14.10.10

Οι νέοι και το σίδερο

Πριν μερικές εβδομάδες χάλασε το σίδερο και σπεύσαμε σύσσωμοι προς αγορά νέου. Βρεθήκαμε λοιπόν τα τρία μας ένα Σάββατο στο Mall. Το ψάξιμο δεν μας οδήγησε πουθενά καθώς στα μαγαζιά είχαν μείνει ελάχιστα σίδερα λόγω της απεργίας των μεταφορέων και έτσι δεν ήταν γραφτό για την οικογένειά μας να αποκτήσει καινούριο σίδερο εκείνο το δροσερό βράδυ του Σεπτέμβρη.

Είπαμε, ωστόσο, να μην αφήσουμε την ατυχία να μας πτοήσει αλλά να καθίσουμε να φάμε δίνοντας γιορτινό τόνο στο σαββατόβραδό μας. Περπατώντας πάνω κάτω και πέρα δώθε, είδαμε ότι εκτός από εμάς, στο Mall κινούνταν πολλοί έφηβοι με εντελώς διαφορετικές ελπίδες από τις δικές μας για το ιδανικό ατμοσίδερο και με μεγάλες προσδοκίες για σινεμά, καφέ, φαγητό, γέλια και μηνύματα στα κινητά.

Ο μπαμπάς του υιού με κοίταξε πλάγια και είπε αυτό που και εγώ σκεφτόμουν αλλά δεν τολμούσα να ξεστομίσω: το φαντάζεσαι, θα βγαίνει και ο Αχιλλέας;

Μερικά πράγματα δεν μπορώ να τα συλλάβω. Η πιο ακραία εικόνα που μπορώ να φτιάξω στο μυαλό μου, είναι να πάει το τέκνο για καφέ με παρέα στο ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς μόλις κλείσει τα 18 του χρόνια. Οποιαδήποτε άλλη εικόνα μπλοκάρεται αυτόματα. Βέβαια... η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να δεις καθαρά όταν χώνεις το κεφάλι σου σε μια τρύπα στο χώμα... Αλλά λίγο η απογοήτευση από τις μικροσυσκευές, λίγο τα «προσεχώς» από τη ζωή του γιου, λίγο ο πυρετός το σαββατόβραδο γύρω σου, δεν θέλει πολύ για να βυθιστείς στην άρνηση.

Το παιδάκι μου μεγαλώνει συνέχεια, γιατί δεν με ενημερώνει το κοντρόλ...;

6 σχόλια:

sunbeam είπε...

Χα χα! Φρίκη ε;
Κι εγώ καμιά φορά σκέφτομαι τους γονείς μου που με άφηναν να βγαίνω και τρομάζω στην ιδέα ότι όταν αποκτήσω δικά μου παιδιά θα πρέπει να κάνω το ίδιο.

Υ.Γ. Ο τίτλος της ανάρτησης είναι πολύ παραπλανητικός.

Καλημέρα Διόνα

Διόνα είπε...

Sunbeam, έχεις δίκιο, ο τίτλος είναι λίγο εκτός, αλλά αν δεν έβαζα αυτόν θα έπρεπε να βάλω κάτι σαν αυτό που είπες, π.χ. ΦΡΙΚΗ, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ;;;;;;;; κ.λπ.

:DD

Καλημέρα και σε σένα!

efal είπε...

...μια χαρά ο τίτλος, μια χαρά και το σίδερο (αρκεί να το κάνουν άλλοι!)

To control ενημερώνει ότι κι εμείς μεγαλώνουμε και μάλλον δε θα σκεφτόμαστε όπως σήμερα όταν έρθει εκείνη η ώρα (μέρα, έτος κλπ.)

Άσε που νομίζω ότι κάποιες φορές θα βγαίνουμε κι εμείς μαζί με τα παιδιά μας, περήφανες 50άρες+ όλο χάρη και μια χαρά θα μας αρέσει! Εμένα οι γονείς μου μετά την εφηβεία (μιας και ήταν και πολύ κοτσονάτοι!!) περνούσαν πολύ καλά με τις παρέες μου (και φυσικά συνεχίζουν να περνάνε αλλά σε πιο αραιά διαστήματα πλέον).

Συμπέρασμα: η ανεξαρτησία των παιδιών βοηθά και στην ανεξαρτησία των γονιών. Και το φαντάζομαι σαν κάτι υπέροχο όλο αυτό...

Διόνα είπε...

efal, ωραίο και σωστό αυτό για την ανεξαρτησία των παιδιών που βοηθάει και στη δική μας, ευχαριστώ το κοντρόλ :-)

mamma είπε...

Σε καταλαβαίνω 100% αν κι εγώ το περιμένω πως και τι! Σκέφτομαι πως όταν αρχίσουν να βγαίνουν τα παλικάρια μου θα μπορώ να βγω (κι εγώ κι ας είμαι τότε σχεδόν γριούλα :D)

Διόνα είπε...

Mamma, τελικά θα ανοίξουν νέοι ορίζοντες και για εμάς :D

Related Posts with Thumbnails