9.3.10

Ακούραστο

Παρακολουθώ τον γιόκα να χοροπηδάει ασταμάτητα και ακούραστα πάνω σε φουσκωτές κατασκευές σε παιδότοπο μαζί τους συμμαθητές του σε παιδικό πάρτι. Καταιγιστικός ο ρυθμός με τον οποίο περνάνε οι σκέψεις από το μυαλό μου.

Πώς αντέχουν τόση ώρα. (Σχεδόν τέσσερις ώρες χοροπηδητού με το ρολόι, μείον δέκα λεπτά για την τούρτα).

Πρόκειται σαφώς για ανανεώσιμες πηγές ενέργειες, με παραγωγή που φτάνει να τροφοδοτήσει μια μικρή πόλη. Εγώ κουράστηκα προσπαθώντας να τραβήξω δυο φωτογραφίες της προκοπής. Αλλά εγώ βέβαια δεν είμαι πέντε.

Βλέπω τη χαρά στο πρόσωπο του γιου μου, βλέπω ειλικρινή ενθουσιασμό και ευτυχία, το ίδιο και στα πρόσωπα των φίλων του. Και θυμάμαι τη γιαγιά μου να με ρωτάει όλο απορία, μα καλά στα μπαρ δηλαδή είστε όρθιοι; Και δεν έχει φαγητό; Και πληρώνετε; Για να είστε όρθιοι; Και πώς χορεύετε χωρίς καβαλιέρο; Και ακούς εκεί μέσα, παιδάκι μου; Και είστε όρθιοι; Και νιώθω σαν τη γιαγιά μου μπροστά στα φουσκωτά που τόσο τους αρέσουν.

Το παιδί μου έχει τη ζωή του και τους φίλους του και εμείς δεν είμαστε πλέον ο μεσολαβητής για τον έξω κόσμο. Από εδώ και πέρα θα γνωρίζουμε πολλά πράγματα για εκείνον επειδή θα θέλει να μας τα πει και όχι επειδή είναι δεδομένο ότι θα τα γνωρίζουμε, όπως όταν σημειώναμε επιμελώς την ποσότητα που έφαγε και τα μισάωρα που κοιμήθηκε.

Χαίρομαι και καμαρώνω για το παιδάκι μου αλλά σε δεύτερο και λιγότερο πολιτικά ορθό επίπεδο πάω να σκάσω! Η πικρή αλήθεια είναι ότι η μανούλα δεν τα ξέρει πια όλα! Αυτό δεν το σκέφτηκα όταν γράφτηκε στο σχολείο, νόμιζα ότι θα μάθει να μετράει και να γράφει εκθέσεις για την αποταμίευση.

4 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Διόνα, είσαι απίθανη! Οι δε εκθέσεις για την αποταμίευση πρέπει να έχουν εκλείψει και μόνο λόγω συνθηκών ίσως κάνουν ένα δυναμικό come back.

Διόνα είπε...

Μαριλένα, είναι βέβαιο, θα έχουν σουξέ μεγαλύτερο και από την ευδοκίμηση και την αρωγή :D

mamma είπε...

Τα παλιόπαιδα, τα γεννάμε τα μεγαλώνουμε και για ανταμοιβή μας κλείνουν έξω από τη ζωή τους. Δεν υπάρχει δικαιοσύνη λέμε...

Διόνα είπε...

Mamma, είναι κρίμα κι άδικο και να δούμε κι αργότερα πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα που θα αρχίζουν να εμφανίζονται οι νύφες...

Related Posts with Thumbnails