1.3.11

Δεν πάμε καλά...

Χτες με ρωτούσε ο νέος αν όλα τα παιδιά στο Δημοτικό κάνουν ταεβοντό. Και αν μπορεί να ξεκινήσει κάτι και μετά να το σταματήσει αν δεν του αρέσει. Και πως θέλει να τα δοκιμάσει όλα για να βρει αυτό που του αρέσει πραγματικά. Και πως στο ποδόσφαιρο τρέχει πολύ γρήγορα αλλά δεν θέλει να τρέχει πολύ γρήγορα για να μην το καταλάβει ο γυμναστής και έτσι να τον βάλει στο τέρμα επειδή αυτό που του αρέσει είναι να παίζει τερματοφύλακας. Αλλά ότι και το τρέξιμο του αρέσει πολύ και είναι χαρούμενος όταν τρέχει. (Αυτό είναι αλήθεια, τρέχει και δεν σταματάει, έχει τεράστια αντοχή και ένα χαμόγελο στο πρόσωπο!)

Και εγώ το μόνο που έλεγα ήταν, ναι γλυκέ μου, ναι αγάπη μου, θα δοκιμάσεις και θα δεις τι σου αρέσει και θα διαλέξεις κάτι που θα σε ευχαριστεί και θα γυμνάζει και το σώμα σου. Αλλά στην πραγματικότητα το μόνο που ήθελα να του πω ήταν να προσέχει να μην χτυπήσει σε ένα άθλημα που δεν είχε ξεκινήσει καν! Και φυσικά δεν είπα τίποτα, αφενός για να μην τρομάξει το παιδί με τη μάνα που έχει, αφετέρου για να μην με κατακεραυνώσει ο πατήρ που ήταν παραδίπλα και θα άκουγε τις τοποθετήσεις μου.

Και έτσι σώπασα και συνέχισα να παρακολουθώ τις επιλογές αθλημάτων που υπάρχουν στο Δημοτικό χωρίς υστερικές μητρικές παρεμβάσεις. Η εγκράτειά μου ήταν τέτοια που δεν ανέφερα καν τη δεύτερη μπλούζα που πρέπει πάντα να έχει μαζί του για να φοράει πάνω από την ιδρωμένη!

5 σχόλια:

mamma είπε...

εμείς έχουμε και πετσέτα μαζί, να σκουπιστεί το τέκνο πριν φορέσει τη στεγνή μπλούζα :)))

και φυσικά για ποδόσφαιρο ούτε λόγος μιας και όλοι τρέχουν γρηγορότερα από αυτόν, άσε δε που είναι ομαδικό άθλημα και δεν το έχει με τίποτα

AVRA είπε...

xaxa!! εγω σκεφτομαι ηδη (ο γιος 6 η κορη 2,5) με αγχος την περιοδο της εφηβειας και πως θα ανταπεξελθω.... οποτε don't worry σε νιωθουμε!!! :-)

Διόνα είπε...

Mamma, είστε πολύ οργανωμένοι :)
Είστε όμως και πολύ της αθλητικής δραστηριότητας. Το κολύμπι αν θυμάμαι καλά το κάνει πολύ καιρό ο Τρομερός σας!

AVRA, κι εμένα είναι μία από τις αγωνίες μου. Αλλά τελικά ίσως είναι κάπως υπερτονισμένη αυτή η ηλικία. Υπάρχουν τόσα άλλα που προκύπτουν πολύ νωρίτερα και πέφτουμε από τα σύννεφα επειδή το θεωρούμε νωρίς.

Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση :-))

Ανώνυμος είπε...

MAMMAKA από το να ασχολείται ο υιός με τα ξενέρωτα αεροπλανάκια, καλύτερα να αρχίσει TAE KWON DO, KUNG FU ή έστω ελευθέρα πάλη. Άσε που θα του χρειαστούν και στο ποσδόσφαιρο!
dmpexr

Διόνα είπε...

dmpexr, αυτό φοβάμαι κι εγώ, ότι το ποδόσφαιρο έχει πολύ σπρωξίδι :(
Θα δείξει.

Related Posts with Thumbnails