6.10.09

Ανάμικτο

Την Κυριακή ο γιόκας δέχτηκε τελικά όλο χαρά να μας συνοδεύσει στο ψηφιστήριο! Μπήκε μαζί μου πίσω από το παραβάν και κάθισε ήσυχος μέχρι να βρω το ψηφοδέλτιο της επιλογής μου, το οποίο δυσκολεύτηκα να εντοπίσω είναι αλήθεια. Κρατούσε ένα χνουδωτό αεροπλανάκι στο χέρι και έσκυβε για να δει τα πόδια του συμπολίτη δίπλα μας. Στη συνέχεια έριξε τον φάκελο στην κάλπη και επανέλαβε το αυτό με τον μπαμπά του. Ακολούθησε τρικούβερτο οικογενειακό τραπέζι και βραδιά αγωνίας και πίτσας σε φίλους, μια μέρα εκλογών δηλαδή με τα όλα της. Γυρίζοντας το βράδυ στο σπίτι, ο γιόκας έβαλε στο κλουβί του Πράσινου ένα ψηφοδέλτιο. Στα λάβμπερντ αρέσει να δαγκώνουν με το ράμφος τους λεπτά χαρτιά και να ανοίγουν τρύπες. Έτσι παίζουν και ασκούνται. Ίσως η πιο χρήσιμη κίνηση της ημέρας.

Σήμερα το πρωί πήγα στον ασφαλιστικό μου φορέα να θεωρήσω κάποιες εξετάσεις και να ενημερωθώ πάνω σε ένα ζήτημα. Η κυρία που με εξυπηρέτησε δεν ήταν σίγουρη για το θέμα μου και έτσι απευθύνθηκε σε συνάδελφό της. Η απάντηση που της έδωσε για την υπόθεσή μου ήταν ένα βροντερό Όχι ρεεεεεεε, ακολουθούμενο από κελαρυστό γέλιο. Έχοντας επίσημη απάντηση στην απορία μου και έγκριση των εξετάσεών μου, έκλεισα πίσω μου την πόρτα του ταμείου μου η οποία έφερε την εξής χειρόγραφη και εικονογραφημένη ανακοίνωση, Κλείνετε την πόρτα, χώρος καπνιστών. Η εικονογράφηση αποτελούταν από ένα σκίτσο με αναμμένο τσιγάρο μέσα σε κόκκινο κύκλο.

Πείτε με καχύποπτη αλλά μερικά πράγματα δεν θα αλλάξουν ποτέ.

2 σχόλια:

Bookmommy είπε...

Εκεί που μας έλεγαν όλοι να προετοιμαστούμε για μεγάλη αλλαγή, δεν είδα τίποτε το διαφορετικό. Πως να αλλάξουν τα πράγματα όταν το υπόλοιπο των 10,000,000 Ελλήνων παραμένουν Έλληνες και όχι Δανοί ή Σουηδοί; Μόνο εμείς μπορούμε να κάνουμε αλλαγές, μικρές μικρές και ότι μπορούμε για το ίδιο μας το περιβάλλον!

Διόνα είπε...

Κι εγώ αυτό σκέφτομαι, έστω ότι γίνονται αλλαγές σε κάποιο επίπεδο. Αμφιβάλω όμως αν θα αλλάξει ο τρόπος που επικοινωνούμε, που παρκάρουμε, που αρπαζόμαστε, που πετάμε σκουπίδια, που εξυπηρετούμε, που διδάσκουμε και και...

Related Posts with Thumbnails