2.6.10

Πεζό

Ζωγραφίζουμε στο σαλόνι, το θέμα είναι ελεύθερο. Συνήθως στο τέλος κάθε ζωγραφιάς μου λέει τι ζωγράφισε και εγώ το σημειώνω στο κάτω μέρος του χαρτιού ή στην πίσω πλευρά μαζί με την ημερομηνία.

Έτσι και τις προάλλες, τελείωσε και άρχισε να μου λέει ότι ζωγράφισε ένα μικρό αγόρι 6 χρονών, τον Σταγονούλη, που το κεφάλι του είναι σαν σταγόνα και στέκεται κάτω από τη βροχή (Σ.τ.Ε. η βροχή έπεφτε με μεγάλες κόκκινες σταγόνες, κάποιες στρογγυλές, κάποιες σε σχήμα καρδιάς).

Ωραίο και ευφάνταστο και χάρηκα για το παιδάκι μου μέχρι που ήρθε η ώρα να δείξω και εγώ το δικό μου, οπότε και μπήκε η πεζότητα στο σαλόνι μας. Δεν είχα έμπνευση, δεν είχα επικαλεστεί και τη μούσα, μεταξύ μας ψιλοβαριόμουν και λιγάκι και εκεί που είχα πάρει το άλμπουμ με τα αυτοκόλλητα από ποδοσφαιρικές ομάδες που συμπληρώνει ο νέος για να ακουμπάω σε κάτι πιο σκληρό, απλά ξεπατίκωσα το σχέδιο που διαγραφόταν κάτω από το άσπρο χαρτί μου και... για να μην τα πολυλογώ... έκανα το σήμα του Μουντιάλ 2010.

Η αλήθεια είναι ότι έγινε δεκτό με τιμές επειδή διανύουμε ποδοσφαιρική περίοδο αλλά εμένα μου φάνηκε πολύ πεζό και σίγουρα πολύ λίγο για να σταθεί απέναντι στον Σταγονούλη. Μα το σήμα του Μουντιάλ;!

4 σχόλια:

mamma είπε...

Αχαχαχαχαχα! Το σήμα του Μουντιάλ!

Διόνα είπε...

Mamma, χειροτέρεψα, χτες ζωγράφισα το καβουράκι που έβλεπα πάνω στην μπλούζα του και αντέγραψα και το όνομα της μάρκας από κάτω! Φαντασία μηδέν... :)

sousou είπε...

Ιχ μπιν χερ Ότο. Φιλεν ντανκ, φροϊντίν Ντιόνα, φουρ ντας Μουντιαλ ζίμα! Ja Ja! ;-)

Διόνα είπε...

Υπερήφανη μανούλα-ζωγράφος ευχαριστεί υψηλό επισκέπτη του μπλογκ!

Ja! :DDD

Related Posts with Thumbnails