10.5.10

Πέντε

μεγάλες ανακαλύψεις από τη μαμάκα Κολόμβο. Μια πρόταση από τη φίλη του ιστολογίου ab. Τι ανακάλυψα λοιπόν:

1. Ότι έχω μεγάλη υπομονή και ότι μπορώ σε ύφος Γκάντι να μένω πιστή στις θέσεις μου ενώ δέχομαι αφάνταστα σκληρές πιέσεις στα αιτήματα του γιόκα. Θέλω κι άλλο σοκολατάκι, όχι άλλο έχεις ήδη φάει οχτώ, θέλω κι άλλο σοκολατάκι (ουρλιαχτό), όχι άλλο έχεις ήδη φάει οχτώ, θέλω κι άλλο σοκολατάκι (ουρλιαχτόόόό), όχι άλλο έχεις ήδη φάει οχτώ, θέλω κι άλλο σοκολατάκι (ΟΥΡΛΙΑΧΤΟΟΟΟ), όχι άλλο έχεις ήδη φάει οχτώ...

2. Ότι δεν έχω καθόλου υπομονή και καταρρέω σαν πύργος από τραπουλόχαρτα μπροστά στα αιτήματα του γιόκα. Μαμά, θέλω...., Εντάξει, παιδί μου! Τα παραπάνω εξαρτώνται από την κούραση, την ώρα της ημέρας, τα άστρα και τους πλανήτες.

3. Ότι δεν μπορείς να κερδίζεις όλες τις μάχες, ότι δεν έχει καν νόημα να τις κερδίζεις όλες και ότι μερικές φορές η κρίση σου είναι λάθος.

4. Ότι βαριέμαι απίστευτα τις παιδικές χαρές και τους παιδότοπους αλλά πάντα περνάω καλά βλέποντας πόσο χαρούμενο είναι το παιδάκι μου.

5. Ότι είχα ορκιστεί στη μεταφραστική μου τιμή ότι δεν θα χρησιμοποιήσω μπεμπέ λεξιλόγιο αλλά συχνά απευθύνομαι στο καμάρι μου με αυτοσχέδιες λέξεις που θυμίζουν γερμανικά πολυσύλλαβα με πολλά σύμφωνα στη σειρά και αποτελούν ασυναρτησίες ύψιστης τρυφερότητας, ενίοτε δε συνοδεύονται από κανιβαλικές δηλώσεις, θα σε φάω κ.λπ. Τουλάχιστον κάπως αξιοποιώ την επιμονή της δασκάλας μου στη γερμανική προφορά, ενώ κατρακυλώ στον γκρεμό της αξιοπρέπειας...

Τι είναι το Πέντε;

2 σχόλια:

mamma είπε...

Κι εγώ βαριέμαι απίστευτα τις παιδικές χαρές και τους παιδότοπους. Απίστευτα όμως!

Από υπομονή κι εγώ καλά τα πάω. Εκτός από τις στιγμές που μου τελειώνει :)

Διόνα είπε...

Mamma, τελικά υπάρχει λόγος που οι παιδικές χαρές είναι γεμάτες μπαμπάδες και παιδιά...

Related Posts with Thumbnails