19.4.10

Πέντε

πράγματα που δεν περίμενα ότι θα έκανα ως γονιός.

1. Σκέφτομαι ότι το παιδάκι μου είναι αντικειμενικά έξυπνο και σε ένα μυστικό μέρος βαθιά μέσα μου το πιστεύω!

2. Ανησυχώ μήπως χτυπήσει ακόμα και όταν κοιμάται ξερό με μαξιλάρια γύρω-γύρω.

3. Δεν περίμενα ότι μπορείς να κάνεις τόσο καλή παρέα με έναν τόσο μικρό άνθρωπο.

4. Δεν πίστευα ότι θα χρησιμοποιούσα φράσεις της δικής μου μαμάς (χμ).

5. Δεν πίστευα ότι με την αφορμή αυτή θα άνοιγα μπλογκ.

Η νέα στήλη του ιστολογίου έχει την εμπνευσμένη επικεφαλίδα και ετικέτα, Πέντε. Ξεκινάει από τώρα άπαξ εβδομαδιαίως μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου οπότε και είναι τα πέμπτα γενέθλια του γιόκα. Αναμένονται απαυγάσματα σοφίας και απαντήσεις σε πολλά καυτά και καίρια θέματα. Δεχόμαστε προτάσεις!

Φωτογραφία

7 σχόλια:

mamma είπε...

1. Εμένα το μέρος αυτό είναι πλέον σε κοινή θέα :)

2. (αυτό δεν το έχω)

3. Δεν είναι υπέροχο;

4. Καρμπόν και αντιγραφή!

5. Άνοιξες μπλογκ με αφορμή το παιδί;;; Όχι!!!! δεν σε πιστεύω:-P

popelix είπε...

Καταπληκτική ιδέα και πολύ φρέσκια! Λέω να παραθέσω και εγώ τα πέντε αλλά στο δικό μου μαγαζί ;-) Θα σε βάλω link βέβαια, μην πλακωθούμε και για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας!

Διόνα είπε...

Mamma, ειδικά το 3ο, ναι είναι ΥΠΕΡΟΧΟ :)

Popelix, εντάξει, μπορείς να προχωρήσεις. Το νομικό τμήμα του ιστολογίου που αναλαμβάνει και τα της πενυματικής ιδιοκτησίας έδωσε το ΟΚ :D

Ανυπομονώ να δω τις δικές σου λίστες!

AVRA είπε...

-στο 1 θα προσθεσω και την αποψη οτι ειναι και το πιο ομορφο...παντα μιλωντας αντικειμενικα :-))

-στο 2 τολμω να πω οτι δεν το εχω σε μεγαλο βαθμο οχι ομως οτι εκλειπτει και τελειως...

-sto 3 απλα χαμογελω -)))))

-¨στο 4 μα ναι , δεν ειναι απιστευτο ? ακομη ομως θελω να πιστευω να πω ? να φανταζομαι να πω ? ή τελοσπαντων να ελπιζω οτι ειμαι λιγουλακι καλυτερη ? ;-p

-στο 5 οχι.Αυτη ηταν προσωπικη μου αναγκη...

πολυ καλη η ιδεα σου ανυπομονω για τα επομενα!!!!

(να προσθεσω στη λιστα σου, οτι δεν μπορουσα να φανταστω πριν να γινω μαμα οτι ολος ο κοσμος θα περιστρεφοταν γυρω απο τα αγγελουδια μου......)

Διόνα είπε...

Avra, θα συμφωνήσω, τελικά η δημιουργία του μπλογκ είναι δική μου ανάγκη, απλά αφορμή υπήρξε το παιδί, δεν περίμενα ότι θα ξεπηδούσε ένα εντελώς νέο και άγνωστο κομμάτι του εαυτού μου...

ab είπε...

σχετικά με τα άγνωστα και ανεξερεύνητα που ανακαλύφθηκαν και εξερευνήθηκαν, να μας κακομάθετε με το τοπ 5 όσων δεν θα ξανακάνατε, θα αποφεύγατε, 5 πρώτες φορές, 5 τελευταίες φορές.

Διόνα είπε...

Ab, πολύ ωραία ιδέα, αξιοποιείτε βλέπω και την παρότρυνση για διαδραστικό χαρακτήρα της νέας στήλης του οικογενειακού τούτου ιστολογίου. Γιούπι!

Related Posts with Thumbnails