22.3.10

Ποδοσφαιρικό

Μία από τις συνηθισμένες ερωτήσεις που δέχεται ο γιος μας, λόγω φύλου υποθέτω, είναι τι ομάδα είσαι; Ο ίδιος ποτέ δεν είχε αναρωτηθεί και ο μπαμπάς του τον είχε αφήσει ελεύθερο άνευ επιρροών να αποφασίσει μόνος του. Ο γιόκας γνώριζε ωστόσο ότι ο μπαμπάς του είναι κόκκινος (στην αρχή ήταν πιο εύκολο να θυμάται τα χρώματα από τα πολυσύλλαβα ονόματα των ομάδων).

Έτσι ελεύθερος και ανεπηρέαστος δήλωσε κάποια στιγμή πέρσι ότι διάλεξε ομάδα και είναι πλέον πράσινος. Τα νέα έγιναν δεκτά με την απαραίτητη στωικότητα και πολιτική ορθότητα. Άλλωστε πράσινος είναι ο παππούς, οι νονοί, οι θείες του και η ξαδέρφη του, ακόμα και εγώ η μητέρα υποτίθεται ότι δηλώνω πράσινη αν και η υποστήριξή μου στην ομάδα χάνεται στα βάθη του χρόνου.

Δεν ξέρω πώς έγινε η αρχική επιλογή του. Δεν νομίζω ότι ήταν λόγω χρώματος, του αρέσει εξίσου και το κόκκινο. Να ήταν μια πρώτη επανάσταση; Μια πρώτη αμφισβήτηση; Ένα χτύπημα του χεριού στο οικογενειακό τραπέζι; Η αλήθεια είναι πάντως ότι η απόφαση δεν τάραξε τα νερά της οικογενειακής γαλήνης. Οι δύο άντρες παρακολουθούν πολιτισμένα τις αθλητικές εξελίξεις και από αυτήν την ιστορία, ο μεγάλος κερδισμένος είναι το ποδόσφαιρο! (Μα πόσο μου αρέσουν αυτές οι εκφράσεις!) Βέβαια, καλό είναι να μην χαλαρώνουμε, ώρες είναι αύριο μεθαύριο να ψηφίζει διαφορετικό κόμμα!

---------

Αφορμή για τη σημερινή ανάρτηση είναι ο χθεσινός διαγαλαξιακός ποδοσφαιρικός αγώνας, υψίστης σημασίας όπως με πληροφόρησαν, τον οποίο παρακολούθησα με μεγάλη αγωνία για να δω αν τελικά ο μεγάλος κερδισμένος θα ήταν για άλλη μια φορά το ποδόσφαιρο και το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα ήταν ότι τα σουβλάκια που παραγγείλαμε ήταν πιο αλμυρά από τις άλλες φορές, η σαλάτα όμως φρεσκότατη και ότι 30 χρόνια μετά εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το ρημάδι το οφσάιντ...

5 σχόλια:

popelix είπε...

Αυτό το διαγαλαξιακό ντέρμπι πολύ μου άρεσε ;-) Εγώ πέρασα πάντως απ' έξω και τουλάχιστον είχα ενημερωθεί για την "εθνική γιορτή". Τελικά ο καλός μου είναι ίσως ο μόνος άνδρας στη χώρα που δεν βλέπει μπάλα ...

Διόνα είπε...

Popelix, για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι έχω διαβάσει την έκφραση στην Μπρίτζετ Τζόουνς, είδες και παραπομπή στην κλασική λογοτεχνία ε;

Μου είχε φανεί πολύ εύστοχο :D

AVRA είπε...

Στο δικο μας σπιτι ο μπαμπας πρασινος, η μαμα κοκκινη, ο γιοκας κιτρινος....απιστευτο ετσι ?

ουτε εμεις ομως τον επηρεασαμε, αν και ο μπαμπας βγαζει καπνους οταν τον ακουει να λεει για την ομαδα του! :-))))

mamma είπε...

Έτσι, να τα λέτε για να τα πω κι εγώ στο στεφάνι μου που θέλει να φτιάξει το δωμάτιο του μωρού καταπράσινο διότι δεν θα αντέξει λέει να του βγει κι αυτό το παιδί κόκκινο!

Διόνα είπε...

AVRΑ, οι μπαμπάδες το παίζουν ψύχραιμοι αλλά κατά βάθος... :D

Mamma, εσείς λοιπόν έχετε το ίδιο πρόβλημα αλλά... από την ανάποδη, κόκκινο παιδί από πράσινο μπαμπά, σας νιώθω.

Related Posts with Thumbnails