15.2.10

Αποκριάτικο

Πέταγμα ιστού αράχνης από βαμμένα δαχτυλάκια

Μάσκα από το διαδίκτυο εκτυπωμένη σε φωτογραφικό χαρτί και περίτεχνο βάψιμο χεριών από τη μανούλα - η μεγαλύτερη χρήση προϊόντων μακιγιάζ που έχω κάνει ποτέ σε μία ημέρα! Μπλούζα πυτζαμοειδής. Την προηγούμενη το απόγευμα είχαμε πάει στο λούνα παρκ όπου και τον έβαψαν Σπάιντερμαν στο πρόσωπο και μετά είχαμε δράματα στο ντεμακιγιάζ. Σήμερα ήθελε να ζωγραφίσει ιστούς με μαρκαδόρο ευτυχώς μόνο στα χέρια και προσφέρθηκα να το κάνω εγώ, να πιάσουν και τόπο τα βαφτικά μου. Το αποτέλεσμα είναι αρκετό καλό θεωρώ και νομίζω ότι είμαι έτοιμη να ξεκινήσω νέα καριέρα ως καλλιτέχνιδα νυφικού μακιγιάζ χεριών σε ινδικούς γάμους. Η επίσημη αποκριάτικη στολή για φέτος ήταν ο σκέτος Ben 10, άνευ μεταμόρφωσης, με την οποία παρευρέθηκε και στο σχολικό πάρτυ.

Σύντομο σχόλιο, καθόλου πρωτότυπο. Οι αποκριάτικες στολές του εμπορίου είναι φτιαγμένες από ύφασμα που κυμαίνεται ανάμεσα στη φόδρα και τη σακούλα σκουπιδιών. Φοβάσαι ότι θα τη φορέσει το παιδί και θα αποσυντεθεί μέσα σε δύο ώρες. Ακόμα και η Σταχτοπούτα είχε μεγαλύτερο περιθώριο πριν διαλυθούν τα ρούχα της.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θεός! Αν κρίνω από τις χειρονομίες και τα tattoo η εμφάνιση θυμίζει OZZY OSBOURNE! Μήπως παρακολουθείτε οικογενειακώς το ομώνυμο reality στο MTV; (εγώ το βλέπω μετά μανίας...)
dmpexr

Διόνα είπε...

Αγαπητέ, dmpexr. Τα δαχτυλάκια του τέκνου είναι έτσι επειδή πετάει ιστούς αράχνης, είναι ο Σπάιντερμαν είπαμε. Η ημέρα που το παιδάκι μου θα βλέπει ή θα ακούει Ozzy δεν έφτασε ακόμα και ελπίζω να αργήσει.

Αν και με φρικάρει ήδη το γεγονός ότι του αρέσει το τραγούδι από γνωστό αλλαντικό και προβλέπω συγκρούσεις στα μουσικά γούστα στο μέλλον :D

Μη μου πεις ότι το ριάλιτι το βλέπεις παρέα με τον δικό σου γιο;;;

Ανώνυμος είπε...

Ο δικός μου κάνει τις χειρονομίες του OZZY αλλά σε πιπίλα. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) την ώρα που παίζουν οι Osbournes κοιμάται...
dmpexr

AVRA είπε...

και του χρονου μαμακα! ο δικος μου εχει περασει απο τη φαση spiderman , στη φαση ben10 αλλα μιλαμε για πολυ φανατιλα!

(να τον χαιρεσαι!)

Διόνα είπε...

Γεια σου AVRA, τελικά έτσι είναι, λες ότι είναι μια φάση και θα περάσει αλλά δεν ξέρεις ποιο νέο κόλλημα θα ακολουθήσει...

mamma είπε...

Τουλάχιστον ο σπάιντερμαν έχει χρώμα. Δεν κοιτάς τα δικά μας που αναγκάστηκα να "χειριστώ" το τέκνο για να γλυτώσω τη μουντζούρα τον μπάτμαν!

Στολές εμπορίου = μπλιαχ!

Διόνα είπε...

Mamma, τα διάβασα, ινδιάνος/Ποσειδώνας αν θυμάμαι καλά; Η στολή ινδιάνου είναι κλασική αξία, προσωπικά είναι εκείνη που θυμάμαι πιο ευχάριστα από τα παιδικά μου χρόνια.

Μπλιαχ δεν λες τίποτα!

Related Posts with Thumbnails