9.7.09

Επιθυμητό

Εδώ και μερικούς μήνες ο γιόκας έχει εκφράσει την επιθυμία να αποκτήσει αδερφάκι, στην αρχή δήλωσε κορίτσι αλλά μετά είπε αγοράκι, κοριτσάκι, δεν τον νοιάζει. Κάνει όμως στενό μαρκάρισμα και μας ρωτάει σε τακτά διαστήματα αν έχει γίνει τίποτα με το θέμα. Μαμά, μου το έκανες το αδερφάκι; Επίσης μας το υπενθυμίζει με σπαραξικάρδιες δηλώσεις. Ας πούμε, τρώμε οι τρεις στο τραπέζι, ο γιόκας κοιτάζει την άδεια καρέκλα και λέει, εδώ θα κάθεται το αδερφάκι μου και θα τρώει...

Χτες το βράδυ καθόμαστε στο κρεβάτι πριν κοιμηθεί και ξεκινάει το επιθετικό μάρκετινγκ.

Μαμά. Όταν κλαίει το αδερφάκι μου θα ξυπνάω και θα πηγαίνω να βλέπω τι θέλει και θα το φροντίζω.

Γλυκέ μου, το βράδυ δεν είσαι υποχρεωμένος να σηκώνεσαι εσύ, δεν πρέπει να χάνεις τον ύπνο σου.

Έχω μια ιδέα. Να βάλουμε την κούνια εδώ δίπλα μου, να βλέπω κι εγώ τι γίνεται, βρε παιδιά.

Αυτό είναι πολύ ευγενικό που λες, που θέλεις να μοιραστείς το δωμάτιό σου. Αλλά δεν ξέρουμε πότε θα γίνει αυτό, ο μπαμπάς και η μαμά δεν έχουν ξεκινήσει να φτιάχνουν ακόμα το αδερφάκι σου.

Καλά, με την ησυχία σας.

9 σχόλια:

VaD είπε...

Αγοράκι,κοριτσάκι,κάν'του δίδυμα να το κατφχαριστηθεί:))

Διόνα είπε...

VaD, αυτό λες να εννοεί; Να θέλει δύο μαζί;;

Μαριλένα είπε...

Το "με την ησυχία σας" μου φαίνεται ότι είναι προσποίηση, το ΄χει πάρει πολύ ζεστά το θέμα :-).

popelix είπε...

Καλό εεε?
Διάβαζα ένα αρθράκι στο work it mom που έθετε τον εξής προβληματισμό: αξίζει να κάνεις δεύτερο παιδί για το χατίρι του πρώτου; Δεν διάβασα τα σχόλια που ακολουθούσαν γιατί το παιδικό κοινό απαιτούσε aardvark στον μεγάλο υπολογιστή ;-)

Διόνα είπε...

Μαριλένα, έτσι είναι. Τα έχει σκεφτεί όλα, μένει τώρα η τελευταία πινελιά!

Popelix, θα το ψάξω το αρθράκι. Αν και στην περίπτωσή μας είναι και δική μας επιθυμία. Φυσικά δεν του έχουμε πει τίποτα εφόσον δεν υπάρχει ακόμα κάτι στον ορίζοντα και γι αυτό προσπαθώ να του εξηγώ ότι δεν ξέρουμε πότε θα προκύψει. Αυτός είναι έτοιμος να ξεθάψει την κούνια από το πατάρι.

Επίσης βλέπω ότι προτιμάτε τα κλασικά καρτούν, εμάς βλέπει και λοζ πάνθηρα :)

αριάδνη είπε...

χαχα! μου άρεσε το "βρε παιδιά"!! καλά φοβερός ο γιός σου!! Ο λόγος σου με χόρτασε και το ψωμί σου φάτο που λένε... να τον χαίρεστε! :)

Σοφία είπε...

Χαχαχαχα μπράβο του που δεν σας πιέζει! Άλλωστε το καλό πράγμα αργεί να γίνει ;-)

athens, athens είπε...

Εγώ μάνα δεν είμαι αλλάααα....(με την καλή έννοια) νομίζω ότι το παιδί θέλει παρέα. Βεβαια, νομίζει ότι μόλις γεννηθεί το αδελφάκι θα είναι συνομήλικό του.Π.χ. ο μεγάλος ανηψιός μου περίμενε τη μαμά του απ' το μαιευτήριο και τον αδελφό του για να παίξουν μπάλα...
Και κάτι άλλο, κι εμένα η μαμά μου με έκανε για να κάνω παρέα στην αδελφή μου, οπότε στη συζήτηση αυτή έχουν λόγο και τα δεύτερα παιδιά!

Διόνα είπε...

Ευχαριστούμε, Αριάδνη. Το παιδιά το χρησιμοποιεί για να απευθυνθεί και στους δύο :) Ακόμα μας θεωρεί κουλ! Για πόσο ακόμα...;

Σοφία, ευτυχώς δεν μας έχει ορίσει χρονοδιάγραμμα!

Athens athens, κι εγώ ζητούσα επίμονα από τους γονείς μου αδερφάκι και μας προέκυψε τελικά. Και εννοείται ότι κι εγώ μόλις τον είδα μου φάνηκε απίστευτα μικρός για να μπορούμε να παίζουμε!

Related Posts with Thumbnails