30.4.11

Γάμοι!



Ααααχ, έτσι και στου Αχιλλέα μου με το καλό τις ίδιες γιορτές και καλύτερες θα έχουμε! Στη φωτογραφία βλέπουμε τον νεαρό σε ένα διάλειμμα από τις πρόβες να χαλαρώνει χαζεύοντας τις πάπιες στο Σεντ Τζέιμς Παρκ. Την τράβηξε ο μπαμπάς του, εγώ κυνηγούσα το καπέλο μου που το έπαιρνε ο βρετανικός αέρας. Πρέπει πάση θυσία να βρω πώς τα στερεώνουν πλαγιομετωπικά στα κεφάλια τους και δεν πέφτουν! Ευτυχώς έχω αρκετά χρόνια μπροστά μου. Και για να μάθω να στερεώνω σωστά το καπέλο μου και για να πείσω τη γιαγιά του γαμπρού να φορέσει κίτρινα!

2 σχόλια:

popelix είπε...

Βλέπω σε έχει επηρεάσει η μετάφραση... έχεις ταυτιστεί με το γεγονός ή πέφτω έξω;

Καλή Πρωτομαγιά, με εμένα όσο γίνεται μακριά από τα λούλουδα λόγω ρινίτιδας, φαρυγγίτιδας και βήχα...

Διόνα είπε...

Popelix, ο μεγάλος καημός είναι το καπέλο, να το στερεώσω κι εγώ στο πλάι και τι στον κόσμο, χαχα!

Καλό μήνα και σε εσάς με πολλές ευχές για περαστικά! Εμείς, από το μέτωπο της αλλεργίας, πήγαμε σήμερα για πικνίκ στας εξοχάς έχοντας πάρει το κατάλληλο χαπάκι και οι τρεις μας και πάλι οι μύτες έτρεχαν...

Related Posts with Thumbnails