12.4.09

Ηλεκτρικό

Την προηγούμενη Κυριακή 5 Απριλίου έγινε το 5ο Πανηγύρι Ηλεκτρικών Αερομοντέλων στο μοντελοδρόμιο Hobbybox στο Ακραίφνιο Βοιωτίας. Με μία εβδομάδα καθυστέρηση, το ιστολόγιο παρουσιάζει φωτογραφικά ντοκουμέντα από την εκδήλωση, την οποία παρακολούθησε σύσσωμη η οικογένεια. Ένα μέλος διαγωνίστηκε και διακρίθηκε κιόλας, ένα άλλο μέλος συμμετείχε φιλικά με παιδικό μοντέλο και σε κάποια στιγμή μάλιστα δήλωσε μέσα σε κλάματα, πότε θα έχω κι εγώ ένα τέτοιο μεγάλο [μοντέλο], ενώ το τρίτο μέλος κυνηγούσε το δεύτερο και φωτογράφιζε, πολλές φορές εν κινήσει.


Το μοντελοδρόμιο.



Μοντέλα και διαγωνιζόμενοι στη σειρά, στην ουρά έχει δεθεί πολύχρωμη χάρτινη κορδέλα. Σκοπός είναι να κόψει ο ένας την κορδέλα του άλλου κατά την πτήση.



Συμμετέχοντες με τηλεκατεύθυνση στα χέρια και μοντέλα στον αέρα.



Η μάχη στον αέρα.



Ο υιός με το αεροπλάνο του.



Πατέρας και γιος παρακολουθούν πτήση συναδέλφου.

5 σχόλια:

Περαστικός είπε...

Τι ωραία που περνάτε ! :D

elie είπε...

Συγχαρητήρια για τις διακρίσεις σας! Και απ' ό,τι φαίνεται περάσατε και απίθανα, πάντα τέτοια!

Διόνα είπε...

Γεια σου, Περαστικέ :)
Είχες κι εσύ παρελθόν στον μοντελισμό αν δεν κάνω λάθος;

Elie, ευχαριστούμε!
Ήταν πολύ ωραία πράγματι, για να είμαι ειλικρινής σκέφτηκα ότι μπορεί να βαρεθώ ελαφρώς (εχμ) λόγω της διάρκειας της εκδήλωσης αλλά το απόλαυσα κι εγώ πολύ. Για τους δε κυρίους της οικογένειας, δεν το συζητώ...

Περαστικός είπε...

Ναι, μόνο που εγώ έφτιαχνα στατικά :)

Διόνα είπε...

Α, μάλιστα, εμείς είμαστε αέρος :))

Related Posts with Thumbnails