16.3.11

Ένα ποστ που δεν περίμενα ότι θα έγραφα…

…για μια εκπομπή που δεν περίμενα ότι θα έβλεπα.

Η σχέση μου με το αυτοκίνητο είναι πολύ συγκεκριμένη. Κάθομαι στη θέση του συνοδηγού, αλλάζω τα CD, μοιράζω τα σάντουιτς στα μπροστινά και πίσω καθίσματα και δίνω τις εξής στάνταρ απαντήσεις στις δύο επίσης στάνταρ ερωτήσεις που κάνουν οι μαμάδες μας στο κινητό:

Όχι, δεν έχει κίνηση.
Ναι, μια χαρά είναι [ο Αχιλλέας], θα του δώσω [φιλάκια].

Ζούσα επί χρόνια με την κοινωνική κατακραυγή επειδή δεν είχα δίπλωμα οδήγησης. Μετά από βαθιά περισυλλογή και τρεις ηρωικές προσπάθειες, απέκτησα δίπλωμα οδήγησης και πλέον ζω με την κοινωνική κατακραυγή επειδή δεν οδηγώ. Πολύ συχνά δε και με την καθεαυτή κραυγή, ΜΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΤΗ ΣΗΜΕΡΟΝ ΗΜΕΡΑ;

Έχω σημειώσει τον αριθμό των πινακίδων του αυτοκινήτου μας στο κινητό μου καθώς είμαι εκείνη η οποία κλείνει τα εισιτήρια του πλοίου για τις καλοκαιρινές διακοπές αλλά πέραν αυτού δυσκολεύομαι ακόμη και να το ξεχωρίσω όταν είναι καμουφλαρισμένο ανάμεσα σε άπειρα άλλα απολύτως πανομοιότυπα τετράτροχα, π.χ. στο πάρκινγκ του σούπερ μάρκετ ή του σχολείου στις συναντήσεις γονέων και κηδεμόνων. Είναι ένα προσωπικό δράμα, μερικές φορές δε και οικογενειακό αν υπολογίσουμε το απηυδισμένο ύφος του νόμιμου συζύγου μου που με βλέπει να κατευθύνομαι όλο σιγουριά σε κάποιο άγνωστο όχημα.

Ολοκληρώνοντας τον πρόλογο, έρχομαι να παρουσιάσω την ανατροπή! Παρά τα παραπάνω, κάθε Κυριακή βράδυ στρώνομαι στον καναπέ και παρακολουθώ την εκπομπή Top Gear με ενδιαφέρον και ενθουσιασμό οδηγού αγώνων! Χάνω διάφορα τεχνικά λόγω άγνοιας και αδιαφορίας και κάνω διάφορους άσχετους συνειρμούς όπως ότι έφτασε η ώρα να πάω κομμωτήριο επειδή το καρέ μου έχει αρχίσει να μοιάζει με του Μέι αλλά δεν κουνάω ρούπι! Οι τρεις παρουσιαστές είναι τέλειοι και τα επεισόδια της εκπομπής φοβερά! (Και ναι, έχω συναίσθηση ότι η τελευταία πρόταση θυμίζει δήλωση έφηβης που μόλις βγήκε από συναυλία…)

Την τηλεόραση στο σπίτι μας τη χρησιμοποιούμε περισσότερο σε συνδυασμό με το DVD καθώς δεν πολυβλέπουμε το πρόγραμμα των καναλιών και δεν μπορώ να πω ότι υπάρχουν εκπομπές που παρακολουθώ εκτός φυσικά από την προαναφερθείσα. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου το σημερινό δίδαγμα. Πάω να γκουγκλάρω τον Stig και να λύσω το μυστήριο της ταυτότητάς του!

8 σχόλια:

Effie είπε...

Και εγώ το βλέπω ανελλειπώς από τον καιρό που ήμασταν Αγγλία. Τώρα πια κατεβάζουμε τα επεισόδια. Η χημεία τους και τα τρελά που κάνουν (ειδικά παλαιότερα που υπήρχε χρήμα) είναι τέλεια (σαν έφηβη και εγώ).
Νομίζω είναι από τις πιο δημοφιλείς εκπομπές στην Αγγλία για αυτό και το BBC ρίχνει χρήμα.

Ανώνυμος είπε...

Αν λέει τέτοια όταν είναι άρρωστος, φαντάζομαι τι ακούτε όταν είναι καλά......
Περαστικά σας..... από κάθε άποψη !!!
ΜΑΡΙΑ

mamma είπε...

Κι εμείς είμαστε τρελλοί φαν της εκπομπής. Μου θυμίζουν Μόντυ Πάιθον (για τους πιό παλιούς:)

Βέβαια έχουμε καιρό να δούμε την εκπομπή λόγω στριμώγματος που μας κάνει το ένα και το άλλο τέκνο αλλά αυτό είναι άσχετο.

Διόνα είπε...

Έφη, ναι έτσι φαίνεται, ότι ακόμα και τώρα σε δύσκολους καιρούς η παραγωγή του κρατάει καλά!

Μαρία, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στο προηγούμενο ποστ :)

Mamma, 11 το βράδυ είναι μια ώρα δύσκολη και για μένα που συνήθως κοιμάμαι ήδη αλλά το παλεύω.

peekaboo είπε...

diona,
me perimenei na to grapso ayto to post gia tin odigisi. Eimai kai ego enas apo aytous pou perasan ta 30+ gia na mathoun na odigoun. Apo syssoreymeno fovo. Apo xazomara. Kai ntropi.
Alla omologo oti tora pleon pou odigo de me sugkinei to tetratroxo, p.x. de katalavaino giati oi anthropoi agorazoun megala,gyalistera kai akriva aytokinita.ego blepo ena kouti metaforas me 4 rodes, antikeimeno xristiko.
anyway, tha to grapso to post pou tha paei

Διόνα είπε...

peekaboo, εσύ τουλάχιστον οδηγείς! Εγώ έκανα τις προσπάθειές μου και είδα ότι δεν είναι για μένα!

Θα περιμένω να διαβάσω με ενδιαφέρον το ποστ σου!

Evita είπε...

aaa! Sto Top Gear den exw ftasei alla sta 32 mou (rezilikiaaaa) paleuw na parw diplwma ki egw opote xairomai na vlepw pws den eimai h monh kai yparxei elpida :)

Διόνα είπε...

Εβίτα, δυστυχώς είμαι παράδειγμα προς αποφυγή καθώς ΔΕΝ οδηγώ παρά το δίπλωμα :(
Η εκπομπή όμως έχει πολλή πλάκα, μπορείς να ξεκινήσεις από εκεί!

Related Posts with Thumbnails