14.4.10

Σκιτσογραφικό

Ο Guy Delisle είναι καναδός καρτουνίστας και συγγραφέας βιβλίων κόμιξ. Το Burma Chronicles είναι οι εμπειρίες του από τον έναν χρόνο που έζησε στη Μιανμάρ, πρώην Βιρμανία ή Μπούρμα, στην οποία βρέθηκε με τη δουλειά της γυναίκας του στο γαλλικό τμήμα των Γιατρών Χωρίς Σύνορα.

Εκτός από τις πολύ ενδιαφέρουσες περιγραφές για τη ζωή εκεί, βλέπουμε από κοντά και την οικογενειακή ζωή του συγγραφέα, καθώς έχει μόλις αποκτήσει έναν γιο, τον οποίο φροντίζει ο ίδιος στο σπίτι ενώ η γυναίκα του εργάζεται και πολλές φορές λείπει σε μακρινές αποστολές. Μπαμπάς και γιος κάνουν βόλτες μαζί με το καρότσι, γνωρίζουν όλη την περιοχή και τους γείτονές τους, κάνουν παρέα με τις υπόλοιπες μητέρες και τα παιδιά τους από τη διεθνή κοινότητα που ζει στη χώρα και που κατά πλειοψηφία έχει βρεθεί στη Μιανμάρ μέσω Μ.Κ.Ο.

Και επειδή καθένας με τον πόνο του, χαμογέλασα σε διάφορα σημεία, όπως εκεί που ο συγγραφέας βρίσκεται σε διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις στις οποίες όλοι συζητούν κάτι που όλοι γνωρίζουν αλλά εκείνος όχι, καθώς περνάει τη μέρα του με το παιδί του και χάνει επεισόδια από τον κόσμο των ενηλίκων. Μα εμένα δεν μου λέει κανείς τίποτα! Αυτή θυμάμαι ήταν και η δική μου αίσθηση τον πρώτο χρόνο στο σπίτι με τον δικό μας γιο.

Η σελίδα του Guy Delisle.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mammaka μου θύμισες ένα κόμικ του Vuillemin αλλά είναι λίγο σόκιν για να το καταθέσω εδώ πέρα... Σκέφτομαι ότι σε λίγα χρόνια ο γιός μου θα διαβάζει φανατικά τα κείμενά σου, όπως εγώ τώρα, και θα πρέπει να κρατάμε ψηλά το επίπεδο.
(αν βρω το εν λόγω κόμικ όμως θα σου το δώσω ιδιοχείρως)
dmpexr"

Διόνα είπε...

dmpexr, περιμένω με αγωνία το κόμικ!

Δεν ξέρω τι θα γίνει αν αρχίσει ο γιος μου (και οι υπόλοιποι συνομήλικοι) να διαβάζουν το μπλογκ, θα αυτολογοκρίνομαι τρομερά νομίζω :)

Related Posts with Thumbnails