19.5.11

Η σχολική γιορτή, το κλίμα των ημερών και άλλα δικά μου


Χθες ήταν η σχολική γιορτή και η θεατρική παράσταση του Νηπιαγωγείου. Πήγα με όλα τα απαραίτητα όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία. Προς μεγάλη μου έκπληξη ένιωσα διαφορετικά από πέρσι. Ήμουν φυσικά πολύ χαρούμενη και συγκινημένη αλλά δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω τα χαρτομάντιλα της φωτογραφίας. Καμάρωσα το παιδί μου που έκανε ένα από τα μαγισσάκια και ένα από τα τενεκεδάκια σε μια θεατρική μεταφορά του Μάγου του Οζ για παιδιά. Μαζί του καμάρωσα και όλους τους συμμαθητές του και θαύμασα τα όμορφα και καθαρά πρόσωπά τους.

Ποτέ δεν έκανα σχόλια της επικαιρότητας σε αυτό το μπλογκ και δεν θα αρχίσω τώρα. Τα παρακάτω είναι ό,τι και τα υπόλοιπα κείμενα, σκέψεις μιας μαμάκας. Και επηρεασμένες από το σχετικά αρνητικό πνεύμα της εποχής που διανύουμε, είναι επίσης διατυπωμένες αρνητικά. Δεν είναι όμως μαύρες.

• Η επόμενη γενιά δεν είναι χαμένη ούτε κατεστραμμένη.
• Δεν είναι εύκολο το μέλλον της αλλά δεν είναι εύκολο ούτε το παρόν της.
• Δεν θα τη βοηθήσουμε μένοντας μόνο στο πόσο άσχημα είναι τα πράγματα και πόσο χειρότερα θα γίνουν.
• Αν το κακό παράδειγμα που δώσαμε ως προηγούμενες γενιές που φτάσαμε μέχρι εδώ γίνει παράδειγμα προς αποφυγήν, τότε κέρδος υπάρχει.
• Δεν πρέπει να σταματήσουμε ως γονείς να μεγαλώνουμε παιδιά με αισιοδοξία και προσμονή για το μέλλον.
• Δεν πρέπει να τα μεγαλώνουμε τονίζοντας τα όσα δεινά έχουν να αντιμετωπίσουν αλλά τα όσα καλά μπορούν να χτίσουν.
• Δεν μπορεί το μόνο που έχουμε να προσφέρουμε ως πρόταση να είναι πανικός και σύγχυση για το μέλλον τους.
• Δεν είναι δυνατόν να το πιστεύουμε εμείς οι ίδιοι κοιτώντας τους στα μάτια!
• Δεν θα κάνουν τα δικά μας λάθη. Μπορεί να κάνουν άλλα δικά τους αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα δημιουργήσουν.
• Ας μην ξεχνάμε ποτέ να τους θυμίζουμε αληθινές φράσεις από τη χθεσινή παράσταση:

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ!
ΔΕΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ!

10 σχόλια:

peekaboo είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
peekaboo είπε...

pou vrikesd ayta ta xartomantila me to Buzz?? pou pou pou?
(kai nai, symfono me to post)

Διόνα είπε...

Peekaboo, στο σούπερ μάρκετ, τον ΑΒ, έχει και αλλού. Βγάζουν και με άλλα καρτούν νομίζω.

sousou είπε...

μα τι ωραίο ποστ!
το αίσθημά μου είναι ότι τα παιδιά είναι δώρα και φέρνουν τύχη... και εννοώ αυτό ακριβώς: το να σκέφτεσαι έτσι είναι τύχη που σου τη δώρισε ένα παιδί.
φιλιά

Διόνα είπε...

Sousou, πολύ τρυφερό σχόλιο. Όλοι όσοι έχουν κοντά τους παιδιά πρέπει να νιώθουν τυχεροί!

sstamoul είπε...

Ο μάγος του Οζ είναι μια απ' τις πιο αγαπημένες μου ιστορίες. Και το μήνυμά του (σου) είναι πάντα μέσα στην καρδιά μου.
Και του χρόνου να καμαρώσεις παράσταση!

Διόνα είπε...

Ένα αισιόδοξο μήνυμα από εμάς τις μαμάδες νομίζω ότι είναι σημαντικό για όλους!!! Και του χρόνου να τον καμαρώσεις ;-)

Διόνα είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές. Οι σχολικές παραστάσεις είναι σπουδαίες. Και για την προσπάθεια και την παρουσία των παιδιών και για τη δουλειά, την υπομονή και τη φαντασία των δασκάλων!

Demi είπε...

Καλό καλοκαίρι!!!
Του χρόνου πρωτάκι ο μικρός σου εσεις ξεκινάτε τα διαβάσματα.Εμένα η κόρη μου θα πάει προνήπιο.Είναι συγκινητικές οι γιορτούλες, θυμαμαι ειχα πάει στην γιορτη του νηπιαγωγειου που ηταν η βαφτιστήρα μου και οταν επαιζαν το θεατρικό ετρεχαν τα μάτια μου απο συγκίνηση.
Ωραία τα γράφεις Διόνα αν μου επιτρέπεις θα τα εκτυπώσω και θα τα δείχνω σε μερικούς που μας έχουν μαυρίσει την ψυχολογία...
Να χαίρεσαι το καμάρι σου!

Διόνα είπε...

Demi, ευχαριστώ για τις ευχές και με το καλό να ξεκινήσει η κόρη σου του χρόνου! Φυσικά μπορείς να το τυπώσεις, με τιμά που το σκέφτηκες!

Related Posts with Thumbnails