7.7.10

Κουλ;

Είμαστε σε ξαπλώστρες/ομπρέλες σε καφετέρια/μπαράκι της παραλίας του χωριού και ακούω τη συζήτηση δίπλα μου. Δεν είναι και δύσκολο, οι ξαπλώστρες μας είναι σχεδόν αγκαλιά.

Οι δύο κοπέλες κάτω των είκοσι ετών καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η θάλασσα εκεί δεν είναι τόσο καλή όσο αλλού αλλά τουλάχιστον έχει νεολαία και ουχί οικογενειάρχες.

Εγώ κυρία στην ξαπλώστρα μου ξεφυλλίζω το κυριακάτικο ένθετο, συζητάω με τη μαμά μου, είμαστε αι γεννεαί αι πάσαι για μπάνιο, και κοιτάω να δω πού θα βρω τάβλι ελεύθερο να παίξω με το τέκνο, καθώς τα τρελόπαιδα τα έχουν καταλάβει όλα και όσο να πεις δεν θα συγκινηθούν αν πάω να ζητιανέψω ένα για λίγο να παίξω πέντε λεπτάκια με τον μικρό να του φύγει ο καημός και σας το ξαναφέρνω, εδώ δίπλα καθόμαστε, πού είναι τα κουβαδάκια....

Η πρώτη σκέψη που μου έρχεται στο μυαλό μου είναι μια ατάκα της συνονόματης γιαγιάς μου, εκεί που είσαι ήμουνα και εκεί που είμαι θα 'ρθεις. Αλλά όπως ξέρουμε όταν το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι ένα ρητό της γιαγιάς σου, δεν βρίσκεσαι σε καλό δρόμο...

Και όμως, αγαπητά μου παιδιά της διπλανής ομπρέλας. Εμένα που με βλέπετε είχα κάποτε στην τσάντα μου αντηλιακό που δεν είχε μπλε χρώμα για να βεβαιώνεσαι ότι αλείφθηκε παντού, φορούσα μπικίνι χωρίς να βγάζω το παρεό δύο μέτρα μόλις από τη θάλασσα, διάβαζα το Κλικ και έπινα μπύρα αυτή με το λεμονάκι αντί για φρέσκο χυμό που κάποιος ζήτησε αλλά φυσικά παράτησε!

Τώρα σε ποιο σημείο άλλαξε ο ρους της ιστορίας και από κουλ παραθερίστρια έγινα η Μάνα Μουράγιο, είναι μια πληροφορία που χάνεται στα βάθη του χρόνου και της ανθρώπινης ψυχής. Το μόνο κουλ στο οποίο μπορώ πλέον να ελπίζω είναι να καταφέρω να σηκωθώ αξιοπρεπώς σε δύο χρόνους από την ξαπλώστρα και να πείσω ένα παιδάκι που παίρνει ακόμα αντιβίωση να σταματήσει επιτέλους να τσαλαβουτάει και τι πάει να πει ο μπαμπάς με αφήνει;!

15 σχόλια:

sousou είπε...

Απόλυτα κουλ! και πολύ πολύ ωραίο! :-)

Olivia Gavrili είπε...

Κουλ! Κουλ! Κουλ!!!!!!

(Ευτυχώς ουδέποτε είχα θέμα με τα παιδάκια στην παραλία. Εκτός από αυτά που μου πετούσαν άμμο :P:P)

popelix είπε...

Δεν βαριέμαι ποτέ να διαβάζω αυτά τα μικρά και έξυπνα ποστάκια σου! Μάνα κουλάρισε, που λένε και τα ατίθασα νιάτα ;-)

Διόνα είπε...

Sousou, ευχαριστώ πολύ, με κάνεις Μάνα που παίρνει Κουράγιο :D

Ολίβια, τριπλό κουλ! Ναι, αυτό με την άμμο δεν είναι ευχάριστο και δεν γίνεται πάντα επίτηδες, π.χ., τρέχουν να βουτήξουν από δέκα μέτρα μακριά και σηκώνουν νέφος!

