστ :)

Όσο για το 5ο, δεν με ενοχλεί απλά, με φρικάρει! Το γούστο είναι προσωπικό βέβαια αλλά μπορείς να ντύνεις ένα πιτσιρίκι σαν τη Μπρίτνεϊ Σπίαρς σε συναυλία;

Μαρία είπε...

Μου άρεσε η ιδέα γιαυτό θα το κάνω κι εγώ στο δικό μου μπλόγκ. Υπάρχουν τόσα και τόσα να παραπονεθεί κανείς!!

Effie είπε...

Αγαπητές Διόνα και annie,
Eμείς παντρευτήκαμε το καλοκαίρι έπειτα από 12 χρόνια σχέσης και τους πρώτους μήνες με κοιτάγαν στην κοιλιά και ρωτούσαν αν είμαι έγκυος (γιατί άλλωστε να θέλουμε να παντρευτούμε μετά από τόσα χρόνια, αφού συζούσαμε κιόλας;). Η απάντησή μου πάντα ήταν ότι η κοιλιά είναι 100% λίπος!!

Και πού να δείτε τι βλέμματα μας ρίχνουν όταν λέμε ότι δεν θέλουμε να κάνουμε παιδιά. Είναι ένα extreme sport που θέλει γερές αντοχές και τουλάχιστον, προς το παρόν, έχουμε αποφασίσει ότι δεν θα συμμετάσχουμε. Ικανοποιούμε τα γονεϊκά μας "ένστικτα" με τα ανιψάκια. Και θα ξεκινήσουμε σιγά σιγά με κουταβάκια, γατάκια και βλέπουμε...

Διόνα είπε...

Μαρία, περιμένουμε ανάρτηση!
Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να αναφερθείς σε ζητήματα σχετικά με παιδιά κ.λπ., το θέμα είναι γενικό, εγώ είπα να γκρινιάξω λίγο πιο ειδικά :)

Διόνα είπε...

Γεια σου, Έφη. Μην ξεχνάτε και τα πουλάκια από το οικοσύστημά σας! Έχω καιρό να ανεβάσω φωτογραφία του Πράσινου να τον καμαρώσεις, έχει μεγαλώσει και είναι πολύ κοινωνικός!

elie είπε...

Ήμουν σίγουρη ότι θα με καλύψεις σε θέματα "οικογενειακού" ενδιαφέροντος!

Διόνα είπε...

Γεια σου, elie, πολύ χαίρομαι :)

Related Posts with Thumbnails