3.12.09

Προπαρασκευαστικό

Ενημέρωση: στο τέλος του κειμένου έχει προστεθεί νέο κείμενο με προτάσεις και συνδέσμους από τα σχόλια.
Μετά από μία εβδομάδα με κρυολόγημα, βήχα και φοβερή ατονία και με τον γιόκα στο σπίτι καθώς το σχολείο του έκλεισε, το ιστολόγιο επιστρέφει στο αφιέρωμα για εγκύους με ένα πολύ σπουδαίο ζήτημα: το βαλιτσάκι για το μαιευτήριο!

Τι πήρα μαζί μου (δεδομένα: ιδιωτικό μαιευτήριο, αρχές Σεπτεμβρίου).

Βιβλίο (αστυνομικό, τρομάρα μου)
Επιθέματα θηλασμού
Εσώρουχα
Κάλτσες
Κινητό τηλέφωνο και τον φορτιστή του
Μπλούζες (για τις πυτζάμες και τη φόρμα)
Νεσεσέρ με ενυδατική κρέμα προσώπου, λιποζάν, κοκαλάκι για τα μαλλιά, χτένα, αποσμητικό, οδοντόβουρτσα και οδοντόκρεμα, σφουγγάρι
Παντελόνι φόρμας
Παντελόνια καλοκαιρινής πυτζάμας (2)
Παντόφλες
Πορτοφόλι
Σαγιονάρες
Σουτιέν θηλασμού και κανονικά
Ταυτότητα
Το κουτί που μας είχε δώσει η εταιρεία φύλαξης βλαστοκυττάρων
Φορμάκι για το μωρό
Χειμωνιάτικη ρόμπα

Μου είχαν πει ότι το μαιευτήριο παρέχει με το δωμάτιο πετσέτες, μπουρνούζι, παντόφλες, αφρόλουτρο, σερβιέτες και ένα φορμάκι για το μωρό (το οποίο τελικά δεν ίσχυε).

Το βασικότερο όλων σε σχέση με τα όσα είχα μαζί μου είναι ότι πολλά αποδείχτηκαν άχρηστα, τουλάχιστον για μένα. Ήταν αρχές Σεπτεμβρίου και έκανε ζέστη αλλά ο κλιματισμός ήταν σε επίπεδο πολικού ψύχους και έτσι φορούσα συνέχεια το παντελόνι της φόρμας, μπλούζα με μακρύ μανίκι και πολλές φορές και την χειμωνιάτικη ρόμπα από πάνω (την οποία είχα πάρει αλλά δεν πίστευα ότι θα χρησιμοποιούσα). Το ίδιο υποθέτω ότι μπορεί να συμβεί αντίστοιχα και αν μια γυναίκα πάει να γεννήσει χειμώνα. Ενδέχεται ο κλιματισμός να ανεβάζει πολύ τη θερμοκρασία στο δωμάτιο και να χρειάζεται ένα πιο ελαφρύ ντύσιμο από το κανονικό.

Αν χρειαστεί να το επαναλάβω, οι αλλαγές στην βαλίτσα για το μαιευτήριο θα είναι οι εξής:

Εκτός από ρόμπα θα πάρω μαζί μου και μια ζακέτα φόρμας με φερμουάρ. Η ρόμπα αποδείχτηκε σωτήρια γιατί κρύωνα και μου άρεσε να τη φοράω αλλά δεν είναι πολύ πρακτική για μια γυναίκα που μόλις έχει κάνει εγχείριση και χρειάζεται βοήθεια να χρησιμοποιήσει το μπάνιο (η περίπτωσή μου).

Θα πάρω μαζί μου σερβιέτες της επιλογής μου. Αυτές που παρείχε το μαιευτήριο ήταν για μένα ένα ταξίδι στη δεκαετία του '80. Το ξέρω ότι στο ιδιωτικό μαιευτήριο πληρώνεις και τη γουλιά το νερό που πίνεις και ότι μπορεί κάποιος να σκεφτεί ότι εφόσον κάποια πράγματα περιλαμβάνονται έτσι κι αλλιώς, καλό είναι να τα χρησιμοποιήσει. Ωστόσο, θα αγόραζα δύο πακέτα που ξέρω ότι θα μπορώ να χρησιμοποιήσω νιώθοντας πιο άνετα και ανθρώπινα. Άλλωστε (και πάλι όσον αφορά την περίπτωσή μου) οι ανάγκες μου σε σερβιέτες ήταν πιο περιορισμένες από της κανονικής περιόδου μου και αυτό ήταν έκπληξη καθώς δεν ήξερα τι να περιμένω!

Μπορεί να ξαναπάρω μαζί μου βιβλίο για την τιμή των όπλων αλλά ξέρω ότι δεν θα το διαβάσω. Ένα περιοδικό είναι πιο ρεαλιστική επιλογή. Ή τίποτα.

Εάν έχετε κάνει ήδη μια φορά καισαρική είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ξανακάνετε ή μπορεί να συντρέχουν λόγοι που να το γνωρίζετε ήδη παρόλο που είναι η πρώτη σας εγκυμοσύνη. Ρωτήστε τον γυναικολόγο αν θα χρειαστεί να φορέσετε κορσέ μετά από την γέννα και αγοράστε τον από πριν. Εγώ τον φόρεσα την τρίτη μέρα νομίζω και για τρεις περίπου μήνες μέχρι που δυνάμωσε καλά η περιοχή της κοιλιάς. Εξαρτάται κατά περίπτωση αλλά εγώ βοηθήθηκα πάρα πολύ, έτσι κι αλλιώς μου πήρε πολύ χρόνο για να περπατήσω ευθυτενής και πάλι.

