19.7.09

Αριστερό

Τις προάλλες το πρωί που έβλεπα Γουίνι με τον υιό και παράλληλα προσπαθούσα να τελειώσω αυτό το αστυνομικό, παρατήρησα ότι ο λαγός ήταν αριστερόχειρας. Λίγες μέρες μετά, το ιστολόγιο παρουσιάζει τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας:

Πρώτος ο Λαγός που μου έδωσε και την ιδέα

Ακολουθεί ο διάσημος Μπαρτ Σίμπσον

Και ο επίσης διάσημος πατέρας του, Όμηρος Σίμπσον (αν και αυτός εμφανίζεται να χρησιμοποιεί συχνά και το δεξί)



Ο Νεντ Φλάντερς από την ίδια σειρά ο οποίος έχει και κατάστημα με είδη για αριστερόχειρες

Και ο μπλε δείκτης στη Ντόρα τη μικρή εξερευνήτρια μοιάζει να είναι από ποντίκι για αριστερόχειρες. Κλικ!

Φαίνεται ότι και άλλοι έχουν τις ίδιες ανησυχίες, υπάρχει ερώτηση εδώ μαζί με μια λίστα με άλλους αριστερόχειρες ήρωες που δεν γνωρίζω.

Οι εικόνες από τη σειρά Σίμπσονς είναι από εδώ και ο Λαγός από εδώ.

5 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Συμπαθητικό δεν είναι το αστυνομικό? Μού συστήσανε στην Πολιτεία το Παρελθόν χαμένο στην ομίχλη του ιδίου κ μετά διάβασα κι αυτό.

VaD είπε...

Πρόσθεσε άλλον ένα διάσημο στη συλλογή σου:)))

Καλημέρα,καλή εβδομάδα...

Διόνα είπε...

Μαριλένα κι εμένα μου άρεσε, ειδικά η ατμόσφαιρα, η πλοκή ήταν μάλλον σε δεύτερη μοίρα. Εμένα μου το σύστησε υπάλληλος στο Public :-)

VaD, πρέπει λοιπόν να γίνει ξεχωριστή ανάρτηση-αφιέρωμα σε αριστερόχειρες ιστολόγους!

Καλή εβδομάδα και σε σένα.

elie είπε...

Φοβερή παρατηρητικότητα!

Διόνα είπε...

Καλημέρα, elie, είδες με τι ασχολείται ο άνθρωπος πρωί πρωί :-)

Related Posts with Thumbnails