14.10.09

Επιφανειακό

Το On My Desk είναι ένα ιστολόγιο, την ύπαρξη του οποίου πληροφορήθηκα από Το Σκυλόσπιτο, στο οποίο μπορείς να στείλεις φωτογραφία με το γραφείο ή την επιφάνεια εργασίας σου (ή τουλάχιστον μπορούσες διότι βλέπω ότι οι αναρτήσεις έχουν σταματήσει).

Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν και η σημερινή φωτογραφία από το γραφείο του σπιτιού μας (πρώην τραπέζι τραπεζαρίας) στην οποία βλέπουμε την κεφαλή του συζύγου και του τέκνου και το σύνολο του κατοικίδιου να παίζουν σύσσωμοι Ντόρα Εξερευνήτρια, την οθόνη του επιτραπέζιου υπολογιστή και τα σχετικά αξεσουάρ (η αφεντιά μου έχει φορητό, μέχρι πρότινος εργαζόμουν στην κρεβατοκάμαρα, πλέον βρίσκεται και αυτός πάνω στο γραφείο), κουτιά και μολυβοθήκες με κηρομπογιές, ξυλομπογιές, λοιπές μπογιές, παιδικά ψαλίδια, παιδικές κόλλες, τα πόδια του Κέρμιτ να κρέμονται από τα ηχεία, μια τηλεκατεύθυνση για αερομοντελισμό (η συσκευή αριστερά που πετάει τα αεροπλανάκια που βρίσκονται αραδιασμένα σε όλο το σαλόνι με αποτέλεσμα να μην μπορώ να βάλω ένα κρύσταλλο και ένα σεμέν σαν άνθρωπος) και διάφορα άλλα θαυμαστά. On Our Desk.

5 σχόλια:

Σοφία είπε...

Εμένα πάντως το μάτι μου έπεσε κατευθείαν πάνω στη συσκευή για τα αεροπλανάκια - αφού έχετε μία μόνο, καλά είναι!

mamma είπε...

Αχ, κάτι δαχτυλάκια έτοιμα να πιάσουν τον πόντικα :)))))

Ε, δεν έχετε στο τραπέζι την Άρτα και τα Γιάννενα... εγώ βλέπω λίγο κενό χώρο μεταξύ του πληκτρολογίου και της οθόνης!

Διόνα είπε...

Σοφία, η επόμενη ανάρτηση πρέπει να είναι με φωτογραφία της βιβλιοθήκης και γενικά του σαλονιού, μετράμε 8 (οκτώ) μοντέλα συν όσα είναι σε κουτιά στο πατάρι. Τηλεκατευθύνσεις ίσως έχουμε κι άλλες, δεν ξέρω, δεν θέλω να ξέρω :D

Mamma, προσοχή στο κενό, στην περίπτωσή μας!

popelix είπε...

Εγώ για να πάρω φωτογραφία το γραφείο μας πρέπει να κάνω κάτι ανάλογο με την απόβαση στη Νορμανδία για να το τακτοποιήσω!!!!!!
Πάντως σκέφτομαι σοβαρά να φτιάξω ένα ιστολόγιο όπου θα δημοσιεύονται φωτογραφίες από τις στοίβες με τα ασιδέρωτα: my_asiderwta_rouxa.blogspot.com

Διόνα είπε...

Popelix, αναμένω το νέο ιστολόγιο! Δέχεστε συνδρομές από το κοινό φαντάζομαι, έχω πλούσιο υλικό να σου στείλω! Έχω και μια καλή φωτογραφία με το λάπτοπ στη σιδερώστρα, μια εικόνα χίλιες λέξεις :-)

Related Posts with Thumbnails