11.2.10

Ασθενές

Πριν λίγες μέρες άρχισε να πονάει το αυτί του γιόκα και πήγαμε στην παιδίατρο, από την οποία εκείνος επέστρεψε με πιστοποιημένη ωτίτιδα και εγώ με έναν νέο πονόλαιμο (είχα και ένα άσθμα υπόλοιπο από τις δύο τρεις προηγούμενες εβδομάδες) που τελικά χρειάστηκε αντιβίωση. Περάσαμε δύο μέρες στο σπίτι μαζί, ζωγραφίζαμε, παίζαμε στον υπολογιστή και κάναμε διάφορα ακραία και εκτός προγράμματος όπως να βλέπουμε παιδικό και να τρώμε μεσημεριανό ταυτόχρονα! Το μόνο δύσκολο ήταν να συνδυάσουμε τις ιδιαιτερότητες των ασθενειών μας καθώς ένας βαρήκοος και μία άφωνη είναι σχεδόν αδύνατον να συνεννοηθούν, ε, ΕΕ;

Το τέκνο συνήλθε γρήγορα ενώ η μανούλα σερνόταν από δωμάτιο σε δωμάτιο πίνοντας χλιαρό νερό, σαν Βρετανίδα από αυτές του Αστερίξ. Μετά βίας μπορούσα να κάνω τα βασικά, όπως να καταπιώ, να μιλήσω ή να σηκωθώ από τον καναπέ και να ισιώσω επιτέλους το στραβό κάδρο απέναντί μου, με όλα τα παραπάνω να καθυστερούν την ανάρρωσή μου. Τουλάχιστον μπορούσα να διαβάζω παρά την εξάντληση και τελείωσα το Ερασιτέχνης δολοφόνος, που θύμιζε παλιά ασπρόμαυρη γκανγκστερική ταινία, τον Ιπποπόταμο, πολύ έξυπνο και αστείο και το υπέροχο Παιχνίδι του αγγέλου, το οποίο μοιάζει ατελείωτο αλλά δεν θέλεις να τελειώσει.

Τελικά είναι αλήθεια αυτό που λένε για την πρώτη χρονιά στο σχολείο, είναι πολύ εύκολο και σύνηθες να κολλήσεις κάποια αρρώστια και δεν ισχύει μόνο για τα νέα μαθητούδια.

13 σχόλια:

sstamoul είπε...

Περαστικά και σιδερένιοι και οι δυο!
(Δεν θα 'πρεπε να γελάω, αλλά ο συνδυασμός "βαρήκοου-άφωνης", με πέθανε! χαχαχα!)

Περαστικός είπε...

Περαστικά σας!

Μαριλένα είπε...

Περαστικά σας! Εγώ το παιχνίδι του αγγέλου κατάφερα όντως να μην το τελειώσω, κάποιος το καλόθεσε κάπου και αδυνατώ να το βρω. Ο Ιπποπόταμος δείχνει να είναι εξαντλημένος, αλλά θα την κάνουμε την προσπάθειά μας.

popelix είπε...

Πάνω που έλεγα να ρωτήσω για το αυτί του υιού, τσούπ, να το ποστίδιο! Περαστικά και μην ξεχνάς τα άνθη μολόχας, ότι πρέπει για το άσθμα.

Demi είπε...

Περαστικούλια και στους δυό σας!
Ενας απο τους λόγους που δεν πήγα την μικρή φέτος στον παιδικό σταθμό, ειναι που φοβόμουν μην ειναι συνέχεια αρρωστούλα.
Βέβαια απο του χρόνου θα τα έχουμε και 'μεις αυτά....

Διόνα είπε...

Στέλλα, ευχαριστούμε. Γέλα ελεύθερα, εμείς να δεις γέλιο που ρίχναμε! Τώρα ευτυχώς βελτιώθηκε η κατάσταση και από τους δυο μας.

Ευχαριστώ, Περαστικέ :)

Μαριλένα, πώς το χάσατε, δεν κρύβεται κι εύκολα! Ο Ιπποπόταμος μπορεί και να είναι δύσκολο να βρεθεί, τον αγόρασα στο παζάρι... Ήρθε η ώρα νομίζω να ξεκινήσουμε το bookcrossing μεταξύ μας οι μαμάδες του διαδικτύου.

Popelix, είσαι απίστευτη, τι πλούτος γνώσεων γύρω από τα γιατροσόφια! Έχω ένα μίγμα από βότανα ειδικό για το άσθμα και περιέχει και μολόχα, αλλά ομολογώ ότι το δοκίμασα και ήταν πολύ έντονη η μυρωδιά του... Βράζω νερό και ρίχνω σταγόνες ευκαλύπτου για εισπνοές, βοηθάει.

Demi, ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι ότι ο γιος μας δεν αρρωσταίνει συχνά αλλά αποδείχτηκε ότι εγώ είμαι η ευαίσθητη φέτος!

Ανώνυμος είπε...

