25.11.09

Άγριο-οοο, φφφφσσστ

Ο γιόκας περνάει τελευταία ένα νέο κόλλημα, εκτός από το γνωστό με τους δεινόσαυρους που καλά κρατεί. Παίζει με κάτι τερατόμορφα πλάσματα με εξωπραγματικά ονόματα που έχουν δυνάμεις της φύσης, του δάσους, του ηφαιστείου και λοιπά και κάτι φάτσες η μία χειρότερη από την άλλη.

Στο παιχνίδι κρατάει τα πλασματάκια αντικριστά στα χέρια του, μιμείται διάφορους ήχους όπως μπππζζζζ, φσσσσ, ντουβντουβντντντφφτφτ, με πολλά σύμφωνα συγκεντρωμένα σαν γερμανικά πολυσύλλαβα ουσιαστικά και πετάει αμερικανίζουσες ατάκες όπως, τώρα θα δεις μίζερε ανόητε!

Όταν ξεκίνησε αυτή του η αγάπη για τα νέα παιχνίδια θορυβήθηκα για την αισθητική του, τζάμπα η κλασική μουσική που άκουγα όσο ήμουν έγκυος. Όταν πάλι άρχισε να με προσκαλεί να παίξουμε μαζί, δεν ήξερα πώς να μπω και εγώ στο παιχνίδι, δεν είναι δα αυτή ασχολία για μια κυρία. Τέλος πάντων η ενότητα της οικογένειας είναι πάνω από όλα και έτσι τελευταία παίζω και εγώ κρατώντας στο χεράκι μου αυτές τις αγριόφατσες και αναφωνώντας με υποκριτική αντάξια χρυσής άρκτου, θα σου ρίξω λάβα-ααα, φφφφσσστ! Νομίζω ότι έχουμε έρθει πιο κοντά με το παιδί μου...

17 σχόλια:

peekaboo είπε...

ha ha ha ha ha poly oraia, kai pou eisai akoma otan arxisoun ta varia ta opla :-)

Διόνα είπε...

Peekaboo, δεν αργούν, προχτές τέντωσε το δάχτυλό του μπροστά και είπε, λέιζεεερρρ... :-)

ariadni είπε...

χαχαχαχα άκου εκεί "μίζερε ανόητε" χαχα σαν την μεταγλώτιση από την "οικογένεια ουώλτονς" "Τζον μποι, πέρασε σε παρακαλώ το λαρδί στον πάστορα Γουίλιαμς" χαχα
Αχ τι έχουν να δουν τα ματάκια μας, ο δικός μου είναι ακόμα μικρός, το ρεπερτόριό μας έχει μόνο ήχους φαγάνας, τρακτέρ, αεροπλάνου, ελικόπτερου ... :) :)

Διόνα είπε...

Πωπω, Αριάδνη, τι μου θύμησες!

Πάντως αυτή η αλλαγή έχει να κάνει και με τα παιδικά που θέλουν να βλέπουν όσο μεγαλώνουν. Ο Αχιλλέας βλέπει ακόμα πχ Ντόρα, μικρούς Αϊνστάιν και τέτοια πιο ανώδυνα αλλά έχει αρχίσει να θέλει και ένα σωρό αηδίες που παλιά τον άφηναν αδιάφορο

Μαριλένα είπε...

Διόνα, νομίζω το επόμενο πολιτισμικό σοκ θα είναι αυτά τα βλακώδη άλμπουμ της Deagostini. Τα βρωμο-χαρτάκια κάνουν 30 λεπτά και αναπτύσωω επιχειρήματα αντάξια ενός Λυσία "δεν είναι το κόστος, καλό μου παιδί, είναι η κοροϊδία" κλπ.

Διόνα είπε...

Μαριλένα, ήδη ο μεγάλος του ξάδερφος και πρότυπο-αντικείμενο θαυμασμού μαζεύει ποδοσφαιριστές, εμείς προσπαθούμε να το αποφύγουμε με επίσης ευφάνταστα επιχειρήματα όπως, όχι ακόμα, όταν φτάσεις στην ηλικία του Χ.

Πάντως όλα αυτά τα βοηθάνε με έναν περίεργο τρόπο στην κοινωνικοποίησή τους, είναι ένας κώδικας επικοινωνίας μεταξύ παιδιών, τι να πεις!

mamma είπε...

Εμείς μόλις περάσαμε στο επίπεδο "βλακώδη άλμπουμ της Deagostini". Σημειώνω ότι δεν φταίω εγώ, το στεφάνι μου του τα αγόρασε.