Popelix, προσπαθώ αλλά δεν το πετυχαίνω, ειδικά η φάση σηκώνομαι-άνετη-από-την-ξαπλώστρα δεν είναι ποτέ χαριτωμένη και συνοδεύεται από πιάσιμο μέσης :-)

Bookmommy είπε...

Σου εύχομαι λοιπόν καλές διακοπές και αναμένω να διαβάζω τα διάσπαρτα post σου με τα νέα του καλοκαιριού!!!

AVRA είπε...

χαχαχαχα ! το εχω σκεφτει τόσες πολλες φορές....!!!!

και δεν είμαστε δα και τόσο μεγάλες! αλλα ναι βρε παιδι μου, που πήγαν το χρονια εκεινα τα ωραια ?

παρεπιπτωντος μου αρεσει η ατακα της γιαγιας σου...να ανησυχησω γιατρε μου? :-))))

Aspa είπε...

Άλλη μια "Μάνα Κουράγιο" εδώ! Ας μείνουμε όλες μαζί ενωμένες κορίτσια!

Ανώνυμος είπε...

Μammaka το ότι κυκλοφορούσες με μπικίνι παντού έτσι ανέμελα μπορεί να θεωρηθεί αίτιο για το φαινόμενο του θερμοκηπίου...
dmpexr

sousou είπε...

ε γεια σας πάλι, εγώ είμαι. Ήθελα να ψηφίσω υπέρ dmpexr! ;-)

aria είπε...

Καλησπέρα,

Το ποστ σου μου προκαλεσε μια γλυκιά νοσταλγία.
Θυμήθηκα τις ατελείωτες ωρες με τα κουβαδάκια, να φιαχνουμε πύργους και να αγωνιούμε αν θα βρούμε το εργο μας στην παραλία την αλλη μέρα το πρωι:)
Ομορφες στιγμες και χαιρομαι οταν ακουω τα παιδια μου να τις κουβεντιαζουν καμια φορα με ευχαριστηση.
Παρηγοριέμαι για το μπικίνι που ποτε δεν θα ξαναβάλω :)

Πάρα πολύ κουλ.

Καλες διακοπες με πολλά κουβαδάκια

Διόνα είπε...

Bookmommy, καλές διακοπές και σε εσάς!

AVRA, ο γιατρός σηκώνει τα χέρια ψηλά :D

Άσπα, πρέπει να είμαστε ενωμένες και να πηγαίνουμε όλες μαζικά στις παραλίες με τους οικογενειάρχες, που έλεγαν και τα κορίτσια.

dmpexr και Sousou , τώρα που η αλήθεια βγήκε στο φως δεν έχω παρά να αναλάβω την ευθύνη!

Aria, καλησπέρα, τώρα το κουλ έχει αντικατασταθεί από μια πιο όμορφη ηρεμία :)
Καλές διακοπές και σε σένα!

imatooka είπε...

Εγώ έχω ακούσει (δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, ήμουνα μικρός τότε) ότι κυκλοφορούσες και σε club και πήγαινες και σε πάρτυ ενίοτε και καθημερινές!!!!! Τώρα η ελπίδα μου είναι ότι σε μερικά χρόνια θα σε καλώ σε πάρτυ για να φέρεις το γιόκα μήπως και σε καταφέρω να έρθεις :D

Διόνα είπε...

Απαπα, τι είναι αυτά imatooka! Σκέψου ότι το παιδί θα μπορεί να διαβάζει τα σχόλια σε ένα δυο χρόνια :D

Όσο για τα πάρτυ, σε μερικά χρόνια που θα θέλω να έρχομαι, δεν θα θέλει ο γιος να με συνοδεύει!

Εύχομαι καλή επιτυχία για τους τύπους, είμαι σίγουρη ότι θα είναι για άλλη μια χρονιά καταπληκτικό!

mamma είπε...

Ρε συ, εγώ γιατί συγκινήθηκα;

Διόνα είπε...

Καλημέρα mamma με τους γιους :)

Related Posts with Thumbnails