21.6.10

Γυναικείο

Σήμερα κανονικά ήταν η μέρα του Πέντε αλλά μάλλον στο εξής δεν θα τηρείται ευλαβικά το πρόγραμμα. Ο νέος είναι άρρωστος εδώ και μία εβδομάδα και γιόρτασε το κλείσιμο των σχολείων με ένα μπουκάλι αντιβίωση.

Εκτός από Work At Home Mom είμαι ως επί το πλείστον Stay At Home Mom, νοσηλευτικό προσωπικό, εμψυχώτρια, παίζω και μαθαίνω, στήνω τουβλάκια, βλέπω παιδικά και διαβάζω εκφωνήσεις παιχνιδιών-ερωτήσεων από τις Καλοκαιρινές Διακοπές για Παιδιά που Τελείωσαν το Προνήπιο.

Κάπου ανάμεσα στις παραπάνω τρέχουσες ιδιότητές μου έχει κρυφτεί και η σύγχρονη μητέρα, η γυναίκα του σήμερα, η επαγγελματίας, η ψαγμένη νοικοκυρά και άλλα πολλά που είναι απολύτως βέβαιο ότι θα αναδυθούν μόλις βρω λίγο ποιοτικό χρόνο για τον εαυτό μου. Μην το αμφισβητείτε, το λένε όλα τα περιοδικά. Τα πάντα επανέρχονται στις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις με τις οποίες υποτίθεται ότι είμαστε προγραμματισμένες μόλις ανάψουμε ένα αρωματικό κερί και πάρουμε ένα αφρόλουτρο τρώγοντας σοκολατάκια.

Έτσι κι εγώ λέω να το δοκιμάσω. Το βράδυ που η πλάση ησυχάζει, θα αφιερώσω λίγο χρόνο στον εαυτό μου για να γεμίσω τις μπαταρίες μου και τα λοιπά με κάτι που με ευχαριστεί. Μόνο που έχω αμφιβολίες αν θα τα καταφέρω. Προς το παρόν το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να καθίσω στη δροσερή βεράντα μας, να ανοίξω μια παγωμένη πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό και να διαβάσω το τελευταίο τεύχος του Σπάιντερμαν.

9 σχόλια:

popelix είπε...

Πολύ μου άρεσε αυτό με το αφρόλουτρο και τα σοκολατάκια. Ντους και αυτό με το ζόρι αλλά τα σοκολατάκια καταφέρνουμε να τα φάμε ότι και να γίνει ;-) Εγώ Μπόλεκ, εσύ Σπάιντερμαν!

peekaboo είπε...

ντοντ γιου γορρυ, αλλα 5-10 χρονακια υπομονη :)
πλακα κανω. η λυση ειναι να κανεις οσο πιο πολλα πραγματα μπορεις, αισθητικους, κομμωτηρια,μαγαζια, εξοδους, οτι τραβαει η ορεξη σου, στα κενα διαστηματα αναμεσα στις αρρωστιες ...

Διόνα είπε...

Popelix, εμείς δεν έχουμε καν μπανιέρα, υπάρχουν βασικές ελλείψεις υποδομής :D

Peekaboo, σε 10 χρονάκια θα τριγυρνάνε μόνα τους τα τέκνα και θα αναπολούμε τις εποχές που τα νταντεύαμε, με τίποτα δεν είμαστε ικανοποιημένες :)
Ένα κομμωτήριο είναι στο πρόγραμμα, το κεφάλι θέλει γενικό σέρβις!

butterfly είπε...

Τα πάντα επανέρχονται στις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις με τις οποίες υποτίθεται ότι είμαστε προγραμματισμένες μόλις ανάψουμε ένα αρωματικό κερί και πάρουμε ένα αφρόλουτρο τρώγοντας σοκολατάκια.

Καταπληκτικό, μα τον Τουτάτη!:)

Kalli είπε...

Αν και καινούρια στην παρεούλα θέλω να σου δώσω ένα banner.
Για πέρνα να το πάρεις!!

Διόνα είπε...

Γεια σου, butterfly! Είδες τελικά πόση έμπνευση έρχεται με μια πορτοκαλάδα μπλε; :)

Καλώς ήρθες, Kalli. Ευχαριστώ ειλικρινά για το Banner, χαρούμενο και καλοκαιρινό! Καλό καλοκαίρι!

AVRA είπε...

περαστικα στον νεο κουράγιο στη μαμάκα! :-)

aria είπε...

Καλημέρα,

Ηρθα "συστημένη" απο τον πικρόχολο :)
Μ'αρέσει το μπλογκ σου. Είναι τρυφερό και αληθινό.
Περιδιαβαίνοντας τη μπλογκόσφαιρα, σου δίνεται η εντύπωση οτι οι περισσοτερες γυναίκες αυτού του τοπου εχουν βγει απο καποιο αισθηματικό μυθιστόρημα και μόνο ενας μεγαλος ερωτας μπορει να τις κάνει ευτυχισμενες. Σαν να μην υπάρχει η απλή γήινη καθημερινότητα. Αποκηρύσσουν δε τη μητρότητα σαν μη συμβατή με τη σύγχρονη γυναίκα. Μαλλον θα ειναι εκτος μόδας τα παιδιά.
Ευτυχώς υπάρχουν και εξαιρεσεις γιατι λιγο ηθελα ακομα να πιστεψω οτι πρεπει να ειμαι η Τζιλντα και ο συντροφος μου ο Ρετ Μπατλερ για να ειμαι καλά:)

Αμφιβάλλω και εγω αν θα τα καταφέρεις απο τώρα να βρεις ποιοτικό χρόνο για τον εαυτό σου.
Υπομονή καμιά δεκαριά χρόνια μπορείς να κάνεις?:)

Περαστικά!

Διόνα είπε...

Avra, ευχαριστώ για τα περαστικά, είναι ήδη καλύτερα.

Aria, καλώς ήρθες. Αχ αυτός ο πικρόχολος, είναι η συμπάθειά μου, το έχω ομολογήσει και στον δημιουργό του :)

Δεν νομίζω τελικά ότι μου λείπει χρόνος, τα καταφέρνω γενικά σε αυτό. Απλά μερικές φορές και στον χρόνο που έχω για μένα, πάλι με κάτι που αφορά το τέκνο θα ασχοληθώ, στα μαγαζιά θα κοιτάξω παιδικά ρούχα ή βιβλία, με τις φίλες μου δεν θα κρατηθώ και θα τον αναφέρω... Και είμαι σίγουρη ότι σε δέκα χρόνια που ο χρόνος θα είναι περισσότερος θα αναπολώ τις μέρες που δεν προλάβαινα να βουρτσίσω τα δόντια μου.

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και τα περαστικά :)

Related Posts with Thumbnails