..'το υπέροχο Παιχνίδι του αγγέλου, το οποίο μοιάζει ατελείωτο αλλά δεν θέλεις να τελειώσει.'

Μπορώ να μην πάρω θέση? (Επέλεξα και ψευδώνυμο ανάλογης γλωσσικής προέλευσης, μα νοηματικά σύμφωνο και με το ..ύφος και το ήθος του παρόντος ηλεκτρονικού ημερολογίου :))
Με χαροποιεί το περί ‘Αγγέλου’ σχόλιο! Κατάφερες να το τελειώσεις λοιπόν, δεν είναι κι εύκολο. Μια και στέφθηκε από τέτοια επιτυχία η επιλογή μου κι επιπλέον έπαιξε και ρόλο ανακουφιστικό σε δύσκολες για τη μάνα ώρες, προτείνω και το προηγούμενο του ίδιου που θεωρείται προάγγελος του Αγγέλου. Ας ελπίσουμε όταν κάποτε το περιλάβει η νέα γενιά να το απολαύσει κι εκείνη :)

Όσο για τα κλεισίματα λαιμού, μύτης και τα συναφή, ως παθούσα και εγώ προτείνω ευκάλυπτο –κυκλοφορεί και σε μίνι εισπνεόμενο προϊόν- φυτείες αφεψημάτων και πέτρινη υπομονή…

hada

Διόνα είπε...

Αγαπητή hada, το βιβλίο μου άρεσε πάρα πολύ, νομίζω ότι είναι σπάνιο τόσο μεγάλο σε έκταση βιβλίο να κρατάει το ενδιαφέρον του (γριπιασμένου) αναγνώστη :) Δεν κουράστηκα και δεν βαρέθηκα λεπτό. Έχω ζητήσει ήδη τη Σκιά από τη δανειστική βιβλιοθήκη της μαμάς μου και περιμένω.

Επίσης νομίζω ότι πρέπει να πάω σύντομα στη Βαρκελώνη αλλιώς θα φάω το καπέλο μου!

Effie είπε...

Περαστικά σας!

Σχετικά με το "Ήρθε η ώρα νομίζω να ξεκινήσουμε το bookcrossing μεταξύ μας οι μαμάδες του διαδικτύου.", πρόσφατα ανακάλυψα το bookmooch.com. Έχει και ελληνικά και ξένα βιβλία (αν και εμείς οι Έλληνες δύσκολα τα αποχωριζόμαστε τα βιβλία μας...).
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Σε ψήνει αβλεπί!
Ευτυχώς το δικό μου ταξίδι είχε προηγηθεί της ανάγνωσης & πάλι όμως ..σε ξαναψήνει!

hada

Διόνα είπε...

Effie, ευχαριστούμε!
Ωραίο το σάιτ, δεν το ήξερα, εσύ άρχισες να συμμετέχεις; Είναι αλήθεια ότι δεν τα αποχωριζόμαστε εύκολα κι εγώ δεν μπορώ να πω ότι δανείζω εύκολα και όταν το κάνω έχω αγωνία πότε θα μου το επιστρέψουν... Δεν έχει λογική όμως :D

Hada, εγώ είμαι ήδη well done!

mamma είπε...

Υποθέτω πως ήταν περαστικά και πετάξατε τον αητό σας δεμένο με ιστό αράχνης και ουχί κοινή καλούμπα :)

Την χρονιά που ξεκίνησε ο γιός μου να πηγαίνει παιδικό ήταν 20 μέρες το μήνα άρρωστος και 10 μέρες καλά. Κόλλησα ουκ ολίγες ασθένειες, έχασα κιλά και απέκτησα αλλεργικό άσθμα λόγω πεσμένου ανοσοποιητικού :(
Μετά από αυτό (κι επειδή χρειάστηκε να πάρει κορτιζονούχες εισπνοές και αντιβίωση και το παιδί) κάναμε ομοιοπαθητική (2~3 κύκλους) και τώρα είμαστε τέρατα υγείας :) Όλο το χειμώνα δεν έχουμε αρρωστήσει ούτε μία φορά, δοκίμασέ την!

(το στεφάνι μου που είναι σκεπτικός και αρνείται να την δοκιμάσει έχει αρρωστήσει τρεις φορές σε τρεις μήνες)

Διόνα είπε...

Mamma, ομοιοπαθητική κάνω περισσότερα από 10 χρόνια και φέτος ήταν η πρώτη φορά που αρρώστησα τόσο και πήρα αντιβίωση. Τελευταία φορά είχα πάρει 28 χρονών κοπελίτσα οπότε και πέρασα ανεμοβλογιά (ας μην το σχολιάσουμε)! Είμαι πολύ υπέρ.

Η ειρωνία είναι ότι ο μικρός φέρνει διάφορες ιώσεις κ.λπ. από το σχολείο, τις περνάει στο πόδι και μένει η μανούλα να υποφέρει.

Το στεφάνι σου πρέπει να κάνει παρέα με το δικό μου επίσης σκεπτικό στεφάνι :)

Related Posts with Thumbnails