24.5.10

Πέντε

πράγματα που μου δημιουργούν στιγμιαία τύψεις.

1. Χαίρομαι όταν είμαι ολομόναχη στο σπίτι.
2. Χαίρομαι όταν ανοίγουν τα σχολεία.
3. Φτιάχνω ένα σκέτο σάντουιτς για το σχολείο επειδή δεν έχω προλάβει να φτιάξω φαγητό.
4. Παλιότερα που ο γιόκας ήταν μωρό, έκανα καμιά φορά ότι δεν ξυπνούσα από το κλάμα του για να σηκωθεί να τον τσεκάρει ο μπαμπάς του.
5. Όταν καμιά φορά βγαίνω για καφέ με τις φίλες μου, κάτι που στην παγκόσμια κλίμακα διασκέδασης ισοδυναμεί για μένα με σαββατοκύριακο στο Λας Βέγκας, όπως το δείχνουν στις ταινίες.

Φωτογραφία
Τι είναι το Πέντε;

8 σχόλια:

peekaboo είπε...

ha ha ha ha :)) poly petyximena

Διόνα είπε...

Peekaboo, ευτυχώς οι τύψεις που τα συνοδεύουν δεν κρατούν πολύ :D

Anthi είπε...

Simfono apolita me ola mono to 2.-3.
den to exo zisei akomi mia kai o mikroulis mou einai 18 minon... alla fantazomai oti kapos etsi tha einai!
Se oti afora to 4. i plaka einai oti o mpampas to gnorizei...

Διόνα είπε...

Γεια σου, Ανθή.
Ναι, έτσι είναι και ακολουθεί την ίδια τακτική μερικές φορές, τσ τσ τσ!

mamma είπε...

Τύψεις! πάνε πακέτο με τα μωρά αλλά κανείς δεν το λέει από τα πριν... μας κρατάνε στο σκοτάδι κορίτσια.

Διόνα είπε...

Mamma, πρόκειται για διεθνή συνομωσία, είναι βέβαιο!

AVRA είπε...

ευτυχως που υπαρχουν και τα μπλογκ των μαμαδων και δεν νιωθουμε μονες σε αυτα που ζούμε!!

τα εχω νιωσει και τα 4 αλλα δυστυχως για μένα το 5 δεν υπαρχει ;-((( εχει εκλείψει εντελως!

Διόνα είπε...

AVRA, μην νομίζεις. Κι εμένα το 5ο μου συμβαίνει πολύ σπάνια, γι αυτό και νιώθω ότι είναι φοβερό κοσμικό γεγονός.

Related Posts with Thumbnails