26.4.10

Πέντε

ρήσεις που επιβεβαιώθηκαν μπροστά στα έκπληκτα αθώα μάτια μου (με σχόλια).


1. Όταν θα γίνεις μάνα θα τα καταλάβεις (κατάλαβα, νομίζω).

2. Του παιδιού μου το παιδί, είναι δυο φορές παιδί μου (είναι, είναι).

3. Μεγαλώνουν τόσο γρήγορα (μάλλον βάζουν κάτι στο κακάο σκόνη)!

4. Τα σημερινά παιδιά εξοικειώνονται πολύ νωρίς με την τεχνολογία (η διαπίστωση από κάποια που είδε υπολογιστή πρώτη φορά στα 15 της και ήταν Amstrad).

5. Οι γονείς μιλούν συνέχεια για τα παιδιά τους (πλέον και ηλεκτρονικά).

Τι είναι το Πέντε;

5 σχόλια:

mamma είπε...

1. ... διότι αν δε γίνεις μάνα δεν μπορείς να καταλάβεις.

2. ... και γι' αυτό του παιδιού το παιδί με έχει για παιχνίδι.

3. ... (στο γάλα βάζουν, ο δικός μας δεν πίνει κακάο και παρόλ' αυτά μεγαλώνει με Τρομερούς ρυθμούς).

4. ... εμένα εχτές μου ζήτησε να μπει στο site του Junior της ΦΑΓΕ!!!!

5. ... αλλά φροντίζουν να το κάνουν με άλλους γονείς γιατί οι εργένηδες βαριούνται απίστευτα (απορώ).

Διόνα είπε...

Mamma, κι εγώ απορώ που βρίσκουν βαρετές αυτές τις συζητήσεις, τσ τσ τσ. Όσο για τους παππούδες, νομίζω ότι όσο μεγάλη χαρά είναι να αποκτάς παιδί, τόσο μεγαλύτερη θα είναι να αποκτάς εγγόνι, απελευθερωτική :)

peekaboo είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
peekaboo είπε...

(to xanagrafo, eixe polla typo)
epeidi ego den exo katalavei ayto pou mallon prepei na katalavo, ti simainei re paidia 'otan gineis mana tha katalaveis'???
Please, tha me vgalete apo megali aporia ! :-))

Διόνα είπε...

Peekaboo, λοιπόν εγώ έχω καταλάβει, ότι αυτό που καταλαβαίνεις είναι γενικό και για... κάθε νόμιμη χρήση :) Νομίζω ότι αφορά τα πάντα στην εμπειρία απόκτησης ενός παιδιού, από συναισθήματα μέχρι αντοχές, υπομονή, αλλαγή του εαυτού σου... Δεν νομίζω ότι σου απάντησα ακριβώς βέβαια :))

Related Posts with Thumbnails