10.11.10

Μεγαλώνουν τόσο γρήγορα, η ανάλυση ενός κλισέ.

Ο γιόκας είναι 5 χρονών και 3 μηνών περίπου. Και ενώ περνάμε πολύ ωραία μαζί, ζωγραφίζουμε, διαβάζουμε, παίζουμε, βλέπουμε ταινίες και ανακατεύουμε αυγά κι αλεύρια για κέικ, όταν έρχεται η στιγμή για αγορίστικα παιχνίδια η μανούλα κολλάει. Πρώτα και κύρια, δεν αντέχω να τον βλέπω να σκαρφαλώνει σε καναπέδες και κρεβάτια και να πηδάει φωνάζοντας Επίθεθήηηη! Κάτω στο πάτωμα αισθάνομαι πιο ασφαλής και για εκείνον και για μένα. Επίσης, μεταξύ μας, μπορώ να ξαπλώνω και να λουφάρω στη διάρκεια της μάχης υπερηρώων που παίζουμε. Συμμετέχω ξέπνοα κατά το δυνατόν με ιαχές του τύπου, θα σε νικήσω Μπάτμαν, αλλά δεν πείθω, το ξέρω πως δεν πείθω. Όχι επειδή δεν θεωρώ τους σούπερ ήρωες κατάλληλη ασχολία για μια κομψή κυρία αλλά επειδή το ομολογώ ότι βαριέμαι...

Ευτυχώς αναλαμβάνει ο μπαμπάς, απλώνουν όλες τις φιγούρες των ηρώων μπροστά και αρχίζουν. Δεν ξέρω πώς είναι να έχει κανείς κόρη. Υποθέτω ότι δεν κάθεσαι όλη μέρα να κεντάς δαντέλες μαζί της, θέλουν και τα κορίτσια κινητικά παιχνίδια. Επίσης μεγάλωσα με μικρότερο αδερφό, οπότε έχω ένα παρελθόν σε παιχνίδια με πειρατές και ιππότες. Ίσως δυσκολεύομαι να παίξω τέτοιες αγριάδες επειδή στη μέση του παιχνιδιού με πιάνει μια νοσταλγία και αρχίζω τις σαχλαμάρες όπως, αχ Μπατμανάκο μου εσύ, να σου δώσω ένα φιλάκι, το παιδάκι μου. Ο Μπάτμαν νευριάζει που χαλάω το κόνσεπτ και δικαίως και εγώ έχω βγει ανεπιστρεπτί από το πετσί του ρόλου.

Ο Μπάτμαν έχει μεγαλώσει και μας χωρίζουν μόνο 5 νούμερα παπουτσιού πλέον. Μπορεί να μην έχει όρεξη για φιλάκι, μπορεί να θέλει να ξεδώσει, μπορεί να έχει τα θέματά του, μπορεί αυτή η κατάσταση με τον Σπάιντερμαν να τον πιέζει αφόρητα! Κι εγώ δεν μένει παρά να ανοίξω το Skype και να συνεχίσω τις σαχλαμάρες με τη μικρή ανιψιά μου που με παρακολουθεί μαγεμένη να κάνω γούτσου γούτσου και κουπεπέ. Μέχρι που θα μεγαλώσει και εκείνη και καμιά μέρα θα μου πει να την παρατήσω ήσυχη με έναν σωρό μπερδεμένα σύμφωνα σε άπταιστα ελβετογερμανικά, που στα δικά μου αυτιά θα ηχούν σαν το γλυκό όνομα κάποιας σοκολάτας...

10 σχόλια:

sousou είπε...

Μα τι όμορφο κείμενο και τι ρεαλιστικές σκέψεις!!!

sstamoul είπε...

Παρόλο που δεν θα μπορούσα να γράψω ένα τόσο όμορφο κείμενο όσο το δικό σου, θα έλεγα ακριβώς τα ίδια πράγματα! Πόσο σε νιώθω! (κι ας έχω και την εμπειρία της κόρης...)

imatooka είπε...

Να υποθέσω ότι η αναφορά στις δαντέες είναι προς τέρψιν των ξαδερφιών σου?

Διόνα είπε...

Sousou, να πετύχαινα τον ρεαλισμό και στη διάρκεια του παιχνιδιού...

Στέλλα, το ξεκίνησα για πιο χιουμοριστικό για να είμαι ειλικρινής αλλά αλλιώς προέκυψε. Πάντως πρέπει να δω τον πραγματικό ρυθμό με τον οποίο μεγαλώνει ο γιος μου, δεν μπορώ να τον αγνοώ. Όταν μεγαλώνουν δεν πιάνει το pause;

Imatooka, μπορεί να μην έχω το ένδοξο παρελθόν (και παρόν) κεντήματος που έχει η άλλη μας εξαδέλφη αλλά έχω κάνει κι εγώ τα μαξιλαράκια μου. Δύσκολο να είσαι έφηβη στα έιτιζ :DD
(Ελπίζω να διασκεδάζεις με τα ποστ!)

popelix είπε...

Που να δεις το γιο μου όταν μου φέρνει τα διαλυμένα Lego αμαξάκια που είχαν φτιάξει με τον μπαμπά του (όοοχι duplo πλεον, μικρούτσικα lego για μεγάαααλα παιδάκια), κλαίγοντας απαρηγόρητα, απαιτώντας άμεση επισκευή! Τι να κάνω η δόλια μάνα; Για τα παιχνίδια δράσης που πέφτει πολύ ξύλο, δεν το συζητώ ... Πάντως συμμετέχει και η κόρη σε αυτά, με πολύ τσαμπουκά παρακαλώ ;-)
Όσο για τη συγγραφική αξία του post, οραματίζομαι ήδη μια ανερχόμενη xpsilikatzou. Άντε και του χρόνου η mammaka στην Πρωτοπορία!!!

Διόνα είπε...

Popelix, πάνε τα duplo! Τέλος εποχής και σε μας. Να φανταστείς είχαμε κάτι κουβαδάκια που παλιά ανήκαν στον μεγάλο ξάδερφο του Αχιλλέα, ο οποίος είναι τώρα ΣΤ Δημοτικού! Άλλο σοκ και δέος από εκεί!

Όσο για τη συγγραφή, θα έλεγα να ξεκινήσουμε πρώτα μαζί από το Εγχειρίδιο της Μαμάς WAHM, πώς σου φαίνεται;!

popelix είπε...

Χμμμμ ... μου βάζεις ιδέες:

Πώς να γίνετε WAHM σε 21 μέρες!
WAHM για αρχάριες.
Πώς να γίνετε μια επιτυχημένη WAHM σε 10 απλά μαθήματα.

Από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε, γιατί όχι από τον τίτλο!

:-)

skiouromanoula είπε...

Κάτι μου λέει πως ούτε κι εγώ θα καταφέρω να κάνω πειστικά το κορίτσι του Σπάιντερμαν...

Demi είπε...

Μεγαλώνουν .....και μεγαλωνουμε κι εμεις....αλλα ειναι τοσο ωραια τα παιχνιδια μαζί τους!!!
βραβειακι απο μενα για σενα σε περιμενει στο μπλογκ μου!

Διόνα είπε...

Σκιουρομανούλα, ο ρόλος είναι απαιτητικός :)

Demi, σε ευχαριστώ ειλικρινά για την όμορφη έκπληξη!

Related Posts with Thumbnails