15.9.10

Ένα μπλογκοπαιχνίδι

Η Mamma El, την οποία και ευχαριστώ, με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι που έχει ως εξής:

1. Γράφεις ποιος σε προσκάλεσε.

2. Γράφεις δέκα ασήμαντα πράγματα που αγαπάς.

3. Προσκαλείς δέκα ακόμα bloggers να παίξουν.

Το πρώτο το έκανα, το τρίτο το αφήνω ανοικτό για όποιον θέλει να γράψει τη δική του λίστα, με μια ιδιαίτερη πρόσκληση στην επίσης WAHM την Popelix και ιδού το δεύτερο:

1. το διάβασμα πριν από τον ύπνο
2. το σκοτάδι του σινεμά
3. το τσάι
4. τα ψώνια από το ίντερνετ
5. τη σοκολάτα γάλακτος
6. τα αεροδρόμια
7. τη στιγμή που παίρνω τον γιο μου από το σχολείο
8. τις μυρωδιές που συνδέονται με αναμνήσεις
9. το απογευματινό μπάνιο στη θάλασσα
10. τη συννεφιά

Καλό παιχνίδι :)

3 σχόλια:

Mamma el είπε...

Το διάβασμα πριν από τον ύπνο μου αρέσει κι εμένα αλλά τώρα το κάνω σπάνια γιατί με το που ξαπλώνω κοιμάμαι από την κούραση της ημέρας.
Στις διακοπές μου όμως φέτος το καταευχαριστήθηκα.

Το σκοτάδι του σινεμά μου αρέσει κι εμένα.Σαν να σε παρασύρει σε άλλους κόσμους!!!

Διόνα είπε...

Mamma el, σε καταλαβαίνω, πολλές φορές με παίρνει έτσι ο ύπνος πριν καν γυρίσω σελίδα.

popelix είπε...

Χμμμ ... μου φαίνεται πως θα το παίξω το παιχνίδι σας κορίτσια!

Related Posts with Thumbnails