Η φωτογραφική μηχανή ή η κάμερα είναι κάτι που δεν πρέπει να ξεχάσετε αλλά αυτή μάλλον θα την αναλάβει ο σύντροφός σας μαζί με τα πούρα και το ακριβό μπράντυ που θα κερνάει στο σαλονάκι. Τέλος, θυμηθείτε να έχετε στο αυτοκίνητο παιδικό κάθισμα που κοιτάζει προς τα πίσω, ειδικό για νεογέννητα. Χρησιμεύει και σαν καλαθάκι για τη μεταφορά αν δεν θέλετε να κρατήσετε το μωρό αγκαλιά.

Αν θυμηθώ κάτι άλλο, θα ενημερώσω την ανάρτηση. Συμπληρώστε αν θέλετε ιδέες και προτάσεις στα σχόλια και θα τις ανεβάσω επίσης. Οι συγγενείς είναι πάντα πρόθυμοι να μας φέρουν ό,τι επιπλέον χρειαζόμαστε αλλά είναι σημαντικό για την ψυχολογία της εγκύου να ξέρει ότι τα έχει φροντίσει όλα από πριν.

Η εικόνα από εδώ.
Ενημέρωση:
Μια πρόταση από την Sousou είναι η μέλλουσα μαμά να έχει μαζί της ένα απολυμαντικό ζελέ ή αντίστοιχα μαντηλάκια μίας χρήσης, τόσο για την ίδια όσο και για τους επισκέπτες. Χρήσιμο και επίκαιρο!

Στο ιστολόγιο της
Peekaboo, θα διαβάσετε τη δική της λίστα με τα πράγματα που χρειάστηκε στο μαιευτήριο (και εκείνη και ο μπαμπάς του μωρού) καθώς και έναν πολύ ενημερωτικό κατάλογο για τα πρώτα πράγματα που προμηθεύτηκε στο σπίτι περιμένοντας το μωρό.

Η
Popelix πολύ σωστά υπενθυμίζει τη λανολίνη για τις θηλές και διάφορα "εξαρτήματα" θηλασμού ανάλογα με την περίπτωση (κοχύλια θηλασμού, ψευδοθηλές ...) για όσες είναι υπέρ, καθώς και ένα ραδιοφωνάκι για συντροφιά σε τυχόν αϋπνίες. Εγώ όλα τα παραπάνω τα χρειάστηκα στον θηλασμό ή μάλλον μου τα πρότειναν κατά τις πρώτες αποτυχημένες προσπάθειες και τους τραυματισμούς των θηλών μου και τα αγόρασα μετά τη γέννα. Είναι χρήσιμο να τα έχετε υπόψη.

10 σχόλια:

mamma είπε...

Καλά, οι σερβιέτες που δίνουν στα μαιευτήρια είναι για κλάματα.

Γέλασα πολύ με το αστυνομικό που πήρες μαζί σου :))))

Διόνα είπε...

Είδες, mamma! Δεν μου πήγαινε όμως να μην πάρω η αφελής. Ήταν σύνδεση με την προηγούμενη ζωή μου, το πλέον αξιολύπητο ήταν όταν προσπάθησα ένα βράδυ να διαβάσω και μια δυο σελίδες...

mamma είπε...

Εμένα με βλέπω να πηγαίνω στο μαιευτήριο με το λαπιτόπι ;)

Διόνα είπε...

Live blogging από το μαιευτήριο!

peekaboo είπε...

loipon ta pramata diaferoun poly apo xora se xora, i lista tis tsantas einai omos pano kato i idia :-)
des kai edo

http://thepeekaboo.blogspot.com/search/label/hospital

peekaboo είπε...

kai nai, ta xreiastika ola ayta! ektos apo servietes pou mas edosan ekei kai itan OK

popelix είπε...

Τη δεύτερη φορά που πήγα να γεννήσω ξέχασα τη χτένα μου και με την αναμπουμπούλα και την έκτακτη καισαρική, έμεινα δύο μέρες αναμαλλιασμένη! Θα προσθέσω (μια και την είδα στη φωτό) λανολίνη για τις θηλές και "εξαρτήματα" θηλασμού ανάλογα με την περίπτωση (κοχύλια θηλασμού, ψευδοθηλές ...) για όσες είναι υπέρ. Ένα ραδιοφωνάκι καλό είναι για τυχόν αϋπνίες, αν φυσικά δεν έχεις το τέκνο δίπλα :-)

Διόνα είπε...

Αχ peekaboo, οι διαφορές στο μαιευτήριο είναι ίσως οι πιο σημαντικές στις χώρες που ζούμε (όπως ίσως και σε άλλους τομείς της ζωής) αλλά ας μην μελαγχολήσω... Πολύ χρήσιμος ο σύνδεσμος στο ποστ σου.

Popelix, εγώ τα δοκίμασα όλα αυτά τα σύνεργα στη σύντομη καριέρα μου στον θηλασμό. (Η κρέμα μπορώ να πω ότι ανακουφίζει αρκετά.) Τώρα γιατί σύντομη, αυτό είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία επιλόχειου κατάθλιψης για την οποία πρέπει να γράψω κάποια στιγμή...

Mamma el είπε...

Πολύ ωραία περιγραφή!

Δες λίγο εδώ σε παρακαλώ:

http://mammael.blogspot.com/2010/01/blog-post_8712.html

Διόνα είπε...

Mamma el; καλώς ήρθες.

Επισκέφτηκα ήδη το μπλογκ σου και σε ευχαριστώ πολύ! Θα επανέλθω με ανάρτηση σε πρώτη ευκαιρία :)

Related Posts with Thumbnails