23.9.10

Οι τύψεις

Ο γιόκας κάνει κατά καιρούς διάφορες κατασκευές τις οποίες ονομάζει υπολογιστές ή πειράματα. Κόβει, ράβει, κολλάει χαρτιά και χαρτόνια από την τσάντα με την ανακύκλωση του χαρτιού στην κουζίνα και μετά εξηγεί τη χρήση της κατασκευής.

Το καυτό ζήτημα που προκύπτει από την εν λόγω δραστηριότητα και που ταλαιπωρεί τη μάνα, είναι πού στο καλό μπορούν να χωρέσουν τόσα δημιουργήματα; Ανά διαστήματα γίνονται εκκαθαρίσεις στο δωμάτιό του με τη δική του συμμετοχή αλλά ομολογώ ότι μερικές φορές οι εκκαθαρίσεις γίνονται στα κρυφά.

Εντοπίζω κάποια κατασκευή παραπεταμένη και παραμελημένη, παρακολουθώ στενά το επόμενο διάστημα να δω αν θα ασχοληθεί ξανά μαζί της και μετά την πετάω στον κάδο τον σκουπιδιών αδειάζοντας και μερικά φλούδια πατάτας από πάνω για καμουφλάζ.

Μετά όμως αρχίζουν οι τύψεις, οι οποίες για κάποιον λόγο συνοδεύουν γενικά πολλές και διαφορετικές στιγμές της μητρότητας. Έκανα το σωστό; Αν αναζητήσει την κατασκευή του; Μα έκανε τόσον κόπο... Σίγουρα δεν χωρούσε κάπου; Και όταν μεγαλώσει και είναι πια διακεκριμένος επιστήμονας, τι θα έχω να δείχνω για να πείθω ότι από μικρός είχε αυτήν την κλίση;

Την ταραχή μου μετριάζει το επιχείρημα ότι δεν γίνεται να μην πετάμε τίποτα ποτέ και βάσει αυτού του επιχειρήματος παίρνω δύναμη και κουράγιο να συνεχίζω τις παρασκηνιακές μου ενέργειες.

7 σχόλια:

sitronella είπε...

Πόσες φορές το έχουμε κάνει αυτό.... Πόσες φορές έχω πετάξει κατασκευές και ζωγραφιές και λυπάται η ψυχή μου γιατί είναι ένα δημιούργημά τους και ίσως το θελήσουν αργότερα ή ίσως πετάω ένα αριστούργημα που θα αναγνωριστεί μετά από χρόνια :P Βέβαια ποτέ ποτέ δεν έχουν αναζητήσει τίποτα και κάτι μου λέει πως δεν έχω τους επόμενους Πικάσο στο σπίτι... Οπότε κρατάω μόνο μερικές ζωγραφιές που μου αρέσουν πολύ.
Και αν καμιά φορά ρωτήσουν για κάτι, το παίζω λίγο κινέζα και δίνω μια αόριστη απάντηση :)

Nancy είπε...

PROTEINO GIA NA MHN EXEIS TOSES TYPSEIS NA BGAZEIS MIA PHOTOGRAFIA TO ARISTOYRGHMA PRIN..ETSI KAI LIGOTERO XORO THA XREIAZESAI KAI TELIKA DEN THA TO EXEIS "PETAKSEI".....:)

sousou είπε...

Από την εμπειρία μου ως τηλεθεάτρια εκπομπών τύπου "Στα Άκρα" (μιλάμε για ψηλά τον πήχυ), στην παρουσίαση του καλεσμένου επιστήμονα/καλλιτέχνη κ.λπ. που γίνεται στην αρχή μέσω ενός βίντεο, δείχνουν κυρίως φωτογραφίες του ίδιου, της οικογένειάς του (μην ξεχάσεις τα σκουλαρίκια) και των έργων του. Μήπως λοιπόν μια φωτογράφηση πριν από το smash up θα ήταν μια κάποια λύση;
Βέβαια και πάλι θα υπάρχει ένα θέμα με το μοντάζ, κάποιες δεν θα μπουν χάρη του τηλεοπτικού χρόνου...

sousou είπε...

επανέλαβα την πρόταση της Nancy γιατί είχα για ώρα ανοιχτό το παράθυρο χωρίς να κάνω refresh κι έτσι δεν είδα το σχόλιό της :-S
Η πρόταση πάντως έχει κοινό!

ran είπε...

Αν όμως τα βγάζει φωτογραφία, μπορεί η φωτογραφία να πέσει στα χέρια του γιου και να θυμηθεί το παλιό ξεχασμένο έργο και να το ζητάει...Ας μην υπάρχουν καλύτερα πειστήρια του εγκλήματος!! Το θέμα είναι "τα ζητάει αργότερα αυτά που πετάς;"
Αν δεν τα ζητάει, μην έχεις τύψεις και απλά να εύχεσαι να είναι πάντα δημιουργικός και εφευρετικός να φτιάχνει όλο και περισσότερα!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή mammaka και λοιπές μητέρες, το υλικό, ακόμα κι αν είναι αριστούργημα, δεν συγκρίνεται με τη ζεστή αγκαλιά της επιβράβευσης για τη δημιουργία. Επιπλέον, ο χώρος αποθήκευσης για τέτοιες στιγμές είναι άπειρος...
dmpexr

Διόνα είπε...

Sitronella, ούτε εμένα έχει αναζητήσει ποτέ τίποτα κατόπιν εορτής, γεγονός που είναι παρήγορο :)

Νancy και Sousou, ενώ αρχικά ενθουσιάστηκα με την ιδέα της φωτογράφισης, στη συνέχεια σκέφτηκα το ίδιο με τη ran, είναι παρακινδυνευμένο. Οι φωτογραφίες είναι πλέον στον υπολογιστή στον οποίο μπαινοβγαίνει και καλύτερα να μην τις βρει και έχουμε δράματα. Ίσως φωτογραφίζω μερικά μόνο έργα του για τις ανάγκες του μελλοντικού ρεπορτάζ, όπως προτείνει η Sousou.

dmpexr, κάνουμε και αγκαλιές και φιλιά τα οποία είναι όντως ανεκτίμητα μέχρι που το τέκνο βλέπει πόσο ενθουσιασμένη είμαι με τις δημιουργίες του που μου τις χαρίζει για το δωμάτιό μου και άντε μετά να τις πετάξω :D

Related Posts with Thumbnails