9.2.11

Αρχαία ιστορία

Μεσημέρι στον καναπέ, τρώμε κάτι σοκολατένιο που κανονικά δεν θα έπρεπε και η συζήτηση έρχεται στους υπολογιστές. Αρχίζω λοιπόν την αρχαία ιστορία.

Θυμάσαι που σου έχω πει ότι ο μπαμπάς και εγώ δεν είχαμε υπολογιστή στο σπίτι μας όταν ήμασταν στην ηλικία σου;

Παύση.

Υπολογιστές δεν υπήρχαν στα σπίτια, ούτε τους πουλούσαν στα μαγαζιά.

Κι άλλη παύση.

Και στο σπίτι πήραμε πρώτη φορά όταν μεγάλωσε και ο νονός σου και έφτασε στην ηλικία της ξαδέρφης σου (16).

Κι άλλη παύση. Και μετά, γέλιο. Ο πεντέμισι ετών συνομιλητής μου έβαλε τα γέλια! Μα του φάνηκε τόσο αστείο πια; Πού να προχωρήσουμε περισσότερο στην ύλη και του πω για την ασπρόμαυρη τηλεόραση, τα τηλέφωνα με τα καλώδια και την απουσία κινητών. Θα διασκεδάσει αφάνταστα!

6 σχόλια:

sousou είπε...

το παρήγορο νομίζω είναι ότι οι γεννιές εξακολουθούν να μεταφέρουν τη γνώση συνοδεύοντας τη διήγηση με κάτι σοκολατένιο!
όταν πήγαινα δημοτικό την εποχή που οι βάτες ήταν must, θυμάμαι να λέμε με τους συμμαθητές μου (φωστήρες όλοι μας όπως θα δεις :-P) ότι το 2000 τα πράγματα θα έχουν αλλάξει τόσο που θα τρώμε φύκια παστά! (δεν σου κρύβω ότι είχα αγχωθεί γιατί πίστευα ότι δεν θα μου αρέσουν και ότι με περίμεναν μεγάλες πείνες!!!

φιλί στον γελαστερό τύπο ;-)

Διόνα είπε...

Sousou, η σοκολάτα είναι στήριγμα σε κάθε ηλικία και κάθε περίσταση! Και κάπου διάβασα ότι μειώνεται η παγκόσμια παραγωγή κακάο ή κάτι τέτοιο. Με πιάνει τρόμος στη σκέψη, ανάλογος με τον δικό σου για τα φύκια :))

Θα δώσω το φιλί μόλις επιστρέψει!

peekaboo είπε...

giati trexei i texnologia toso grigora mou les? To 1960 tha tous fainetai neolithiki periodos

Διόνα είπε...

Peekaboo, ίσως δεν μπορούν καν να φανταστούν πώς ζούσαμε καθημερινά χωρίς αυτά που θεωρούν δεδομένα. Θυμάμαι που δυσκολευόμουν να φανταστώ τη ζωή των γονιών μου παιδιά, χωρίς τηλεόραση στο σπίτι τους.

Mamma El είπε...

"peekaboo"

Πόσο δίκιο έχεις. Η τεχνολογία τρέχει τόσο γρήγορα που ούτε εμείς την προλαβαίνουμε....

mammaka σου έχω δωράκι.Για έλα να το πάρεις.
http://mammael.blogspot.com/2011/02/blog-post_12.html

Διόνα είπε...

Μamma El, σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο δώρο σου! Να είσαι καλά και να συνεχίζεις το δημιουργικό μπλογκ σου!

Related Posts with Thumbnails