16.9.09

Εκλογικό

Μικρή θυμάμαι μου άρεσε η μέρα των εκλογών. Τρώγαμε όλοι μαζί όπως κάθε Κυριακή, η γιαγιά μου με την αδερφή της είχαν ήδη πάει μετά την εκκλησία να ψηφίσουν, ενώ εγώ ακολουθούσα τη δεύτερη ομάδα, τη μαμά μου με τη θεία μου, οι οποίες πήγαιναν πάντα μετά το μεσημεριανό φαγητό. Έμπαινα μαζί τους πίσω από το παραβάν και μετά βγαίνοντας έπαιρνα μαζί μου τα ψηφοδέλτια που δεν είχαν χρησιμοποιήσει για να παίξω εκλογές στο σπίτι. Μέσα στον ρομαντισμό και την αφέλεια της ηλικίας, ανυπομονούσα να μεγαλώσω για να πηγαίνω κι εγώ να ψηφίζω.

Μεγάλωσα λοιπόν και χάθηκε ελαφρώς ο ενθουσιασμός, παρόλο που αρκετές φορές πίστευα αυτό που ψήφιζα, σε αντίθεση με άλλες λιγότερες που ήμουν χλιαρή. Ύστερα έγιναν ανακατατάξεις στην οργάνωση, από τον Άγιο Παντελεήμονα όπου μέναμε και ψηφίζαμε ανέκαθεν στο σχολείο των εφηβικών μας χρόνων δίπλα στο σπίτι, μας μετέφεραν, βάσει άγνωστης λογικής, οικογενειακώς στην Πλάκα, τα τμήματα έγιναν μικτά και ψήφιζα πλέον με τη μαμά αλλά και τον αδερφό μου.

Με τον γιόκα και τον μπαμπά του έχουμε ψηφίσει ήδη μία φορά, μάλιστα ήταν μετά από τρίωρο ταξίδι, δεν ήμασταν σίγουροι για το εκλογικό κέντρο μιας και ήταν η πρώτη φορά που κατεβαίναμε στις εκλογές ως οικογενειακή μερίδα, ευτυχώς ήταν το σωστό, δεν είχε πολύ κόσμο και ο μικρός γκρίνιαξε λίγο δεδομένων των συνθηκών.

Φέτος που είναι μεγαλύτερος προσπαθώ να του εξηγήσω τα ανεξήγητα, καθώς το παιδί βλέπει διάφορα πρόσωπα στην τηλεόραση και ρωτάει ποιος είναι αυτός και ποιος είναι εκείνος και είναι φίλος σου; και βαριέμαι να βλέπω κυρίους που μιλάνε. Είπα λοιπόν να του περιγράψω τη διαδικασία μήπως μαγευτεί κι εκείνος όπως η μαμά του πριν από αυτόν. Αποτέλεσμα, δεν θέλει να έρθει μαζί μου πίσω από την κουρτίνα, ούτε να ρίξει τον φάκελο στο κουτί που το λέμε κάλπη. Ούτε περιμένει να μαζέψουμε ψηφοδέλτια για να ζωγραφίζουμε στο σπίτι, τίποτα, η μαγεία έχει χαθεί. Τσ τσ, τέτοια αδιαφορία για την πολιτική ζωή από τόσο μικρή ηλικία;

Ο Σνούπυ από εδώ.

5 σχόλια:

popelix είπε...

Το παιδί έχει αισθητήριο!

sousou είπε...

Το βασικό είναι ότι τον νοιάζει η φιλία! Καθώς φαίνεται δεν έχουν χαθεί τα ιδανικά :-)

sousou είπε...

αυτό το σχόλιο το αφήνω μόνο και μόνο επειδή η λεκτική επαλήθευση είναι astros! :-)

mamma είπε...

απολιτικ οι νέοι, τστστστστ!

Διόνα είπε...

Popelix, το εύχομαι, δεν νομίζω οι επιλογές να είναι καλύτερες στο μέλλον που θα ψηφίζει κι εκείνος...

Sousou, τέλεια παρατήρηση! Δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί να κρύβεται αυτός ο προβληματισμός στην ερώτησή του :D
Η λεκτική επαλήθευση ξέρει πολλά μου φαίνεται.

Mamma, τι να πει κανείς...

Related Posts with Thumbnails