24.9.09

Αφιερωμένο ΙΙ

Β΄ τρίμηνο εγκυμοσύνης, ολική επαναφορά.
Μετά τον 4ο μήνα οι ορμόνες άρχισαν να λειτουργούν κάπως θετικά. Σταμάτησα να ζαλίζομαι και να ανακατεύομαι και είχα πάλι όρεξη, όχι υπερβολική αλλά σε τακτά διαστήματα. Επίσης ήθελα πάρα πολύ να καταναλώνω μοσχαρίσιο κρέας και ονειρευόμουν βοσκοτόπια από τη χώρα του Μάλμπορο στο πιάτο μου. Συνέχιζα να κοιμάμαι πολύ αλλά μπορούσα να αντέξω πλέον αξιοπρεπώς μέχρι να δύσει ο ήλιος. Κατά τον 5ο μήνα απέκτησα κοιλιά και κιλά.

Το δέρμα του προσώπου μου ήταν καθαρό και γυαλιστερό και τα μαλλιά μου ήταν πλούσια, γερά και δεν λάδωναν ποτέ. Είχα αρκετή αντοχή στο περπάτημα και στη δουλειά μου και πολύ καλή διάθεση. Το Πάσχα στο χωριό ανέβηκα και κατέβηκα λόφους, περπάτησα και ξαναπερπάτησα και γενικά αισθανόμουν ότι μπορώ να τρέξω στον Μαραθώνιο. Την αισιοδοξία συννέφιασε μια εξέταση με άσχημα πορίσματα για την υγεία του εμβρύου. Ακολούθησε αμνιοπαρακέντηση την οποία δεν παρακολούθησα καθώς είχα κλείσει τα μάτια μου αλλά ζήτησα να πληροφορηθώ με κάθε λεπτομέρεια από τον μπαμπά που ήταν παρών και με ανοικτά μάτια. Το μωρό έκανε την πρώτη του μαγνητική τομογραφία και εγώ επίσης μιας και ήμασταν αχώριστοι. Από την κλειστοφοβία μου και την αγωνία μου άρχισα να κάνω διαφραγματικές αναπνοές χαλάρωσης που είχα μάθει τα χρόνια της γιόγκα. Τελικά, κατάφερα πάλι να αποκοιμηθώ ελαφρώς και να ξυπνήσω από τη φωνή του τεχνολόγου στο ηχείο που μου έλεγε να μην αναπνέω! Οι εξετάσεις ευτυχώς πήγαν πολύ καλά αλλά ομολογώ ότι εκείνες οι ημέρες ήταν από τις πιο τρομακτικές που έχω ζήσει.

Άλλη μια λαμπρή στιγμή του τριμήνου ήταν η εξέταση καμπύλης ζαχάρου. Από την πρώτη κιόλας γουλιά νόμιζα ότι θα εκραγεί το στομάχι μου. Από την πρώτη κιόλας γουλιά το έμβρυο έκανε πάρτι από τη χαρά του για το γλυκό που έτρωγε και κοπανιόταν εντός. Χρειάστηκε να μείνω τρεις ώρες στον ζεστό και φιλόξενο χώρο του μικροβιολογικού εργαστηρίου για να γίνουν οι απαραίτητες αιμοληψίες. Είχα πάει οργανωμένη, είχα μαζί μου Τα Χιόνια του Κιλιμάντζαρο (!) και ένα κυριακάτικο περιοδικό εφημερίδας για πιο ελαφρύ. Τα βιβλία που διάβασα στην εγκυμοσύνη θα έχουν την τιμητική τους σε ξεχωριστή ανάρτηση.

Ακολουθεί το γ΄ τρίμηνο και το σύνδρομο της φωλιάς.

8 σχόλια:

popelix είπε...

Καμπύλη ζαχάρου - ΜΠΛΙΑΧ!

Διόνα είπε...

Σύντομη και περιεκτική Popelix, μπλαχ όντως :)

mamma είπε...

Εμένα στην καμπύλη το μόνο που με πείραξε ήταν τα τρυπήματα. Την δεύτερη φορά που έκανα καμπύλη μου έβαλαν πεταλούδα, ξέχασα κάποια στιγμή πως την έχω, σήκωσα το χέρι να μαζέψω τα μαλλιά πίσω και η πεταλούδα τρύπησε τη φλέβα πέρα ως πέρα. Μια ομορφιά. Μπλιαχ.

Διόνα είπε...

Mamma, με ρώτησαν κι εμένα αν θέλω πεταλούδα και προτίμησα τα τρυπήματα για αυτόν τον λόγο. Σκεφτόμουν ότι ούτε νερό δεν θα μπορούσα να πιω...

Μαζεύονται τα μπλιαχ για την καμπύλη βλέπω :)

sousou είπε...

Ένα μπλιαχ για τα τρυπήματα και ένα μπλιαχ για την πεταλούδα και μόνο στην ιδέα! Για την καμπύλη δεν έχω άποψη, ως άτεκνη, μπορώ να πω μόνο πως τα σιρπιαστά μου αρέσουν... άσχετο; :-S

Διόνα είπε...

Sousou, καθόλου άσχετο και θα ήταν πολύ καλύτερο αν σου έδιναν την αντίστοιχη ποσότητα σε μπακλαβαδάκια :D
Δυστυχώς όχι μόνο πίνεις το μίγμα αλλά πρέπει να το πιεις και με τη μία!

ariadni είπε...

Προς στιγμήν σάστισα, νόμιζα πως ήσουν έγκυος...χιχι...

Καμπύλη-μπλιάχ-ζαχάρου είχα κάνει στην πρώτη εγκυμοσύνη. ΣΤην δεύτερη είπα να με αφήσουν στην ησυχία μου, δεν κάνω, κι ετσι έκανα μόνο αιματολογική και ούρων για λεύκωμα. Δεν φάνηκε κάτι περίεργο κι ετσι δεν χρειάστηκε να μπω στην διαδικασία. :)
Διόνα τι ωραία τα λες και πάλι!!! :) :)

Διόνα είπε...

Αριάδνη, ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια :-)

Όχι, δεν είμαι έγκυος, ξεκίνησα μια σειρά από ποστ για μια πολύ καλή μου φίλη που περιμένει παιδί και έτσι τα ξαναθυμάμαι κι εγώ.

Βλέπω παρόμοιες αντιδράσεις σε όλα τα σχόλια, σκέφτομαι να αλλάξω τον τίτλο σε μπλιαχ!

Related Posts with Thumbnails