28.4.09

Εξαφανισμένο

Τα ξαδέλφια του γιόκα επέστρεψαν από πασχαλινό ταξίδι στο Λονδίνο και προσκόμισαν δώρα για τον νεαρό ξάδελφό τους από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας. Τα δώρα ήταν ένα σακουλάκι με δεινόσαυρους μινιατούρες και ένα βιβλίο με εικόνες με τελείες που τις ενώνεις και σχηματίζεις τα διάφορα είδη δεινόσαυρων μαζί με σύντομη περιγραφή στα αγγλικά, φυσικά.

Ο νέος ζει από χτες στον κόσμο των δεινοσαύρων και είναι πανευτυχής. Σε ηλεκτρονική συζήτηση για την εποχή των δεινοσαύρων στην οποία μπήκε μόλις η οικογένειά μας, η καλή μου φίλη Σ. εξέφρασε την εύλογη απορία που ομολογουμένως είχε αρχίσει να τριγυρνάει και στο δικό μου μυαλό: γιατί αρέσουν τόσο πολύ οι δεινόσαυροι στα παιδιά;


Η εικόνα από εδώ.

Σαν κάθε σύγχρονη μάνα που σέβεται τον εαυτό της, αναζήτησα την απάντηση εκμεταλλευόμενη τα μέσα της εποχής μου, τις μηχανές αναζήτησης. Μια απάντηση στο καυτό ερώτημα δίνεται εδώ, τα παιδιά τρελαίνονται για τους δεινόσαυρους επειδή είναι τεράστια προϊστορικά πλάσματα για τα οποία γνωρίζουμε ορισμένα πράγματα αλλά άλλα τόσα και ακόμα περισσότερα τα εικάζουμε. Άρα η φαντασία του κάθε παιδιού είναι ελεύθερη να πλάσει τη δική της εικόνα. Όπως λέει και στην αρχή του άρθρου, είναι τέρατα αλλά δεν είναι εξωγήινοι, είναι επικίνδυνοι αλλά δεν υπάρχουν τώρα πια, είναι πελώριοι και ξεχωρίζουν από μακριά! (Το άρθρο είναι σύντομο και ευκολοδιάβαστο, το έχει γράψει ένας παραμυθάς και δίνει τρεις πιθανές θεωρίες για αυτήν τη λατρεία των παιδιών).

Ψάχνοντας βρήκα και το The Dinosaur Boy, το ιστολόγιο ενός μικρού αγοριού το οποίο, όπως αναφέρεται στο προφίλ, υπαγορεύει τις αναρτήσεις στον μπαμπά του και εκείνος πληκτρολογεί τα λεγόμενά του χωρίς καθόλου αλλαγές. Το θέμα του ιστολογίου είναι προφανές.

Αρκετά χαριτωμένοι και λιγότερο αγριωποί και αληθοφανείς είναι οι δεινόσαυροι που μπορείτε να εκτυπώσετε και να χρωματίσετε από εδώ. Εμάς είναι σίγουρο ότι θα μας απασχολήσουν καλλιτεχνικά τις επόμενες μέρες.

Είμαι περίεργη να δω αν θα κρατήσει αυτή η ενασχόληση με τους δεινόσαυρους, πάντως είναι καλοδεχούμενη και από μένα. Έχουν μια γοητεία, δεν μπορώ να πω. Το πρωί έπαιζα μία ώρα και άλλη μία τον βοηθούσα να ενώσει τελίτσες, φαίνεται πως μπαίνω και εγώ δυναμικά στο πετσί του ρόλου.

9 σχόλια:

Άννα είπε...

Καλησπερα!!!
Διαβασα την αναρτηση σου και θυμηθηκα το εξης :

Οταν ειχα πρωτακια μου λεει μια μερα ενα παιδακι.
-Κυριααα χθες ειδα ονειρα οτι ημουν Τυραννοσαυρος και εσεις εισασταν δασκαλοδεινοσαυρινα!!!Αλλα και σαν δεινοσαυρος εισασταν πολυ ομορφη και σας αγαπουσαν ολα τα δεινοσαυράκια!!!Και ειχατε και ενα φιογκο στην ουρα και τα μαλλια σας ισια!

Τι άλλο θα ακουσω Θεε μου!!!

Διόνα είπε...

Γεια σου, Άννα.
Τι ωραίο όνειρο! Γέλασα πολύ με τη λεπτομέρεια για το χτένισμα και τον φιόγκο :-)

Σοφία είπε...

Την είχα κι εγώ αυτή την απορία για τους δεινόσαυρους, γιατί ξέρω πολλά παιδάκια που έχουν τρέλα. Ευχαριστώ που μου την έλυσες :-)

Διόνα είπε...

Σοφία, κι εγώ ξαφνιάστηκα με τις τόσες πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εσένα το Dino Shop του μουσείου είναι και κοντά σου, πιο κοντά από εμάς τουλάχιστον :)
Σκέψου το σαν ιδέα την επόμενη φορά που θα ψάχνεις δώρα για παιδάκια.

Διόνα είπε...

διόρθωση: Dino Store

mpampakis είπε...

Αν κρίνω από εμένα, που έχω φτάσει 38 χρονών μαντράχαλος κι ενθουσιάζομαι με τους δεινόσαυρους του γιου μου, η ηλικία στην οποία τα αγοράκια ξεπερνάνε τους δεινόσαυρους είναι...ποτέ! ;^)

Διόνα είπε...

Γεια σου, Μπαμπάκη, να υποθέσω ότι έχουμε μέλλον λοιπόν :D

athens, athens είπε...

Μήπως -χωρίς να το καταλάβω- προέβλεψα τη φάση αυτή με εκείνον τον τυρκουάζ ντάινο για τον λαιμό της μαμάκας φέτος το Πάσχα;

Διόνα είπε...

Athens, Athens, ο δεινόσαυρος στολίζει τακτικά τον λαιμό της μαμάκας η οποία τον έχει λατρέψει. Το δε τέκνο επίσης έδειξε την προτίμησή του στο κόσμημα από νωρίς. Υπάρχουν και σχετικά φωτογραφικά ντοκουμέντα που θα λάβεις ηλεκτρονικώς. Πάντως είναι να μην γίνει η αρχή...

Related Posts with Thumbnails