14.5.10

Ενθουσιασμένο

Ίσως δεν είναι πρέπον να δηλώνω δημόσια ότι παίζουμε PlayStation με το παιδάκι μου. Αισθάνομαι ότι θα εισβάλουν σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων όπως το FBI, όπως Αμερική, θα μου πουν το γνωστό γιου χαβ δε ράιτ του ριμέιν σάιλεντ και θα κατασχέσουν τους κωδικούς του μπλογκ!

Καθόμαστε λοιπόν και ξεκινάει το τέκνο. Όταν δυσκολευτεί κάπου αναλαμβάνει ο μπαμπάς του. Όταν παίζουμε όμως μαζί, αναλαμβάνω εγώ να περάσω τη δύσκολη πίστα, βοηθώντας τον ποντικό του Ρατατούη να μαγειρέψει ή τη νυφίτσα από τους παγετώνες να περάσει μέσα από το δάσος.

Δεν έχω καμία σχέση με την κυρία της εικόνας. Ενθουσιάζομαι τόσο πολύ που σχεδόν σκαρφαλώνω στον καναπέ. Και το περίεργο είναι ότι ποτέ δεν έπαιζα ηλεκτρονικά παιχνίδια ούτε παιχνίδια στον υπολογιστή, τα έβρισκα βαρετά. Φαίνεται όμως ότι όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Κερδίζω και πόντους όταν τα πάω καλά και περνάω κάποιο δύσκολο σημείο. Ο υπερήφανος γιος μου αναφωνεί, ωωω η μαμά μου! Και εγώ λιώνω από συγκίνηση.

Βρήκα τη φωτογραφία πριν καιρό και δεν μπορώ να εντοπίσω τον σύνδεσμο. Όλο ατοπήματα είναι αυτό το ποστ...

3 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Διόνα, εγώ το ΄χασα το στάδιο του θαυμασμού στα ηλεκτρονικά και χάνω κατά κράτος στο wii και από τους δυο. Δες το εγκαίρως να έρχεται και αποσύρσου με αξιοπρέπεια.

sousou είπε...

ΕΕΕΙΠ, πουτ δι πλέι στέισουν ντάουν!

χαχαχα :-)

Διόνα είπε...

Μαριλένα, αυτό το.. μετά δεν το είχα σκεφτεί αλλά υποθέτω ότι έχεις δίκιο. Θα κάνω την άνετη για κανέναν μήνα ακόμα και θα αποσυρθώ με χάρη. Πού και πού θα πετάω ανέμελα ατάκες για περασμένα μεγαλεία όπως:
Ναι αλλά τότε τον Μάιο του 2010, ποιος πέρασε το δάσος με τους δεινόσαυρους, ε ποιοοοος;

Sousou, μα είμαι η καλύτερη μπάι φαρ κι ακόμα παρά πέρα :D

Related Posts with Thumbnails