Διόνα είπε...

Mamma και το δικό μου στεφάνι χαίρεται κατά βάθος με κάτι τέτοια, τι να πεις επιστήμονας άνθρωπος.

Εγώ θυμάμαι στην εποχή μου που μαζεύαμε Σάρα Κέι, ποτέ δεν συμπλήρωνα όλο το άλμπουμ όσα φακελάκια και αν έπαιρνα. Είναι λίγο μάταιο.

Άννα είπε...

Μήπως τους λένε Γκορμίτες;;;
Αν ναι εχω πολλους σε εδρα γιατι πηγαιναν πανω κατω την ωρα που εγω ελεγα διαιρεση και θα παραδωθουν αυριο...Ειναι απαισιοι...Και ειχα και πληρη περιγραφη σε εκθεσεις τους "Το αγαπημενο μου παιχνιδι"

Διόνα είπε...

Ναι, Άννα, αυτά τα υπέροχα πλάσματα είναι... Και είναι πολύ δημοφιλείς, ένας θεός ξέρει γιατί. Έχεις λοιπόν κι εσύ παρέα στην έδρα σου :-)

Μαριλένα είπε...

Το χειρότερο είναι ότι προσπαθώ να του εξηγήσω την απάτη, "ορισμένες φάτσες δεν πρόκειται να τις πετύχεις ποτέ, γιατί τις έχουν εκτυπώσει επίτηδες ελάχιστες φορές" και ακολουθεί το αφοπλιστικό επιχείρημα "μα 30 λεπτά κάνουν, δώσε μου να πάρω κι άσε την τόση ανάλυση", κι εκεί νιώθω σαν τους παλαιοκομμουνιστές που νοσταλγούν το σιδηρούν παραπέτασμα.

mamma είπε...

@Μαριλένα
LOL!

Διόνα είπε...

Μαριλένα, εγώ όποτε αρχίζω ανάλυση για οποιοδήποτε θέμα, μου πιάνει τα χείλη με τα δάχτυλα και τα κλείνει :))

Maria-Maria είπε...

Αχχχχχχ με αυτο το θεμα δεν ξερω απο που να αρχισω, περα απο τα δεινοσαυρικα του Π. , τα μικρα συλλεγουν ταπες, καρτες, περιοδικα με αυτοκολλητα και οτι βαλει ο νους σας, ειναι της ηλικιας αυτα, υπομονη σε ολες μας.

Διόνα είπε...

Μαρία-Μαρία, αυτές οι τάπες τι στο καλό είναι; Έχω δει στον μεγάλο ξάδερφο του τέκνου ο οποίος χαρίζει και στον ίδιο καμία κατά καιρούς αλλά πραγματικά με ξεπερνούν, ποιο είναι το κόνσεπτ που λένε και οι νέοι σήμερα;;;

sitronella είπε...

Εντέλει όλες οι μαμάδες που έχουν αγοράκια τα ίδια περνάνε :)
Περάσαμε κι εμείς από δεινόσαυρους και μετά gormiti και μετά toa και τώρα είμαστε σε φάση Star wars, οπότε και παίζουμε με φωτόσπαθα και μινιατούρες διάφορων εξωγήινων πλασμάτων.
Και φυσικά δε γίνεται η μαμά να μην παίξει λιγάκι μαζί του :) και ας είναι 9 χρονών πια.

Είναι μια ευκαιρία να επεκτεινεις τις γνώσεις σου, να μάθεις καινούρια πλάσματα και όπλα, να εξασκηθείς στους γλωσσοδέτες προσπαθώντας να προφέρεις τα ονόματά τους και άλλα τέτοια ωραία :P

Πάντως με άλμπουμ και τάπες δεν έχει ασχοληθεί καθόλου (οπότε έχω κι εγώ μαύρα μεσάνυχτα για το κόνσεπτ :) ).

Διόνα είπε...

Sitronella, νομίζω ότι ο μπαμπάς του θα περιμένει με μεγάλη χαρά την περίοδο Star Wars του γιου καθώς είναι και ο ίδιος μεγάλος φαν!

Και έχεις δίκιο σε αυτό που λες για τα ονόματα, ένα σωρό περίεργα ονόματα πλασμάτων, ηρώων και τοποθεσιών που τα ακούν μία φορά και τα θυμούνται για πάντα!

Related Posts with Thumbnails