30.4.10

Εντυπωσιασμένο

Τις προάλλες ξύπνησα, ντύθηκα και στολίστηκα και κυκλοφόρησα νωρίς-νωρίς στον έξω κόσμο. Κάτι που δεν μου συμβαίνει συχνά, μιας και εργάζομαι στο σπίτι. Πήγαμε το τέκνο στο σχολείο με τον μπαμπά του πρώτη μέρα μετά από την εγχείριση, πήραμε το αυτοκίνητο, αφήσαμε το αυτοκίνητο κοντά σε μετρό, πήραμε το μετρό, κόσμος έμπαινε, κόσμος έβγαινε, ντυμένος για τη δουλειά του, άλλοι διάβαζαν (τρεις στο βαγόνι μας, μου φάνηκε πολύ αισιόδοξος αριθμός), σε έναν σταθμό μπήκε ένας φίλος μας, χαιρετηθήκαμε, χαρήκαμε, συζητήσαμε, ο μπαμπάς του τέκνου κατέβηκε στη στάση του γραφείου του, εγώ πιο κάτω, έκανα κάτι δουλειές, επέστρεψα στο σπίτι, άνοιξα τον υπολογιστή όπου με περίμενε αμετάφραστος ένας αναλυτής αίματος, η ώρα ήταν σχεδόν δεκάτη πρωινή και αισθανόμουν ότι είχα ήδη ζήσει μια περιπέτεια!

Είχα κάνει έναν σωρό μετακινήσεις, είδα κόσμο που ήξερα και κόσμο που δεν ήξερα, μάζεψα εικόνες που δεν μαζεύω ούτε ολόκληρη εβδομάδα και, όσο παράξενο ή αστείο και αν ακουστεί, είχα μιλήσει. Μου φαινόταν σαν να είδα πάλι από κοντά έναν κόσμο που είχα ξεχάσει και ακριβώς λόγω αυτής της χρονικής απόστασης και της λήθης, μου φάνηκε τρομερά εντυπωσιακός, έως μαγικός. Όταν εργάζεσαι στο σπίτι, έχεις σίγουρα την άνεση να είσαι με τις πυτζάμες, κάτι που μπορεί να εντυπωσιάζει τον εργαζόμενο ο οποίος βρέξει χιονίσει πρέπει να βγει στους δρόμους με τα κοστούμια του και τα φρεσκοχτενισμένα μαλλιά του. Δεν παύει όμως να είναι πολύ κουραστικό επειδή είναι ίδιο και απαράλλαχτο. Για λίγες ώρες το προηγούμενο πρωί, ήμουν μια μαμά WAHM θαμπωμένη από αυτά που συμβαίνουν έξω στους δρόμους ενώ μεταφράζω οδηγίες χρήσης για ιατρικά όργανα με τις πυτζάμες.

6 σχόλια:

sitronella είπε...

Το παθαίνω κι εγώ αυτό.
Μου αρέσει πάρα πολύ να δουλεύω από το σπίτι, με τις πιτζάμες, να μην τρέχω γύρω γύρω, να μην μπλέκω στην κίνηση κλπ.
Όμως βρίσκεσαι πολλές φορές να έχεις να βγεις από το σπίτι για 3 μέρες και αν βρεθείς στην πλατεία καμιά φορά και δεις κόσμο και λαό γύρω σου να αναρωτιέσαι τι γίνεται. Και το θέμα είναι πως δε γίνεται τίποτα περίεργο, έτσι είναι πάντα, αλλά εσύ δε το ζεις πια αυτό καθημερινά.
Είπαμε έχει πολλά πλεονεκτήματα το να είσαι μια μαμά WAHM, αλλά χάνεις και κάτι λίγο...
Δεν πειράζει, είναι ωραίο να εντυπωσιάζεσαι!

mamma είπε...

Νομίζω πως είναι το μόνο που δεν θα μπορούσα να κάνω. Εννοώ να γίνω μια Wham. Με πιάνει κάτι σαν κατάθλιψη αν μείνω στο σπίτι πάνω από 4 μέρες στη σειρά (και πολλές είπα).

Διόνα είπε...

Sitronella, έτσι είναι, δεν συμβαίνει τίποτα περίεργο αλλά εσύ ξαφνικά νομίζεις ότι βρίσκεσαι στην καρδιά των γεγονότων. Κι εγώ παλιά μπορεί να έμενα συνεχόμενες μέρες στο σπίτι και το χειρότερο ήταν ότι δεν καταλάβαινα ότι είχαν περάσει τόσες! Ευτυχώς τώρα με το σχολείο βγαίνω καθημερινά, το γλεντάω :)

Mamma, είναι από τις δυσκολίες του επαγγέλματος η κλεισούρα. Εγώ το είχα δει και ως WAH, πριν προστεθεί το Μ.

peekaboo είπε...

H proti paragrafos perigrafei akrivos tin kathimerinotita mou. Otn ftano sto grafeio to proi exoun ginei tosa pragmata/ douleies/ kosmos/ metaforika mesa/ skales/ perpatima/ fasaria, pou niotho sa na einai kiolas mesimeri... Tora eimai kai egkyos 7,5 minon, opote syn tois allois kouvalao kai ti koiloumpa mou se ola ayta :-)

Den xero pos einai na eisai WAHM, to exo kanei liges fores mono otan einai o mikrakis arrostos. Nomizo oti de mporo na to kano, o organismos mou antidra. Alla thavmazo oles tis WAHM, mpravo kyries mou !!

Διόνα είπε...

Peekaboo, δεν είναι εύκολο πρέπει να σου ταιριάζει αυτός ο τρόπος εργασίας. Βέβαια μερικές φορές είναι και η φύση της δουλειάς που σε ωθεί προς τα εκεί με μεγαλύτερη ευκολία... είναι αρκετοί παράγοντες.

Προσωπικά μου αρέσει αυτή η επιλογή, αλλά φυσικά είναι πολλές φορές που αισθάνομαι ότι όλος ο κόσμος κυκλοφορεί έξω και βρίσκεται μέσα στον παλμό κι εγώ είμαι υπό περιορισμό, εκτός τόπου και χρόνου.

Πρέπει σε ένα άλλο ποστ να γράψω τα θετικά. Όπως το γεγονός ότι μπορείς να πάρεις το λάπτοπ σου και να δουλέψεις στο καφέ της γωνίας ή να κοιμηθείς μια ωρίτσα το μεσημέρι :-)

Διόνα είπε...

Σχολίου συνέχεια...
Πέρασε ο καιρός Peekaboo, άντε με το καλό να έρθει το νέο μέλος της οικογένειας!

Related Posts with Thumbnails